Wie was die speler ook alweer die hem bij de buren dwars door het ruit heen schoot?quote:
Die dus.quote:
Is gewoon een kinderprogramma ook, maar op een volwassentijd uitgezonden.quote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
vond het vroeger 100x leuker
waar is jaaaaaaaaaaap
deze kennen jullie well:
http://www.youtube.com/user/Videoblik
Kluivert? Ik gok maar wat.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie was die speler ook alweer die hem bij de buren dwars door het ruit heen schoot?
Cornellise?quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie was die speler ook alweer die hem bij de buren dwars door het ruit heen schoot?
"je bent laat".quote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Jaap Stam was vroeger ook zo'n baas in dit programma.
Ik denk dat het eerder opgenomen isquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
nemen ze het ingestortte deel niet in beeld ?
Niks mis mee toch, mooi jasje.quote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Harry heeft bijna dezelfde jas als ik
Harry doet niet aan serieuze journalistiekquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
nemen ze het ingestortte deel niet in beeld ?
Product placement, big businessquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef YazooW het volgende:
En weer in de auto.
Die gasten worden gewoon door die autofabrikanten gesponsord.
Filmsterren houden toch ook altijd een zonnebril op?quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Waarom houdt Harry de hele tijd dat stomme brilletje op?
omdat hij een klapmongool isquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Waarom houdt Harry de hele tijd dat stomme brilletje op?
Jij weet blijkbaar wat meer van marketing af dan ikquote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Product placement, big business
Niet afhankelijk van een inkomsten bron!
vorige week had Boerrigter een Mercedes, dus dat zal wel nietquote:
Zijn al die Apples notebooks en schermen je niet opgevallen de laatste 2 jaar? In films/serieus.quote:Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar wat meer van marketing af dan ik
Snap wel wat je bedoelt, zeg alleen dat jij er wss meer van weet dan ikquote:Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zijn al die Apples notebooks en schermen je niet opgevallen de laatste 2 jaar? In films/serieus.
Dat dit kan in NLquote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef YazooW het volgende:
Die kerel gooide gewoon een fiets door het raam
Deze? Rond 3.45quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb geen zin om die barbara-gif op te zoeken, maar dat was wel beter.quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef Geo3kant het volgende:
Zal ik nou zo ver gaan om te zeggen dat ik nog liever Barend & Barend terug heb..
Dát was hemquote:
Heerlijkkkkkquote:
Ook als Harry wegloopt bij de deur van de buren hoor je dat wijf nog zeggen "Wat een..."quote:
Ik kijk nog liever reclames... hihihi dat kleine kopje noemde grote mamaquote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb geen zin om die barbara-gif op te zoeken, maar dat was wel beter.
In zijn potloodventer jas...quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef YazooW het volgende:
Lol, toen zag die er ouder uit dan nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |