[Paul Koulak muziek]quote:Fort Boyard is een fort voor de Franse westkust, gelegen tussen Île d'Aix en Île d'Oléron in het departement Charente-Maritime (regio Poitou-Charentes). Het is 61 meter lang, 31 meter breed en 20 meter hoog. Hoewel het fort oorspronkelijk gebouwd is als bescherming tegen de Engelsen, wordt het tegenwoordig alleen maar gebruikt voor toerisme en als achtergrond voor het televisiespel De Sleutels van Fort Boyard. Het fort is niet te bezichtigen; alleen een rondvaart rond het fort is mogelijk.
Dat dachten we van Fort Boyard ook.quote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef truedestiny het volgende:
Een remake van Spel zonder grenzen lijkt mij wel tof!
Ja maar Rene Froger!quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Axia het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_Boyard_(TV_series)#Music
Ze hadden gewoon de CD kunnen kopen, in plaats van dit kutmuziek zelf te bedenken.
Presentators zijn eigenlijk helemaal niet nodig l, daar heb je die 2 dwergen voorquote:Op maandag 5 september 2011 21:23 schreef rene90 het volgende:
Ik vond er ook niet veel aan, ging allemaal erg soepel en ik vond ook dat er veel te veel werd geluld door de presentators.
Ik had het me ook spannender voorgesteld, volgens mij bleven in de orginele versie de kandidaten vast zitten in de kamer als een opdracht niet was gelukt en kregen ze ook van tevoren niet te horen wat ze moesten gaan doen. Verder miste ik de tovenaar, over de rol van die lilliputters werd helemaal niet gesproken en er was teveel gepraat tijdens de opdrachten en de achtergrondmuziek paste ook niet bij Fort Boyard.quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef greatgonzo het volgende:
al met al een gemiste kans, in mijn beleving was het veel spannender
Preciesquote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef Lookbehind het volgende:
In vergelijking met vroeger voelt het te makkelijk en te vrolijk aan. De muziekkeuze is echt waardeloos en haalt alle "spanning" eruit, net als die fragmenten over de "BN-ers", wie het dan ook zijn.
De meeste opdrachten slaagden ook, terwijl in de Franse versie veel opdrachten niet lukken. Had het idee dat er meer tijd gegeven werd. Het is jammer dat ze niet gekozen hebben om gewoon 1 team voor sleutels te laten spelen en dan vervolgens voor aanwijzingen en tijd in de schatkamer.quote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik had het me ook spannender voorgesteld, volgens mij bleven in de orginele versie de kandidaten vast zitten in de kamer als een opdracht niet was gelukt en kregen ze ook van tevoren niet te horen wat ze moesten gaan doen. Verder miste ik de tovenaar, over de rol van die lilliputters werd helemaal niet gesproken en er was teveel gepraat tijdens de opdrachten en de achtergrondmuziek paste ook niet bij Fort Boyard.
Erg jammer
Er is ooit een dooie gevallen, daarom zijn die opdrachten nu zo mild denk ik.quote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik vond het ook wat tegenvallen.Wat was er nou spannend aan de opdracht waarbij je moet hengelen naar een sleutel die OP een tijgerkooi ligt? Dat is het zelfde als zeggen dat je met haaien hebt gezwommen terwijl je in een riante, volle badkuip naast een aquarium zit.
Dat vind ik zo irritant ja, dat wil je toch gewoon zien ipv dat er iemand over zit te lullenquote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef ach het volgende:
Beetje jammer van die amerikaanse praatstukjes tussendoor.*Ziet persoon A X en Y doen* Persoon A: "Ja ik deed X en Y" en dan beelden waar je X en Y weer ziet in een samenvatting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |