abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 21:19:40 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_101608791
Nieuw deel dan maar.

[Officiële site AVRO spelprogramma 2011] http://avro.nl/fortboyard/
[Voor de èchte fans] http://www.fan-fortboyard.fr/
[Wikipedia] http://nl.wikipedia.org/wiki/Fort_Boyard
quote:
Fort Boyard is een fort voor de Franse westkust, gelegen tussen Île d'Aix en Île d'Oléron in het departement Charente-Maritime (regio Poitou-Charentes). Het is 61 meter lang, 31 meter breed en 20 meter hoog. Hoewel het fort oorspronkelijk gebouwd is als bescherming tegen de Engelsen, wordt het tegenwoordig alleen maar gebruikt voor toerisme en als achtergrond voor het televisiespel De Sleutels van Fort Boyard. Het fort is niet te bezichtigen; alleen een rondvaart rond het fort is mogelijk.
[Paul Koulak muziek]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_101608843
Ik vond het eerlijk gezegd enorm tof om Ford Boyard weer terug te zien op televisie. :P

Oké, het format is wat veranderd, maar nog steeds erg vermakelijk.
pi_101608844
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef truedestiny het volgende:
Een remake van Spel zonder grenzen lijkt mij wel tof!
Dat dachten we van Fort Boyard ook.

Maar Spel zonder Grenzen was ook wel erg leuk.
  maandag 5 september 2011 @ 21:21:08 #4
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_101608897
al met al een gemiste kans, in mijn beleving was het veel spannender
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_101608904
En waar was de tovenaar? :{
pi_101608910
http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_Boyard_(TV_series)#Music
Ze hadden gewoon de CD kunnen kopen, in plaats van dit kutmuziek zelf te bedenken. :(
pi_101608935
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Axia het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_Boyard_(TV_series)#Music
Ze hadden gewoon de CD kunnen kopen, in plaats van dit kutmuziek zelf te bedenken. :(
Ja maar Rene Froger!
pi_101608981
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ja maar Rene Froger!
o|O
pi_101609012
Wie doet er aangifte tegen de AVRO wegens verkrachting? :P
pi_101609065
Ik vond er ook niet veel aan, ging allemaal erg soepel en ik vond ook dat er veel te veel werd geluld door de presentators.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_101609083
Tja, voor de mensen die Fort Boyard op France 2 / TV 5 kijken is de Nederlandse versie toch wel een afknapper. Te makkelijk in elkaar gezet en ik mis gewoon veel onderdelen die in de Franse versie wel zitten.
Old enough to know better. Too young to care.
  maandag 5 september 2011 @ 21:24:26 #12
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101609138
Fort Boyard Light. Het hapt wel gemakkelijk weg, maar als het op is heb je toch nog honger.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_101609143
Wat voor kneuzen producers zitten daar? Jochies van 20 die het oude spel nooit hebben gezien? Iedereen van boven de 25 snapt dat je dit soort pareltjes niet kan veranderen :(
hardcoholic
pi_101609153
Goed, ik hoef het niet terug te kijken zo te lezen.
sig verwijderd door FA
pi_101609206
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:23 schreef rene90 het volgende:
Ik vond er ook niet veel aan, ging allemaal erg soepel en ik vond ook dat er veel te veel werd geluld door de presentators.
Presentators zijn eigenlijk helemaal niet nodig l, daar heb je die 2 dwergen voor :P
hardcoholic
  maandag 5 september 2011 @ 21:26:44 #16
138903 Lookbehind
That's all you have to do
pi_101609295
In vergelijking met vroeger voelt het te makkelijk en te vrolijk aan. De muziekkeuze is echt waardeloos en haalt alle "spanning" eruit, net als die fragmenten over de "BN-ers", wie het dan ook zijn.
You can see my personality being reflected in this post: 1 part Intelligence and 3 parts Awesomeness.
pi_101609317
Beetje jammer van die amerikaanse praatstukjes tussendoor.*Ziet persoon A X en Y doen* Persoon A: "Ja ik deed X en Y" en dan beelden waar je X en Y weer ziet in een samenvatting :{
pi_101609352
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef greatgonzo het volgende:
al met al een gemiste kans, in mijn beleving was het veel spannender
Ik had het me ook spannender voorgesteld, volgens mij bleven in de orginele versie de kandidaten vast zitten in de kamer als een opdracht niet was gelukt en kregen ze ook van tevoren niet te horen wat ze moesten gaan doen. Verder miste ik de tovenaar, over de rol van die lilliputters werd helemaal niet gesproken en er was teveel gepraat tijdens de opdrachten en de achtergrondmuziek paste ook niet bij Fort Boyard.
Erg jammer -O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_101609390
quote:
13s.gif Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef Lookbehind het volgende:
In vergelijking met vroeger voelt het te makkelijk en te vrolijk aan. De muziekkeuze is echt waardeloos en haalt alle "spanning" eruit, net als die fragmenten over de "BN-ers", wie het dan ook zijn.
Precies :Y
hardcoholic
  ESF Reporter maandag 5 september 2011 @ 21:28:06 #20
87554 Cee
Welluk?
pi_101609398
Ik vond het ook wat tegenvallen. :'( Wat was er nou spannend aan de opdracht waarbij je moet hengelen naar een sleutel die OP een tijgerkooi ligt? Dat is het zelfde als zeggen dat je met haaien hebt gezwommen terwijl je in een riante, volle badkuip naast een aquarium zit.
  maandag 5 september 2011 @ 21:29:37 #21
206345 Magenta
Full of colour
pi_101609497
Goed dan was ik dus niet de enige (zie het eerste topic pagina 12) die het dramatisch vond. Het is een sfeerloos, spanningloos geheel geworden.
~Fin
pi_101609506
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik had het me ook spannender voorgesteld, volgens mij bleven in de orginele versie de kandidaten vast zitten in de kamer als een opdracht niet was gelukt en kregen ze ook van tevoren niet te horen wat ze moesten gaan doen. Verder miste ik de tovenaar, over de rol van die lilliputters werd helemaal niet gesproken en er was teveel gepraat tijdens de opdrachten en de achtergrondmuziek paste ook niet bij Fort Boyard.
Erg jammer -O-
De meeste opdrachten slaagden ook, terwijl in de Franse versie veel opdrachten niet lukken. Had het idee dat er meer tijd gegeven werd. Het is jammer dat ze niet gekozen hebben om gewoon 1 team voor sleutels te laten spelen en dan vervolgens voor aanwijzingen en tijd in de schatkamer.
Old enough to know better. Too young to care.
pi_101609554
Het eind spel was pas een faal, niks spanning of ze de kluis zouden kraken en hoeveel de buit zou zijn voordat de tijgers kome. Nu was het gewoon graaien naar muntjes en wie er het meest heeft wint, saai!
hardcoholic
pi_101609584
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik vond het ook wat tegenvallen. :'( Wat was er nou spannend aan de opdracht waarbij je moet hengelen naar een sleutel die OP een tijgerkooi ligt? Dat is het zelfde als zeggen dat je met haaien hebt gezwommen terwijl je in een riante, volle badkuip naast een aquarium zit.
Er is ooit een dooie gevallen, daarom zijn die opdrachten nu zo mild denk ik.
pi_101609642
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef ach het volgende:
Beetje jammer van die amerikaanse praatstukjes tussendoor.*Ziet persoon A X en Y doen* Persoon A: "Ja ik deed X en Y" en dan beelden waar je X en Y weer ziet in een samenvatting :{
Dat vind ik zo irritant ja, dat wil je toch gewoon zien ipv dat er iemand over zit te lullen :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')