SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
Hoeveel was het??quote:
5/6000 euriquote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel was het??
had niet geluisterd.
5000/6000 euroquote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel was het??
had niet geluisterd.
die items hadden andersom gemoetenquote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef BB-King het volgende:
Mooie overgang van sushi naar kooikarpers.
John trapt dalijk iemand van de fiets afquote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze nog bij iemands ouderlijk huis het glas in lood kapottrappen?
Ik dacht zoiets te zien met Vd Brom, hoop het in ieder gevalquote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze nog bij iemands ouderlijk huis het glas in lood kapottrappen?
Ook volgt Ooggetuige Daphne. Zij begon als stewardess, maar bereikt nu op een andere manier grote hoogten...quote:
De cirkel is rond.quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef BB-King het volgende:
Ze hadden "de bal is rond" weer terug moeten brengen.
Even voorstellen, ranzige prak door moeders klaargemaakt en ruiten inkinkelen.
Maar jij komt dan ook uit Almeloquote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik drink alle merken wel qua bier..
dat zijn de gevolgen van grolschquote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik drink alle merken wel qua bier..
quote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
dat zijn de gevolgen van grolsch
quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Porsche cayenne diesel van john van den brom![]()
Datum te naamstelling 29-07-2011
Als dat geen tekengeld geweest is![]()
Kost slechts 132.000¤
Inderdaadquote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef 16meter het volgende:
Kneuzen die zweren bij een biermerk, al dan niet omdat dat merk bij hun streek 'hoort', en al het andere slootwater vinden.
Na 5 pils proeft niemand het verschil.
Wel jammer dat je de achterklep niet dicht kunt rammenquote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kost slechts 132.000¤
Zo'n onzin ditquote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef 16meter het volgende:
Na 5 pils proeft niemand het verschil.
132k voor dat?quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kost slechts 132.000¤
quote:Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die was vroeger echt prachtig. Nu is die zo veel afgevallen, jammer
quote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut Ziggo is weer bezig hoor...
Die krijgen van de week wat van m'n moeder te horen!
Laten lenen niet. Laten nemen wel.quote:Op maandag 5 september 2011 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou Johan zich hier ook voor laten lenen?
quote:'Oranje-internationals hebben schoon genoeg van RTL- en SBS-coryfeeën'
Maandag, 5 september 2011 om 23:29
De Oranje-internationals willen af van de mediaverplichtingen met Johnny de Mol en Harry Vermeegen, zo meldt Voetbal International maandag. De spelersraad van het Nederlands elftal besloot afgelopen weekend na de interland tegen San Marino niet meer in te willen gaan op de 'rompslomp' met de RTL- en SBS-coryfeeën.
De Mol en Vermeegen maken rond de wedstrijden van Oranje een programma waarin de Oranje-internationals een hoofdrol vertolken. De vice-wereldkampioenen hebben echter geen trek meer in de poespas met de entertainers van RTL en SBS. Ze zien het naar verluidt als een inbreuk op het privéleven.
De beslissing van de Oranje-internationals brengt de commerciële omroepen in een lastig parket. RTL en SBS, die de rechten hebben gekocht, dreigen nu voor niets flink te hebben geïnvesteerd in entertainment rond Oranje.
Begrijpelijk toch. Wie wil er nu een hele dag opgezadeld zitten met die debiele Harry Vermeegen.quote:
Haten op Harryquote:Op maandag 12 september 2011 22:03 schreef Type-R het volgende:
Treurig, als je carriere bestaat uit om expres als klapmongool te gedragen om tv.
Inderdaad... die eerste 2 schoten waren ook al aardig in de buurtquote:Op maandag 12 september 2011 22:31 schreef BB-King het volgende:
Die man op de fiets moet wel heel goed betaald krijgen.
twitter:WillieOvertoom twitterde op maandag 12-09-2011 om 22:30:50Harry wanneer kom je langs? Wil ook die man van zn fiets schieten! #LoL reageer retweet
Ik had niet anders verwacht hoorquote:
doet ie niet slecht.. zijn toko is ook niet verkeerdquote:
Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef GGMM het volgende:
Moeten spelers van het Nederlands elftal hier aan meedoen of doen ze dit vrijwillig?
Die zijn niet interessantquote:Op maandag 19 september 2011 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we ook nog niet (ex) ajacieden?
Ik hoop verplicht, gebakjes kopen en als tv programma uitzendenquote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef GGMM het volgende:
Moeten spelers van het Nederlands elftal hier aan meedoen of doen ze dit vrijwillig?
Vroeger was dit een fantastisch programma idd. Maar dat komt misschien ook omdat ik toen een stuk jonger was. Misschien was het toen ook wel zo slecht. Durf het niet terug te kijken, ik wil die illusie niet verpesten.quote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
vond het vroeger 100x leuker
waar is jaaaaaaaaaaap
deze kennen jullie well:
http://www.youtube.com/user/Videoblik
moet ie niet geblesseerd zijnquote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien zegt ie, beste speler op de aardbol
Inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien zegt ie, beste speler op de aardbol
Is dat, dat ze zo'n raam in moeten schieten? Dat was wel fantastisch namelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaan ze "de cirkel is rond" weer 's doen
Dat was tof inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat, dat ze zo'n raam in moeten schieten? Dat was wel fantastisch namelijk.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat, dat ze zo'n raam in moeten schieten? Dat was wel fantastisch namelijk.
Als een ekte Nederlander, lekker zeiken.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Ik kijk mee om me lekker te kunnen ergeren.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Episch centrum? Iets met een dak
Wie was die speler ook alweer die hem bij de buren dwars door het ruit heen schoot?quote:
Die dus.quote:
Is gewoon een kinderprogramma ook, maar op een volwassentijd uitgezonden.quote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
vond het vroeger 100x leuker
waar is jaaaaaaaaaaap
deze kennen jullie well:
http://www.youtube.com/user/Videoblik
Kluivert? Ik gok maar wat.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie was die speler ook alweer die hem bij de buren dwars door het ruit heen schoot?
Cornellise?quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie was die speler ook alweer die hem bij de buren dwars door het ruit heen schoot?
"je bent laat".quote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Jaap Stam was vroeger ook zo'n baas in dit programma.
Ik denk dat het eerder opgenomen isquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
nemen ze het ingestortte deel niet in beeld ?
Niks mis mee toch, mooi jasje.quote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Harry heeft bijna dezelfde jas als ik
Harry doet niet aan serieuze journalistiekquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
nemen ze het ingestortte deel niet in beeld ?
Product placement, big businessquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef YazooW het volgende:
En weer in de auto.
Die gasten worden gewoon door die autofabrikanten gesponsord.
Filmsterren houden toch ook altijd een zonnebril op?quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Waarom houdt Harry de hele tijd dat stomme brilletje op?
omdat hij een klapmongool isquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Waarom houdt Harry de hele tijd dat stomme brilletje op?
Jij weet blijkbaar wat meer van marketing af dan ikquote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Product placement, big business
Niet afhankelijk van een inkomsten bron!
vorige week had Boerrigter een Mercedes, dus dat zal wel nietquote:
Zijn al die Apples notebooks en schermen je niet opgevallen de laatste 2 jaar? In films/serieus.quote:Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar wat meer van marketing af dan ik
Snap wel wat je bedoelt, zeg alleen dat jij er wss meer van weet dan ikquote:Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zijn al die Apples notebooks en schermen je niet opgevallen de laatste 2 jaar? In films/serieus.
Dat dit kan in NLquote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef YazooW het volgende:
Die kerel gooide gewoon een fiets door het raam
Deze? Rond 3.45quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb geen zin om die barbara-gif op te zoeken, maar dat was wel beter.quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef Geo3kant het volgende:
Zal ik nou zo ver gaan om te zeggen dat ik nog liever Barend & Barend terug heb..
Dát was hemquote:
Heerlijkkkkkquote:
Ook als Harry wegloopt bij de deur van de buren hoor je dat wijf nog zeggen "Wat een..."quote:
Ik kijk nog liever reclames... hihihi dat kleine kopje noemde grote mamaquote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb geen zin om die barbara-gif op te zoeken, maar dat was wel beter.
In zijn potloodventer jas...quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef YazooW het volgende:
Lol, toen zag die er ouder uit dan nu.
Met Jaap zag er soms ook wel nep uit...quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Dat filmpje ziet er op een of andere manier een beetje nep uit, zoals ze reageren en zo.
Ik neem aan dat die buren wel gewaarschuwd worden van te vorenquote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Dat filmpje ziet er op een of andere manier een beetje nep uit, zoals ze reageren en zo.
Als je er van uit gaat dat het is geënsceneerd, dan is het idd niet leuk. Ik geloof dus dat het spontaan was.quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Mwa, vond ik niet juist.quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Daar namen ze 10 afleveringen op een dag op...Jaap had iedere keer de zelfde kleren aanquote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Jaap zag er soms ook wel nep uit...
veteranenquote:
quote:"Veel amateurvoetbal is vrijetijdsbesteding. Dat is hetzelfde als darts. Dat doe je erbij. Gezellig met je vrienden en een glas bier. Hartstikke leuk, maar het is natuurlijk geen sport. Zaterdagavond naar de kroeg en dan op de zondagmiddag je kater eruit rennen. Ik kan dat niet serieus nemen. En dan balen dat het 1-1 wordt. En de grensrechter uitschelden omdat hij niet kan vlaggen! Natuurlijk kan hij niet vlaggen! Er staan toch ook 22 kerels in het veld die niet kunnen voetballen?"
En lukt het?quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken: waarom kijk ik dit? Oh ja, om me te ergeren.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, die vent van de gameshop ken ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |