Met Jaap zag er soms ook wel nep uit...quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Dat filmpje ziet er op een of andere manier een beetje nep uit, zoals ze reageren en zo.
Ik neem aan dat die buren wel gewaarschuwd worden van te vorenquote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Dat filmpje ziet er op een of andere manier een beetje nep uit, zoals ze reageren en zo.
Als je er van uit gaat dat het is geënsceneerd, dan is het idd niet leuk. Ik geloof dus dat het spontaan was.quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Mwa, vond ik niet juist.quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Daar namen ze 10 afleveringen op een dag op...Jaap had iedere keer de zelfde kleren aanquote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Jaap zag er soms ook wel nep uit...
veteranenquote:
quote:"Veel amateurvoetbal is vrijetijdsbesteding. Dat is hetzelfde als darts. Dat doe je erbij. Gezellig met je vrienden en een glas bier. Hartstikke leuk, maar het is natuurlijk geen sport. Zaterdagavond naar de kroeg en dan op de zondagmiddag je kater eruit rennen. Ik kan dat niet serieus nemen. En dan balen dat het 1-1 wordt. En de grensrechter uitschelden omdat hij niet kan vlaggen! Natuurlijk kan hij niet vlaggen! Er staan toch ook 22 kerels in het veld die niet kunnen voetballen?"
En lukt het?quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken: waarom kijk ik dit? Oh ja, om me te ergeren.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, die vent van de gameshop ken ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |