Oh ok dan is het goedquote:
Je moet je aftrekken met een zakdoek om je lul, lul.quote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef VicRattlehead het volgende:
Je moet je aftrekken met een zakdoek om je lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu niet meer zeurenIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
je bent niet bruinquote:
ik zal me wel even laten verven, goed?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je bent niet bruin
Misleiding....
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zal me wel even laten verven, goed?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je ziet er inderdaad leuker uit, maar nog steeds goed herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu niet meer zeuren
Ja herkenbaar ook welquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je ziet er inderdaad leuker uit, maar nog steeds goed herkenbaar.
heb je nog een foto van vroeger? Kunnen we het ff vergelijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja herkenbaar ook welmaar er is nogal een verschil tussen 90 of 70 kilo
Nee die heb ik meteen de kliko ingegooid, iets met schaamte enzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
heb je nog een foto van vroeger? Kunnen we het ff vergelijken
Nou je ziet er gewoon goed uit hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee die heb ik meteen de kliko ingegooid, iets met schaamte enzo
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou je ziet er gewoon goed uit hoor
bedankt hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ja vind ik ook! Voor een fok-user
Wrm alleen maar voor een FOK!-user?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ja vind ik ook! Voor een fok-user
Ik ken maar weinig emo users op FOK!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:21 schreef Zwitsalletje het volgende:
Nou op fok verwacht ik alleen maar emo's eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |