abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 21:19:40 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_101608791
Nieuw deel dan maar.

[Officiële site AVRO spelprogramma 2011] http://avro.nl/fortboyard/
[Voor de èchte fans] http://www.fan-fortboyard.fr/
[Wikipedia] http://nl.wikipedia.org/wiki/Fort_Boyard
quote:
Fort Boyard is een fort voor de Franse westkust, gelegen tussen Île d'Aix en Île d'Oléron in het departement Charente-Maritime (regio Poitou-Charentes). Het is 61 meter lang, 31 meter breed en 20 meter hoog. Hoewel het fort oorspronkelijk gebouwd is als bescherming tegen de Engelsen, wordt het tegenwoordig alleen maar gebruikt voor toerisme en als achtergrond voor het televisiespel De Sleutels van Fort Boyard. Het fort is niet te bezichtigen; alleen een rondvaart rond het fort is mogelijk.
[Paul Koulak muziek]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_101608843
Ik vond het eerlijk gezegd enorm tof om Ford Boyard weer terug te zien op televisie. :P

Oké, het format is wat veranderd, maar nog steeds erg vermakelijk.
pi_101608844
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef truedestiny het volgende:
Een remake van Spel zonder grenzen lijkt mij wel tof!
Dat dachten we van Fort Boyard ook.


Maar Spel zonder Grenzen was ook wel erg leuk.
  maandag 5 september 2011 @ 21:21:08 #4
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_101608897
al met al een gemiste kans, in mijn beleving was het veel spannender
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_101608904
En waar was de tovenaar? :{
pi_101608910
http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_Boyard_(TV_series)#Music
Ze hadden gewoon de CD kunnen kopen, in plaats van dit kutmuziek zelf te bedenken. :(
pi_101608935
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Axia het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_Boyard_(TV_series)#Music
Ze hadden gewoon de CD kunnen kopen, in plaats van dit kutmuziek zelf te bedenken. :(
Ja maar Rene Froger!
pi_101608981
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ja maar Rene Froger!
o|O
pi_101609012
Wie doet er aangifte tegen de AVRO wegens verkrachting? :P
pi_101609065
Ik vond er ook niet veel aan, ging allemaal erg soepel en ik vond ook dat er veel te veel werd geluld door de presentators.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_101609083
Tja, voor de mensen die Fort Boyard op France 2 / TV 5 kijken is de Nederlandse versie toch wel een afknapper. Te makkelijk in elkaar gezet en ik mis gewoon veel onderdelen die in de Franse versie wel zitten.
Old enough to know better. Too young to care.
  maandag 5 september 2011 @ 21:24:26 #12
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101609138
Fort Boyard Light. Het hapt wel gemakkelijk weg, maar als het op is heb je toch nog honger.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_101609143
Wat voor kneuzen producers zitten daar? Jochies van 20 die het oude spel nooit hebben gezien? Iedereen van boven de 25 snapt dat je dit soort pareltjes niet kan veranderen :(
hardcoholic
pi_101609153
Goed, ik hoef het niet terug te kijken zo te lezen.
sig verwijderd door FA
pi_101609206
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:23 schreef rene90 het volgende:
Ik vond er ook niet veel aan, ging allemaal erg soepel en ik vond ook dat er veel te veel werd geluld door de presentators.
Presentators zijn eigenlijk helemaal niet nodig l, daar heb je die 2 dwergen voor :P
hardcoholic
  maandag 5 september 2011 @ 21:26:44 #16
138903 Lookbehind
That's all you have to do
pi_101609295
In vergelijking met vroeger voelt het te makkelijk en te vrolijk aan. De muziekkeuze is echt waardeloos en haalt alle "spanning" eruit, net als die fragmenten over de "BN-ers", wie het dan ook zijn.
You can see my personality being reflected in this post: 1 part Intelligence and 3 parts Awesomeness.
pi_101609317
Beetje jammer van die amerikaanse praatstukjes tussendoor.*Ziet persoon A X en Y doen* Persoon A: "Ja ik deed X en Y" en dan beelden waar je X en Y weer ziet in een samenvatting :{
pi_101609352
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef greatgonzo het volgende:
al met al een gemiste kans, in mijn beleving was het veel spannender
Ik had het me ook spannender voorgesteld, volgens mij bleven in de orginele versie de kandidaten vast zitten in de kamer als een opdracht niet was gelukt en kregen ze ook van tevoren niet te horen wat ze moesten gaan doen. Verder miste ik de tovenaar, over de rol van die lilliputters werd helemaal niet gesproken en er was teveel gepraat tijdens de opdrachten en de achtergrondmuziek paste ook niet bij Fort Boyard.
Erg jammer -O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_101609390
quote:
13s.gif Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef Lookbehind het volgende:
In vergelijking met vroeger voelt het te makkelijk en te vrolijk aan. De muziekkeuze is echt waardeloos en haalt alle "spanning" eruit, net als die fragmenten over de "BN-ers", wie het dan ook zijn.
Precies :Y
hardcoholic
  ESF Reporter maandag 5 september 2011 @ 21:28:06 #20
87554 Cee
Welluk?
pi_101609398
Ik vond het ook wat tegenvallen. :'( Wat was er nou spannend aan de opdracht waarbij je moet hengelen naar een sleutel die OP een tijgerkooi ligt? Dat is het zelfde als zeggen dat je met haaien hebt gezwommen terwijl je in een riante, volle badkuip naast een aquarium zit.
  maandag 5 september 2011 @ 21:29:37 #21
206345 Magenta
Full of colour
pi_101609497
Goed dan was ik dus niet de enige (zie het eerste topic pagina 12) die het dramatisch vond. Het is een sfeerloos, spanningloos geheel geworden.
~Fin
pi_101609506
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik had het me ook spannender voorgesteld, volgens mij bleven in de orginele versie de kandidaten vast zitten in de kamer als een opdracht niet was gelukt en kregen ze ook van tevoren niet te horen wat ze moesten gaan doen. Verder miste ik de tovenaar, over de rol van die lilliputters werd helemaal niet gesproken en er was teveel gepraat tijdens de opdrachten en de achtergrondmuziek paste ook niet bij Fort Boyard.
Erg jammer -O-
De meeste opdrachten slaagden ook, terwijl in de Franse versie veel opdrachten niet lukken. Had het idee dat er meer tijd gegeven werd. Het is jammer dat ze niet gekozen hebben om gewoon 1 team voor sleutels te laten spelen en dan vervolgens voor aanwijzingen en tijd in de schatkamer.
Old enough to know better. Too young to care.
pi_101609554
Het eind spel was pas een faal, niks spanning of ze de kluis zouden kraken en hoeveel de buit zou zijn voordat de tijgers kome. Nu was het gewoon graaien naar muntjes en wie er het meest heeft wint, saai!
hardcoholic
pi_101609584
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik vond het ook wat tegenvallen. :'( Wat was er nou spannend aan de opdracht waarbij je moet hengelen naar een sleutel die OP een tijgerkooi ligt? Dat is het zelfde als zeggen dat je met haaien hebt gezwommen terwijl je in een riante, volle badkuip naast een aquarium zit.
Er is ooit een dooie gevallen, daarom zijn die opdrachten nu zo mild denk ik.
pi_101609642
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef ach het volgende:
Beetje jammer van die amerikaanse praatstukjes tussendoor.*Ziet persoon A X en Y doen* Persoon A: "Ja ik deed X en Y" en dan beelden waar je X en Y weer ziet in een samenvatting :{
Dat vind ik zo irritant ja, dat wil je toch gewoon zien ipv dat er iemand over zit te lullen :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_101609670
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Er is ooit een dooie gevallen, daarom zijn die opdrachten nu zo mild denk ik.
Milde opdrachten? Volgens mij valt dat wel mee. De opdrachten zijn volgens mij nog wel heftiger dan in de beginjaren.
Old enough to know better. Too young to care.
  maandag 5 september 2011 @ 21:32:29 #27
206345 Magenta
Full of colour
pi_101609683
quote:
Jemig, wat hebben ze zo'n mooi programma vakkundig om zeep geholpen. Heel het format genegeerd, geen greintje spanning. Dat die Fransen dit zo toestaan.
Dat dus. Het is een gestripte versie geworden. Als ik de AVRO uit moet leggen hoe het wel moet mogen ze me contacteren..om te beginnen die dramatische muziekkeuze vervangen door de muziek van Paul Koulak.
~Fin
pi_101609686
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Het eind spel was pas een faal, niks spanning of ze de kluis zouden kraken en hoeveel de buit zou zijn voordat de tijgers kome. Nu was het gewoon graaien naar muntjes en wie er het meest heeft wint, saai!
Dat faalde inderdaad nogal hard :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_101609817
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef Marky_Mark01 het volgende:

[..]

Milde opdrachten? Volgens mij valt dat wel mee. De opdrachten zijn volgens mij nog wel heftiger dan in de beginjaren.
Die opdrachten zijn zo simpel, m'n oma zou het nog halen.
pi_101609840
Viel het tegen?

Ik ken het niet van vroeger en ik kijk de Franse versie ook niet, heb wel wat filmpjes gezien laatst met inkijk en dat ontbrak wel. Ik vond het wel vermakelijk, Ferry met die spinnen en Ferri S die memory met 12 kaarten al te moeilijk vind. :)
pi_101609855
Dat kan je wel zeggen.
pi_101609919
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef Magenta het volgende:

[..]

Dat dus. Het is een gestripte versie geworden. Als ik de AVRO uit moet leggen hoe het wel moet mogen ze me contacteren..om te beginnen die dramatische muziekkeuze vervangen door de muziek van Paul Koulak.
Ja, het is een versimpelde versie geworden van de Franse serie, die nu nog net zo is als het vroeger bij ons was. Dat continue geleuter tusssendoor is daar ook een stuk minder.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_101610013
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Die opdrachten zijn zo simpel, m'n oma zou het nog halen.
Ik denk dat dat nog vies tegen valt. In Frankrijk krijgen ze 45 minuten de tijd om 7 sleutels te bemachtigen en heel vaak gebeurd het dat ze na die tijd niet voldoende sleutels hebben. Misschien wel de helft van de opdrachten wordt door tijdgebrek, niet gehaald.

En ik wil jouw oma nog weleens ondersteboven op een fiets zien rijden (één van de opdrachten in de volgende afleveringen). :D
Old enough to know better. Too young to care.
  maandag 5 september 2011 @ 21:37:16 #34
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_101610021
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Er is ooit een dooie gevallen
Ohja, hoe zat dat ook alweer?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_101610117
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Marky_Mark01 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog vies tegen valt. In Frankrijk krijgen ze 45 minuten de tijd om 7 sleutels te bemachtigen en heel vaak gebeurd het dat ze na die tijd niet voldoende sleutels hebben. Misschien wel de helft van de opdrachten wordt door tijdgebrek, niet gehaald.

En ik wil jouw oma nog weleens ondersteboven op een fiets zien rijden (één van de opdrachten in de volgende afleveringen). :D
Maar 1 opdracht is niet gelukt en alleen omdat die lomperd meteen uitglijdt.
pi_101610382
Is er serieus een dooie gevallen?
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 21:43:28 #37
9859 crew  Karina
Woman
pi_101610384
Ik miste de echt moeilijke opdrachten (en die waren helemaal niet gevaarlijk!). De proef waarbij je een helling op moest lopen met daarop maar een paar steunen bijvoorbeeld.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 5 september 2011 @ 21:44:07 #38
206345 Magenta
Full of colour
pi_101610420
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Axia het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_Boyard_(TV_series)#Music
Ze hadden gewoon de CD kunnen kopen, in plaats van dit kutmuziek zelf te bedenken. :(
De soundtrack van Paul Koulak is werkelijk prachtig. Durf wel te zeggen dat die het hele programma kan maken of (in dit geval) breken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Fin
pi_101610627
Wat een teleurstelling: Te weinig spanning en ik miste de sfeer van twintig jaar geleden totaal. In plaats daarvan heel veel emotioneel geklets dat ook nog door het beeld van de actie ging. Bah. :'(
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_101611128
Het probleem is dat het geheel gewoon niet klopt. De opdrachten sluiten te snel op elkaar aan, en het voelt niet aan als een geheel. Het is meer een stop-zoveelmogelijk-opdrachten-in-één-aflevering-show. Het pakte me op geen één moment. Daarintegen was Ferry's opdracht wel het hoogtepunt _O_

Overigens heb ik het orgineel nooit gezien, maar wel gelezen hoe het was. Avontuurlijk; en dat was deze versie niet.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 21:59:06 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_101611357
De oude show was ook vooral een spelletjes show. Alleen toen was er nog geen wie is de mol, fear factor, expeditie robinson en alle andere shows met dit soort opdrachten
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_101611506
Ik was er al bang voor toen ik vorige week in de gids zag staan dat het programma maar 1 uur zou duren.

Ik ben iemand die de franse versie ook kijkt op France2/TV5, dat programma duurt daar 1:45 uur. Bestaat uit 45 minuten om 7 sleutels te halen (lukt eigenlijk nooit), dan een aantal tussenspellen om de gevangen genomen kandidaten te bevrijden (lukt dat niet, dan zijn die kandidaten ook echt uit het spel, komen pas bij het wegen van de munten weer terug) dan 20 minuten waarbij gespeeld wordt voor aanwijzingen voor het raden van het woord in de schatkamer. Daarna nog een paar spellen (waaronder het memoryspel) waarbij tijd gewonnen, maar ook verloren kan worden in de schatkamer en daarna pas de schatkamer.

De franse versie is spannend, heeft sfeer en duurt niet te lang.

De nederlandse versie is.....tja.....te snel, geen sfeer en slaat eigenlijk helemaal nergens meer op. Waarom die letters in de schatkamer als je er toch niks mee doet? Waarom Passe-partout en passe-temps mee laten lopen als ze alleen maar de sleutels laten zien? (hun rol is het wijzen van de weg in de originele versie) Waarom uberhaupt nog tijgers? De tijd was om en de poort was nog half open? Waarom moesten de kandidaten 7 sleutels halen, als aan het eind blijkt dat 6 sleutels voldoende zijn om de poort te laten openen? En zo kan ik wel doorgaan.

Dit was gewoon een aanfluiting wat ze er nu van hebben gemaakt op de nederlandse tv.
pi_101611556
Fort Boyard op deze manier kan net zo goed in de studio worden opgenomen. Die geweldige omgeving wordt totaal niet gebruikt. Dit soort programma's moeten ze niet laten maken door de producers/regisseurs/schrijvers/editors van spelshows, maar van films!

Fort Boyard hoort als een spannende film in elkaar gezet te zijn. Er hoort een atmosfeer van mysterie, spanning en oudheid om de opdrachten te hangen. Er moeten echte gevolgen zijn aan het falen van opdrachten (rest van de show opgesloten).... Succes moet daadwerkelijk gevolgen hebben voor de finale. En de finale.... laat ik maar zeggen dat dat een finale hoort te zijn en niet, zoals vandaag, de grabbelton aan het eind van een studiospelshow.
pi_101611686
Richten ze zich op mensen met Alzheimer? Anders kan ik niet verklaren waarom je in een programma van 3 kwartier tot 3 keer toe gaat samenvatten wat er de afgelopen 15 minuten is gebeurd.
pi_101611895
Ik vond het leuk ^O^
pi_101612039
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:01 schreef Andyvie het volgende:
Ik was er al bang voor toen ik vorige week in de gids zag staan dat het programma maar 1 uur zou duren.

Ik ben iemand die de franse versie ook kijkt op France2/TV5, dat programma duurt daar 1:45 uur. Bestaat uit 45 minuten om 7 sleutels te halen (lukt eigenlijk nooit), dan een aantal tussenspellen om de gevangen genomen kandidaten te bevrijden (lukt dat niet, dan zijn die kandidaten ook echt uit het spel, komen pas bij het wegen van de munten weer terug) dan 20 minuten waarbij gespeeld wordt voor aanwijzingen voor het raden van het woord in de schatkamer. Daarna nog een paar spellen (waaronder het memoryspel) waarbij tijd gewonnen, maar ook verloren kan worden in de schatkamer en daarna pas de schatkamer.

De franse versie is spannend, heeft sfeer en duurt niet te lang.

De nederlandse versie is.....tja.....te snel, geen sfeer en slaat eigenlijk helemaal nergens meer op. Waarom die letters in de schatkamer als je er toch niks mee doet? Waarom Passe-partout en passe-temps mee laten lopen als ze alleen maar de sleutels laten zien? (hun rol is het wijzen van de weg in de originele versie) Waarom uberhaupt nog tijgers? De tijd was om en de poort was nog half open? Waarom moesten de kandidaten 7 sleutels halen, als aan het eind blijkt dat 6 sleutels voldoende zijn om de poort te laten openen? En zo kan ik wel doorgaan.

Dit was gewoon een aanfluiting wat ze er nu van hebben gemaakt op de nederlandse tv.
De Nederlandse versie lijkt op de 2010 versie in Frankrijk. Alleen deden in dat seizoen er juist onbekende Fransen mee. Als de AVRO een beetje research had gedaan, dan waren ze erachter gekomen dat dit het slechtst bekeken seizoen was in 22 jaar FB historie.
Old enough to know better. Too young to care.
pi_101612058
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef Kansenjongere het volgende:
Richten ze zich op mensen met Alzheimer? Anders kan ik niet verklaren waarom je in een programma van 3 kwartier tot 3 keer toe gaat samenvatten wat er de afgelopen 15 minuten is gebeurd.
Ja, daar begreep ik het nut ook totaal niet van. Alsof het al niet kort genoeg was.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_101612167
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Fort Boyard op deze manier kan net zo goed in de studio worden opgenomen. Die geweldige omgeving wordt totaal niet gebruikt. Dit soort programma's moeten ze niet laten maken door de producers/regisseurs/schrijvers/editors van spelshows, maar van films!

Fort Boyard hoort als een spannende film in elkaar gezet te zijn. Er hoort een atmosfeer van mysterie, spanning en oudheid om de opdrachten te hangen. Er moeten echte gevolgen zijn aan het falen van opdrachten (rest van de show opgesloten).... Succes moet daadwerkelijk gevolgen hebben voor de finale. En de finale.... laat ik maar zeggen dat dat een finale hoort te zijn en niet, zoals vandaag, de grabbelton aan het eind van een studiospelshow.
Dit. Dit was mijn verwachting. Een filmisch avonturen spelshow. Droomshow 2.0. Het is jammer dat er zo weinig wordt gedaan met de locatie.

Overigens is het programma best te doen hoor. Zoals al eerder in dit topic werd gezegd voelt dit als een hamburger van de Mc Donalds. Lekker als snack tussendoor, maar stilt de honger niet.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 5 september 2011 @ 22:12:12 #49
206345 Magenta
Full of colour
pi_101612252
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:01 schreef Andyvie het volgende:
Ik was er al bang voor toen ik vorige week in de gids zag staan dat het programma maar 1 uur zou duren.

Ik ben iemand die de franse versie ook kijkt op France2/TV5, dat programma duurt daar 1:45 uur. Bestaat uit 45 minuten om 7 sleutels te halen (lukt eigenlijk nooit), dan een aantal tussenspellen om de gevangen genomen kandidaten te bevrijden (lukt dat niet, dan zijn die kandidaten ook echt uit het spel, komen pas bij het wegen van de munten weer terug) dan 20 minuten waarbij gespeeld wordt voor aanwijzingen voor het raden van het woord in de schatkamer. Daarna nog een paar spellen (waaronder het memoryspel) waarbij tijd gewonnen, maar ook verloren kan worden in de schatkamer en daarna pas de schatkamer.

De franse versie is spannend, heeft sfeer en duurt niet te lang.

De nederlandse versie is.....tja.....te snel, geen sfeer en slaat eigenlijk helemaal nergens meer op. Waarom die letters in de schatkamer als je er toch niks mee doet? Waarom Passe-partout en passe-temps mee laten lopen als ze alleen maar de sleutels laten zien? (hun rol is het wijzen van de weg in de originele versie) Waarom uberhaupt nog tijgers? De tijd was om en de poort was nog half open? Waarom moesten de kandidaten 7 sleutels halen, als aan het eind blijkt dat 6 sleutels voldoende zijn om de poort te laten openen? En zo kan ik wel doorgaan.

Dit was gewoon een aanfluiting wat ze er nu van hebben gemaakt op de nederlandse tv.
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Fort Boyard op deze manier kan net zo goed in de studio worden opgenomen. Die geweldige omgeving wordt totaal niet gebruikt. Dit soort programma's moeten ze niet laten maken door de producers/regisseurs/schrijvers/editors van spelshows, maar van films!

Fort Boyard hoort als een spannende film in elkaar gezet te zijn. Er hoort een atmosfeer van mysterie, spanning en oudheid om de opdrachten te hangen. Er moeten echte gevolgen zijn aan het falen van opdrachten (rest van de show opgesloten).... Succes moet daadwerkelijk gevolgen hebben voor de finale. En de finale.... laat ik maar zeggen dat dat een finale hoort te zijn en niet, zoals vandaag, de grabbelton aan het eind van een studiospelshow.
Gelukkig zijn er nog mensen die het wel snappen! Goed verwoord! _O_
~Fin
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2011 @ 22:13:37 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101612341
Kijk je naar de Franse versie dan hebben ze nog wel de originele 'touch'. Is ook een stuk leuker om te kijken :Y
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')