SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Appelpop meet: Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hey Hovquote:
Als ik naast die doorzichtige types nou ook eens iemand tegenkwam die dat deed...quote:Op maandag 5 september 2011 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Second that, met iemand van wie je houdt
Dat kan niet meer aangezien ik al meerdere heb gehad. Maar absoluut geen sletten. En over seks met één meisje in mijn leven vanaf nu, even serieus, misschien wel. Als dat kan en ik echt verliefd ben (en wederzijds)? Of is dit naief?quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent van plan om je hele leven maar met een meisje seks te hebben in je leven?
van jou houden?quote:Op maandag 5 september 2011 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik naast die doorzichtige types nou ook eens iemand tegenkwam die dat deed...
Don't askquote:
Zullen we het probe...quote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil zo graag van iemand houden
Dus jij bent geen slet? En als dat meisje dat nu eens vies vindt wat dan?quote:Op maandag 5 september 2011 21:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat kan niet meer aangezien ik al meerdere heb gehad. Maar absoluut geen sletten. En over seks met één meisje in mijn leven vanaf nu, even serieus, misschien wel. Als dat kan en ik echt verliefd ben (en wederzijds)? Of is dit naief?
nee joh, waarom zou dat naief zijn? moeilijk wel aangezien relaties meer en meer behandeld worden als comsumptiegoed.quote:Op maandag 5 september 2011 21:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat kan niet meer aangezien ik al meerdere heb gehad. Maar absoluut geen sletten. En over seks met één meisje in mijn leven vanaf nu, even serieus, misschien wel. Als dat kan en ik echt verliefd ben (en wederzijds)? Of is dit naief?
Hey mpj, jij hebt meerdere vrouwen gehad, op vrij jonge leeftijd, allemaal geen sletten. Waar trek je dan de grens? Als zo'n meisje ervaring met meerderen heeft, maar met het idee, het waren allemaal nette jongens?quote:Op maandag 5 september 2011 21:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Hov![]()
Nog chickies gehosseld de laatste tijd? Je pick-upline nog gebruikt dat je het tuintje van haar wel even wilde bijwerken
Saai. Zou ik vinden dan.quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen mensen ontmoet. Mijn sociale leven stelt niks voor maar dat vind ik niet eens zo erg. Laatst wel wat banden aangehaald met een oude vriend met wie ik vroeger door Europa ben gereisd met de trein; hij gaat trouwen en is jonger dan mij
Ik werk nu overdag, en 's avonds ben ik eten koken, internetten, gamen, muziek luisteren, en in 't weekend ga ik naar een festival, bioscoop of museum.
Same herequote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen mensen ontmoet. Mijn sociale leven stelt niks voor maar dat vind ik niet eens zo erg. Laatst wel wat banden aangehaald met een oude vriend met wie ik vroeger door Europa ben gereisd met de trein; hij gaat trouwen en is jonger dan mij
Ik werk nu overdag, en 's avonds ben ik eten koken, internetten, gamen, muziek luisteren, en in 't weekend ga ik naar een festival, bioscoop of museum.
Ja.quote:Op maandag 5 september 2011 21:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ben geen slet. Nee. Absoluut niet.quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent geen slet? En als dat meisje dat nu eens vies vindt wat dan?
Nee dat is niet naïef dat zou ik ook willen.
Ik vind het geen slet als ze ervaring met meerderen heeft (ligt er trouwens ook maar net aan; is 't zomaar of tijdens 'n relatie). Je weet/merkt vaak wel wanneer iemand een slet is aan haar gedrag.quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hey mpj, jij hebt meerdere vrouwen gehad, op vrij jonge leeftijd, allemaal geen sletten. Waar trek je dan de grens? Als zo'n meisje ervaring met meerderen heeft, maar met het idee, het waren allemaal nette jongens?
Heb jij nooit sex gehad voor zomaar?quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ben geen slet. Nee. Absoluut niet.
[..]
Ik vind het geen slet als ze ervaring met meerderen heeft (ligt er trouwens ook maar net aan; is 't zomaar of tijdens 'n relatie). Je weet/merkt vaak wel wanneer iemand een slet is aan haar gedrag.
Meen je dat?quote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
Ik houd van niemand.![]()
God wat is dat heerlijk.
Je vriendquote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
welke held wilt voor mij spinnen verwijderen?
Geeft niksquote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk al. Maar lijkt me wel mooi.
[..]
Sorry. Soms ben ik gewoon 'n klootzak.
Nee joh is lekker geen emoties bij iemand geen nervositeit en alles.quote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil zo graag van iemand houden
Niks mis mee om in die illusie te blijven geloven. Kan een heel goed gevoel geven.quote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk al. Maar lijkt me wel mooi.
Ja, misschien wel eens. Maar dan had ik vaak wel een drankje teveel op.quote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb jij nooit sex gehad voor zomaar?
Als ik aan houden van denk, dan denk ik aan m'n exquote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik heb juist echt een enorme bal van liefde opgebouwd en dat moet er allemaal uit!!
Je wederhelft?quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja mijn familie maar voor de rest niemand.quote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik heb juist echt een enorme bal van liefde opgebouwd en dat moet er allemaal uit!!
Het geeft me geen goed gevoel om te bedenken dat ik waarschijnlijk nooit een vrouw trouw zal blijven. Ik kan beter in die illusie blijven geloven.quote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niks mis mee om in die illusie te blijven geloven. Kan een heel goed gevoel geven.
Die krijg ik niet zo verquote:
Hup, hup stel je niet aan gewoon met een stukje papier vastpakken en weggooien.quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ook van die echte grote? Doe ik met de stofzuiger.quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Hup, hup stel je niet aan gewoon met een stukje papier vastpakken en weggooien.
Kom op gewoon doen hij bijt niet die spinquote:Op maandag 5 september 2011 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die krijg ik niet zo verDan is het, nu geen zin in, en zo zijn we een week verder.
Ik denk dat ik zelf maar de bikkel uit ga hangen
Maar geen emoties ervaren, werkt verdovend heloef. En het is zo jammer.quote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn familie maar voor de rest niemand.
Ik ben altijd verliefd geweest wat bij sommige voelde als houden van (ja ik weet het naief).
Dat was altijd kut.
Dus nu ik het niet meer ben geniet ik optimaal.
Ik weet niet hoe groot die ene is, maar als een beetje normaal is gewoon met een servertje oppakken.quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ook van die echte grote? Doe ik met de stofzuiger.
een kleine server?quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot die ene is, maar als een beetje normaal is gewoon met een servertje oppakken.
De stofzuiger dusquote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb buiten voor de deur echt een stuk of twintig, geen kwestie van papiertje pakken
Dan is er maar een oplossing.quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb buiten voor de deur echt een stuk of twintig, geen kwestie van papiertje pakken
Als er meiden zijn, dan pak ik ze met de blote hand op en laat ik ze ff gillenquote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef debeterebob het volgende:
Spinnen zuig je op met de stofzuiger, vooral als je er veel hebt
Ik vind jou echt ontzettend vreemd. Sorry, maar echt.quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar geen emoties ervaren, werkt verdovend heloef. En het is zo jammer.
Bij 'de ene' voelde het zo potentieel!! In mijn fantasie 's nachts heb ik het helemaal uitgebreid hihi. Ik wil mij echt schenken aan hem, op zo'n heel mooie manier!
Ik laat liever als er een meid haar op een andere manier gillenquote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Als er meiden zijn, dan pak ik ze met de blote hand op en laat ik ze ff gillen
Nu alquote:Op maandag 5 september 2011 21:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik vind jou echt ontzettend vreemd. Sorry, maar echt.
Is wel lachen ja. Vroeger op de basisschool zon vent die wormen ging etenquote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Als er meiden zijn, dan pak ik ze met de blote hand op en laat ik ze ff gillen
Je bent niet de enige vriend.quote:Op maandag 5 september 2011 21:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zou bijna denken: Trollquote:Op maandag 5 september 2011 21:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Is toch fucking vies.quote:Op maandag 5 september 2011 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is wel lachen ja. Vroeger op de basisschool zon vent die wormen ging eten
Leg uit want ik begreep niet wat ze bedoelde met het eerste zinnetje.quote:Op maandag 5 september 2011 21:24 schreef debeterebob het volgende:
Die reactie van lant kan ik nog wel een beetje snappen
Ik at sneeuw en gras.quote:
Ja en?quote:
Is toch ook 'n beetje raar. Lieveheersbeesjes vangen en in zo'n doosje doen met gaatjes erin.quote:
Dat als je geen gevoelens voor iemand hebt een relatie ook weinig zin heeft. (Denk ik)quote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Leg uit want ik begreep niet wat ze bedoelde met het eerste zinnetje.
Dat is waar.quote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat als je geen gevoelens voor iemand hebt een relatie ook weinig zin heeft. (Denk ik)
Dat is toch ook vrij logisch..quote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat als je geen gevoelens voor iemand hebt een relatie ook weinig zin heeft. (Denk ik)
Waarom niet eigenlijk? Die maak ik ook altijd kapot.quote:Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Zitten die spinnen dan in een spinneweb? Waarom zou je ze dan weghalen
Wat is het probleem?quote:Op maandag 5 september 2011 21:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
OOOH volgens mij heb ik op paiq iemand getroffen van wie ik lang geleden de foto heb opgeslagen nav het stapel foto's beoordelen. Zegt hij op alles "XD" :S
Waarom?quote:Op maandag 5 september 2011 21:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Die maak ik ook altijd kapot.
Iksdeequote:Op maandag 5 september 2011 21:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
OOOH volgens mij heb ik op paiq iemand getroffen van wie ik lang geleden de foto heb opgeslagen nav het stapel foto's beoordelen. Zegt hij op alles "XD" :S
Dan ben ik het niet. Ik zeg wel net ietsje meer. Maar mijn boodschappen komen nooit aanquote:Op maandag 5 september 2011 21:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
XD?quote:Op maandag 5 september 2011 21:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja XD zo'n MSN smiley.quote:
Je weet wel, die smiley die alle meisjes tot een jaar of 16 net iets te vaak gebruiken als iemand een semi-grappige opmerking maakt.quote:
Nee eigenlijk niet, maar goed dat ligt aan mij. Ik zit niet op MSN met 16 jarige meisjesquote:Op maandag 5 september 2011 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet wel, die smiley die alle meisjes tot een jaar of 16 net iets te vaak gebruiken als iemand een semi-grappige opmerking maakt.
Hier heb je de:quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
WOW de XD niet kennen...
Hoe. Laat ook maar
Ik heb geen leven ik zit op Fok!quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
WOW de XD niet kennen...
Hoe. Laat ook maar
haha goeie tipquote:Op maandag 5 september 2011 21:51 schreef RandyMcRanderson het volgende:
als urban dictionary niet bestond kon ik geen touw vastknopen aan wat die wijvon allemaal zeggen op de chat
In de kroeg moet je dat ook doen. Alleen dan is het riedeltje andersquote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef RandyMcRanderson het volgende:
uberhaupt vermoeiend dat gechat de hele tijd. Bij iedere match moet je het riedeltje weer afdraaien van waar woon je, wat doe je in het dagelijks leven etc. En net doen of de antwoorden je iets interesseren, uiteraard.
Inderdaad wordt het op die manier wel vermoeiend als er nooit eens eentje tussen zit die daarna nog verder wenst te praten.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef RandyMcRanderson het volgende:
uberhaupt vermoeiend dat gechat de hele tijd. Bij iedere match moet je het riedeltje weer afdraaien van waar woon je, wat doe je in het dagelijks leven etc. En net doen of de antwoorden je iets interesseren, uiteraard.
Als je het op die manier benaderd wordt het ook vermoeiend. Gewoon zien als een leuk lul praatje geen klik nextquote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Inderdaad wordt het op die manier wel vermoeiend als er nooit eens eentje tussen zit die daarna nog verder wenst te praten.
hij kan iig goed luisterenquote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Volgens mij gaat het gesprekje nu wel oke. Hij blijft wat kort met zijn antwoorden, maar het loopt!
omg. nu weer. krijg ik alleen een 'haha'.
eh nee?quote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Zou het misschien te maken kunnen hebben met het feit dat je stomme dingen zegt?
Meld je dan meteen af als je dat niks aan vindt.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Succesquote:Op maandag 5 september 2011 22:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh blijkbaar is het wel goed gegaan of zo. Hij moet iets doen en komt zo weer terug als ik er ook nog ben.
maak gebruik van dat moment van zwaktequote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Ohoh mijn beste vriendin zit in een crisisje.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
maak gebruik van dat moment van zwakte
quote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
maak gebruik van dat moment van zwakte
Niks aan toe te voegen eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef RandyMcRanderson het volgende:
ik was vergeten xD erachter te typen
Gebruik dan een piquote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef RandyMcRanderson het volgende:
ik was vergeten xD erachter te typen
Bekende situatie.quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Het arme kind is zo onzeker en is bang haar vriendje kwijt te raken.
Het is zo zonde aangezien het zo'n leuk meisje is.
Nieuwe Neukmans dan toch? Lijkt me duidelijk, als je ouwe niet meer voldoet.quote:Op maandag 5 september 2011 22:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Fuck man. Weer een mbo'er. Vandaar dat vage "haha" en "XD"-gedoe op alles.
Wat moet ik nu... Hij is wel lekker.
Ik heb vrouwen langs zien komen die beweerden dat ze een universitaire studie volgden en nog niet anders konden typen. Bij mij houdt het dan heel snel op, al heb je dan straks wellicht een beter papiertje dan ik.quote:Op maandag 5 september 2011 22:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja maar deze zit niet om de hoek..quote:Op maandag 5 september 2011 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nieuwe Neukmans dan toch? Lijkt me duidelijk, als je ouwe niet meer voldoet.
Hoezo?quote:Op maandag 5 september 2011 22:40 schreef W1ckeDxt het volgende:
ik bak er niks van versieren, en aangezien mijn uiterlijk is het erg frustrerend.
Gewoon mee verder gaan en zien waar het toe leid.quote:Op maandag 5 september 2011 22:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Check mijn fobo, ik bedoel, ik zie dat er genoeg naar mij gekeken word door de dag enzo, en de meeste mensen zouden zeggen: 'ja relaxed toch'. Maar ik weet totaal niet wat ik daarmee moet doen.quote:
jij lijkt op iemand met wie ik in een bed heb gelegenquote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Check mijn fobo, ik bedoel, ik zie dat er genoeg naar mij gekeken word door de dag enzo, en de meeste mensen zouden zeggen: 'ja relaxed toch'. Maar ik weet totaal niet wat ik daarmee moet doen.Ik heb nog nooit een meisje versiert dus.
Je ziet er goed uit. Goede kop.quote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Check mijn fobo, ik bedoel, ik zie dat er genoeg naar mij gekeken word door de dag enzo, en de meeste mensen zouden zeggen: 'ja relaxed toch'. Maar ik weet totaal niet wat ik daarmee moet doen.Ik heb nog nooit een meisje versiert dus.
Dan komen ze simpelweg wel naar jou toe, dat heb ik ook.quote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Hahah thanks.quote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit. Goede kop.
Je bent gewoon niet zo heel goed met meisjes, ik kan je daar in de hand schudden.
Attitude, gewoon doen manquote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Hahah thanks.
Ja het is best irritant aan het worden ondertussen.
Minder wiet rokenquote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef Newbie114 het volgende:
Weet je wat ik me net bedenk. Stel je wordt gefouilleerd en krijgt een stijfie. Wtf doe je dan
True man, erg waar ook. Al mijn anderen vlakken gaan super lekker en ben ik ook zelfverzekerd in, maar contact leggen of wat dan ook is lastig.quote:
Woonplaats is anders en hij is 2 jaar ouder.quote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Hahah thanks.
Ja het is best irritant aan het worden ondertussen.
@lanterfanteraar: Hmm... dat laat me denken .. Alhoewel ik niet weet of zij ook hier op Fok! Zit, en 'zij' zou dan jij zijn in dit geval.
wtf tegen die gast zeggen dat hij niet aan je piemol moet zitten? om maar een voorbeeld te noemenquote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef Newbie114 het volgende:
Weet je wat ik me net bedenk. Stel je wordt gefouilleerd en krijgt een stijfie. Wtf doe je dan
Je hebt ook vrouwelijke he. Die heb ik wel gehad, vaak gaan ze ook flirten trouwens. Bij mij dan.quote:Op maandag 5 september 2011 22:50 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
wtf tegen die gast zeggen dat hij niet aan je piemol moet zitten? om maar een voorbeeld te noemen
Gewoon erop afstappen is toch het beste. Evt met een excuus: ja ik ben dit en dat aan het doen, want ik heb dit en dat, mag ik met jou dit en dat doen(bv foto maken)quote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
True man, erg waar ook. Al mijn anderen vlakken gaan super lekker en ben ik ook zelfverzekerd in, maar contact leggen of wat dan ook is lastig.
Maar dan nog stel je denkt ineens aan geyle sex (want puber) en je krijgt een keiharde piem0l, dat zie je...quote:Op maandag 5 september 2011 22:50 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
wtf tegen die gast zeggen dat hij niet aan je piemol moet zitten? om maar een voorbeeld te noemen
Ja nu weten we het wel weer.quote:Op maandag 5 september 2011 22:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwelijke he. Die heb ik wel gehad, vaak gaan ze ook flirten trouwens. Bij mij dan.
Dire Straits.quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel weer.
Ah joh, dacht wrijf het er nog even lekker in.quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel weer.
mja ik herken je probleem wel enigszinds want ik had eens een extreem lekkere physotherapeut. Maar dat fouilleren is toch in een paar tellen gebeurt manquote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar dan nog stel je denkt ineens aan geyle sex (want puber) en je krijgt een keiharde piem0l, dat zie je...
Laatst nog gespeeld bij mijn oom thuis, een vriend van hem werd helemaal gek.quote:
Niet dat ik opgewonden raak van mannen, maar soms denk ik ineens aan geyle sex op rare plaatsen (als in: school etc)quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
mja ik herken je probleem wel enigszinds want ik had eens een extreem lekkere physotherapeut. Maar dat fouilleren is toch in een paar tellen gebeurt man
Ik ga je tip trouwens maar eens proberen, vaker als er eenmaal een gesprek is gaat alles ook soepel en ben ik gewoon mezelf, maar net dat ijs kapot slaan is wat lastiger.quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet dat ik opgewonden raak van mannen, maar soms denk ik ineens aan geyle sex op rare plaatsen (als in: school etc)
Haha, geweldig.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Laatst nog gespeeld bij mijn oom thuis, een vriend van hem werd helemaal gek.Hij was alleen de tekst vergeten en heeft het hele nummer lang: 'COLOR T.V!! MICROWAVE' zitten roepen. Geweldig.
![]()
Bijvoorbeeld als je een camera hebt, (en een onderwerp om over te beginnen, zoals weddenschappen) vragen: 'Ik heb een weddenschap verloren en dus moet ik vandaag met minimaal 20 meisjes op de foto (op bv een festival of gewoon overdag, met uitgaan werkt denk ik niet zo goed), willen jullie dat even doen? En dan beginnen over weddenschappen ofzo.quote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ik ga je tip trouwens maar eens proberen, vaker als er eenmaal een gesprek is gaat alles ook soepel en ben ik gewoon mezelf, maar net dat ijs kapot slaan is wat lastiger.
Zeg dan deze post tegen hem, zeker dattie ermee ophoudquote:Op maandag 5 september 2011 23:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik wil hem wel neuken. Hij lijkt op ashton kutcher, maar dan schattiger.
Dat stomme gecommuniceer. Nu weer alleen een "xP".
Ja.quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Is dat btw dezelfde als van die tent?
Zie hem blij zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef Mpj het volgende:
En ja, ik ben voor school bezig.. daarna ga ik echt slapen om vervolgens om 06:00 weer wakker te worden. IMY LIFE..
heloef jij zorgt voor veel problemen in dit land want jij bent een surinamerquote:
Nicccccccce (ik weet wie het is right? Dan zou ik mijn linkerteelbal opofferen om met haar in een tent te slapen (zelfs mits niks doen)quote:
Ik ben gewoon geboren in Amsterdam anders.quote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heloef jij zorgt voor veel problemen in dit land want jij bent een surinamer
dat botst met de nederlandse cultuur
je afkomst verraadt je jongeman ( aldus mijn paiqer)quote:Op maandag 5 september 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geboren in Amsterdam anders.
Oh hij zegt dat.quote:Op maandag 5 september 2011 23:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
je afkomst verraadt je jongeman ( aldus mijn paiqer)
Jeetje, zo iemand kan ik toch niet echt gaan daten?
Ligt eraan hoe erg je om seks verlegen zit.quote:Op maandag 5 september 2011 23:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar echt een seksdate? Dat kan toch niet.quote:Op maandag 5 september 2011 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe erg je om seks verlegen zit.
Waarom niet eigenlijk? Als er maar condooms zijn moet het kunnen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar echt een seksdate? Dat kan toch niet.
Als je het niet erg vind dat ie racistisch is, is er geen probleem.quote:Op maandag 5 september 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar echt een seksdate? Dat kan toch niet.
Niet helemaal mee eens. Ik vind dat er ook fysieke maatstaven zijn aan waaraan een chick moet voldoen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Als er maar condooms zijn moet het kunnen.
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nicccccccce (ik weet wie het is right? Dan zou ik mijn linkerteelbal opofferen om met haar in een tent te slapen (zelfs mits niks doen)
Zonder is beter, eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Als er maar condooms zijn moet het kunnen.
Dat doet hij toch voor haar, en als hij haar echt niet moet dan heeft ze gewoon pech.quote:Op maandag 5 september 2011 23:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ik vind dat er ook fysieke maatstaven zijn aan waaraan een chick moet voldoen.
Deze boii voldoet zeer zeker aan mijn fysieke maatstaven.quote:Op maandag 5 september 2011 23:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ik vind dat er ook fysieke maatstaven zijn aan waaraan een chick moet voldoen.
Ja dat bedoelde ik misschien meer. Hij vind haar duidelijk niet leuk genoeg?quote:Op maandag 5 september 2011 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat doet hij toch voor haar, en als hij haar echt niet moet dan heeft ze gewoon pech.
Oh dat punt ben ik voorbij.quote:Op maandag 5 september 2011 23:31 schreef shifto het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 5 september 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat punt ben ik voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oh dat punt ben ik voorbij.Je vergeet echt dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Ze chatten pas net even volgens mij, dus daar valt nog niet veel over te zeggen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik misschien meer. Hij vind haar duidelijk niet leuk genoeg?
quote:
Sinds wanneer valt dat niet meer onder lelijk?quote:
Dat is echt gruwelijk bedoel ik. Ik lees niet ech tgoed mee.quote:Op maandag 5 september 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer valt dat niet meer onder lelijk?
Dat valt WEL onder lelijk. Maar ik denk dat te dun een maatstaaf is die niet zo strengt weegt als te dik. Ik vind een vrouw pas te dun als er:quote:Op maandag 5 september 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer valt dat niet meer onder lelijk?
Te dun wordt inderdaad nog altijd sneller geaccepteerd dan te dik.quote:Op maandag 5 september 2011 23:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat valt WEL onder lelijk. Maar ik denk dat te dun een maatstaaf is die niet zo strengt weegt als te dik.
woog je 200? Niet onbeleefd ofzo maar ik ben zelf ook niet klein. Groot en breed, maar doe krachttraining om de vormen anders over te brengen. Maar nu ik sinds kort 6kg ben afgevallen zie je wel zeker verschil, voornamelijk toch dat bierbuikje een stuk weg.quote:Op maandag 5 september 2011 23:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Te dun wordt inderdaad nog altijd sneller geaccepteerd dan te dik.
Maar ook als je afvalt lost dat nog niet altijd iets op. Ik ben het afgelopen half jaar dertien kilo afgevallen, maar dat heeft verder niets veranderd.
Je ziet er overigens ook nog steeds helemaal niets van...
quote:Op maandag 5 september 2011 23:46 schreef Capstan het volgende:
Nee, ik woog geen 200. Het zou misschien veel beter zichtbaar zijn als het ook in mijn gezicht te merken was, maar ik heb nog steeds dezelfde kop als voorheen. Het schijnt daar bij mij niet zo snel af te gaan![]()
Maar echt, buiten dat ik het zelf merk aan mijn broeken die losser zitten valt het echt niet op. Ook nog niemand over gehoord, terwijl sommige andere mensen die zijn gaan lijnen na drie kilo al doorlopend de vraag krijgen of ze zijn afgevallen.
Jankerd. Twee puisten, boofuckinghoo.quote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef Mpj het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven echte puisten (twee). Doen fucking pijn ja, niet normaal? Als ik die puisten morgen nog heb, ga ik sowieso niet naar college. Mijn zusje heeft er net een soort masker op gedaan met zo'n kwast, gay of niet?
Het doet wel echt pijn anders. Soort van druk erop ofzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jankerd. Twee puisten, boofuckinghoo.![]()
Hoe ben jij je puberteit doorgekomen zonder puisten, in vredensnaam?
Die van fok?quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Het arme kind is zo onzeker en is bang haar vriendje kwijt te raken.
Het is zo zonde aangezien het zo'n leuk meisje is.
Doe mij die genen verdomme.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het doet wel echt pijn anders. Soort van druk erop ofzo.![]()
Maar ik had ze simpelweg niet, geen idee hoe dat kan aangezien ik er niet specifiek mee bezig was.
Ja.quote:
Oh gelukkig, ik dacht al even dat jij die mening had.quote:Op maandag 5 september 2011 23:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[..]
Oh dat punt ben ik voorbij.Het nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik heb 'm om de aardbei.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wie is dat meisje op jouw profiel eigenlijk? Waar is ze bekend van..
Het, haar hoe je diegene ook wil noemen.quote:
Officieel niet.quote:
Wat?quote:
Nu pas gerukt?quote:
Ben je een broker?quote:Op maandag 5 september 2011 21:41 schreef kedge het volgende:
Morgen weer 3 dagen lang op de beurs staan. Was er vandaag al ff en een vrouw in een mantelpakje heeft toch wel wat
Nee, ik bedoel de: Technische Industriële Vakbeurs, in dit geval. Ik sta altijd op de beurzen voor al onze vestigingen.quote:
Freaky ogen ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:27 schreef Spijker83 het volgende:
Afgelopen weekend een meid ontmoet.. Op het eerste oog wel een leuk, totdat ze ineens freaky ogen opzette.. Schrok me toch wel erg af..
Strawberry swing .....quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 'm om de aardbei.
je moet de lat niet zo hoog leggen, anders neuk je nooitquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:34 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja zag er echt niet uit..
Beetje ogen als een chihauhau die kan hebben..
En je zit in een stomme vest? Ja dan is je leven over!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar ( sorry voor het gebruik van het woord 'maar' telkens) nu moet ik er dus ELKE keer "goed" uitzien. Ik kan me geen make-uploze dag of stomme vestendag permitteren. Stel dat hij dan PRECIES in dezelfde coupé zit.
Ik voel me helemaal toppie en vrouwelijk in 80% van mijn kledingkast. Kan net zijn dat dingen in de was zitten en dat ik dan iets minders moet dragen. Of dat ik dan denk: toch maar voor twee uurtjes, ik kom vast niemand tegen. Zoek niet overal wat achter.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En je zit in een stomme vest? Ja dan is je leven over!
Maar gewoon een vraag, waarom trek je niet elke dag iets aan waar je goed in voelt?
Ik heb geen "stomme" kleding. Als ik ergens mee klaar ben gooi ik het gewoon weg.
Je weet helemaal wat hij aantrekkelijk vindt. Dus hoe wou je daar rekening mee houden? Misschien maak je wel de meeste indruk als je niet je best doet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar ( sorry voor het gebruik van het woord 'maar' telkens) nu moet ik er dus ELKE keer "goed" uitzien. Ik kan me geen make-uploze dag of stomme vestendag permitteren. Stel dat hij dan PRECIES in dezelfde coupé zit.
en dat zeg jij?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal toppie en vrouwelijk in 80% van mijn kledingkast. Kan net zijn dat dingen in de was zitten en dat ik dan iets minders moet dragen. Of dat ik dan denk: toch maar voor twee uurtjes, ik kom vast niemand tegen. Zoek niet overal wat achter.
Make-up is sowieso een grote afknapper.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je weet helemaal wat hij aantrekkelijk vindt. Dus hoe wou je daar rekening mee houden? Misschien maak je wel de meeste indruk als je niet je best doet.
Vrouwenverschijnselquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dat zeg jij?
Jij zoek achter alles wat, tot in de gekste dingen
Ik zoek nergens wst achter, verbaas me alleen dat jij in dit geval kleding hebt wat je niet mooi vind. Zoals jij dat ook wel stom noemt.
Teveel is een afknapper een beetje kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Make-up is sowieso een grote afknapper.
Duidelijk een man die niks weet van make-up. Kun je een groot deel van de vrouwen afschrijven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, hoewel ik zelf meer van naturel hou.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Teveel is een afknapper een beetje kan geen kwaad.
Vrouwen die denken dat ze er elke dag goed uit _moeten_ zien en bang zijn voor wat anderen denken ipv hun eigen voorkeur te volgen heb ik sowieso al afgeschrevenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Duidelijk een man die niks weet van make-up. Kun je een groot deel van de vrouwen afschrijven.
Oh had al te graag hoi willen zeggen. Eh wel meer dan dat. Maar mijn bus kwam direct, zijn bus kwam. Plus redelijk grote afstand met autoweg ertussen etc.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je weet helemaal wat hij aantrekkelijk vindt. Dus hoe wou je daar rekening mee houden? Misschien maak je wel de meeste indruk als je niet je best doet.
Maar goed, je kansen zijn nog niet verkeken. Kon je niet even 'hoi' zeggen?
Plamuurhoofden ja. Hoe kan een beetje make-up nou een afknapper zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er komt nog wel kans. Nu kun je er weer verder over dromen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh had al te graag hoi willen zeggen. Eh wel meer dan dat. Maar mijn bus kwam direct, zijn bus kwam. Plus redelijk grote afstand met autoweg ertussen etc.
Dat is een betere reden.quote:Ja ik vind mezelf veel aantrekkelijker als ik me goed verzorg en vind het ook fijn om leuke kleding te dragen. Dat straal ik dan wrs ook uit.
Mijn eigen voorkeur gaat uit naar make-up en leuke kleding. Ikzelf vind vrouwen met make-up ook aantrekkelijker. Heb weleens van vriendinnen gehoord dat ze me zonder make-up net zo mooi vinden, of geen verschil zien. Ik ben het daar niet mee eens. Maarja, heb mezelf ook nooit zo getoond aan jongens, van hen dus ook nooit een opinie gehad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze er elke dag goed uit _moeten_ zien en bang zijn voor wat anderen denken ipv hun eigen voorkeur te volgen heb ik sowieso al afgeschreven
Oh echt? Heb echt wel dingen waarvan ik denk: damn, had ik niet moeten kopen. Ben niet echt een shopaholic btw.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen kleding dat ik niet mooi vindt. Dan zou ik het al niet eens kopen.
Ik wel: praktische kleding, werkkleding, vergissingen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen kleding dat ik niet mooi vindt. Dan zou ik het al niet eens kopen.
Oke die gevallen heb ik ook wel, maar dat draag ik dan dus niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh echt? Heb echt wel dingen waarvan ik denk: damn, had ik niet moeten kopen. Ben niet echt een shopaholic btw.
Mijn praktische kleding en werkkleding zijn ook naar mijn eigen smaak als ik het zelf heb gekocht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik wel: praktische kleding, werkkleding, vergissingen.
Vrouwen hebben op het werk meer vrijheid om zich naar eigen inzicht te kleden. En handenarbeid heeft misschien nog nooit tot je werk behoord (smeer, verf, roest).quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn praktische kleding en werkkleding zijn ook naar mijn eigen smaak als ik het zelf heb gekocht.
Dat klopt. Je kansen afwachten. Maar je weet via facebook al iets en misschien kun je toeval een handje helpen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar ik zal maar niks sturen op facebook naar hem he? Dan voel ik me namelijk heel stommig om hem in het echt nog aan te spreken als hij niet gereageerd heeft ( doet hij wrs niet- hij is daar niet actief). Oh hij was zoo leuk weer, hij zag heel zielig bleekjes!!
Eensch.quote:
Nee jij zeikt teveel en denkt teveel over onbelangrijke dingen na.quote:
Vrouwen, je krijgt er alleen maar hoofdpijn van.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:24 schreef debeterebob het volgende:
Ja ik snap dat nooit zo goed. Maar blijkbaar horen spelletjes erbij.
Heulemaal niet. Ik zeg toch dat ik hem meteen zou aanspreken in het echt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
Nee jij zeikt teveel en denkt teveel over onbelangrijke dingen na.
Ik soms ook een stijve piemel; maar wellicht is dat persoonlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen, je krijgt er alleen maar hoofdpijn van.
Daar had ik het niet over.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Ik zeg toch dat ik hem meteen zou aanspreken in het echt?
Wie doen hier nou moeilijk? Continu dat gezeik op mij "oh zo vreemd, oh echt niet te volgen, oh waarom zoveel denken" blabla. Ben het nu echt zat, slaat allemaal nergens op.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook wel heb wanneer ik iemand echt leuk vindt. Of het gezond is weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over.
Meer over het feit dat je nu denkt dat je er altijd goed uit moet zien omdat je hem misschien tegenkomt in de trein. Dat is gewoon onzin.
Hij zou er waarschijnlijk niet op afknappen. Zeer waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over.
Meer over het feit dat je nu denkt dat je er altijd goed uit moet zien omdat je hem misschien tegenkomt in de trein. Dat is gewoon onzin.
Ik denk dat dat persoonlijk is ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik soms ook een stijve piemel; maar wellicht is dat persoonlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Volgens mij maak je je uiterlijk belangrijker dan het is. Ik denk dat uitstraling veel belangrijker is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij zou er waarschijnlijk niet op afknappen. Zeer waarschijnlijk niet.
"Altijd goed"- ik zie dat als mijn normale look waar ik me chill bij voel. Dan kan ik roepen: "HEE Jij, jij was van toen![]()
" en helemaal shinen. Met mijn niet-dagelijkse en mindere look sta ik daar wrs maar wat.
Ik straal meer uit met mijn normale look waar ik me fijn bij voelquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij maak je je uiterlijk belangrijker dan het is. Ik denk dat uitstraling veel belangrijker is.
Nou brand los zou ik zeggen.quote:
Klein vraagje, wat is voor jullie 'houden van'. Kunnen jullie (M/V) dat omschrijven?quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik mag niet van hem gaan houden omdat hij alleen daarvoor is. Maar ik hoor niets van hem.
Dat valt echt niet uit te leggen. Dit klinkt heel cliche maar dat moet je voelen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Klein vraagje, wat is voor jullie 'houden van'. Kunnen jullie (M/V) dat omschrijven?
En heb jij het al gevoeld ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat valt echt niet uit te leggen. Dit klinkt heel cliche maar dat moet je voelen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liefdequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Klein vraagje, wat is voor jullie 'houden van'. Kunnen jullie (M/V) dat omschrijven?
En nu je eigen omschrijvingquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liefde
Dit is een beetje een onzin vraag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een mengeling van wat daar staat.quote:
Er zijn genoeg mensen die zeggen van iemand te houden terwijl ze dat niet doen. Na twee weekjes verkering al en zo. Maar je hebt ook nog nooit verliefdheid ervaren dan Schenk?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja kom zeg.. ik vis ik vooral naar ervaringen natuurlijk. iedereen gooit naelijk pas en teonpas met "ik ben verliefd/ik houd van". Voorbeelden van relaties wil ik lezen waaruit dat blijkt.
Als je weet waar passie echt voor staat dan zou je anders praten. Passie betekend van oudsher lijden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een mengeling van wat daar staat.
Of misschien valt het te omschrijven als de liefde die je ook voor familie voelt, maar dan plus de passie.
Hoe is het met je date?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je weet waar passie echt voor staat dan zou je anders praten. Passie betekend van oudsher lijden.
Liefde is onbeschrijfelijk mooi
Voor familie ja, voor een meisje niet.quote:
Liefde = mwah.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je weet waar passie echt voor staat dan zou je anders praten. Passie betekend van oudsher lijden.
Work in progressquote:
Hoe is het met die gozer van gister?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik voel best wel liefde voor de ene. Ja, het was maar kort, maar er zijn wel wat persoonlijke dingen verteld en zo. Het klikte wel goed, echt potentieel.
Ik denk toch maar dat ik bericht dat ik hem gezien heb. Zo intiem is dat niet hoor, keep_walking stuurde me dat ook laatst. Dat betekent niets.
Oh ja weet niet man. We zouden dan beiden moeten afspreken op een locatie tussen ons in, helemaal reizen, terwijl hij toch zo dom is. Het zou dan eigenlijk een seksdate zijn van mijn kant ( weet niet of hij meer zou denken). En ja, ik vind echt puur een seksdate via internet maar vreemd. Zou dan toch liever iemand meeten met een ietsepiets minder uiterlijk, maar met wie ik waarschijnlijk wel kan praten in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is het met die gozer van gister?
Dan zou ik voor dat laatste gaan. Alhoewel een seksdate ook niets mis mee is als beide partijen dat weten tenminstequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja weet niet man. We zouden dan beiden moeten afspreken op een locatie tussen ons in, helemaal reizen, terwijl hij toch zo dom is. Het zou dan eigenlijk een seksdate zijn van mijn kant ( weet niet of hij meer zou denken). En ja, ik vind echt puur een seksdate via internet maar vreemd. Zou dan toch liever iemand meeten met een ietsepiets minder uiterlijk, maar met wie ik waarschijnlijk wel kan praten in ieder geval.
Maarre.. hoezo kan je niet met hem praten? Omdat hij MBO doet en dan per definitie dom is volgens jou of omdat hij ook daadwerkelijk dom is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja weet niet man. We zouden dan beiden moeten afspreken op een locatie tussen ons in, helemaal reizen, terwijl hij toch zo dom is. Het zou dan eigenlijk een seksdate zijn van mijn kant ( weet niet of hij meer zou denken). En ja, ik vind echt puur een seksdate via internet maar vreemd. Zou dan toch liever iemand meeten met een ietsepiets minder uiterlijk, maar met wie ik waarschijnlijk wel kan praten in ieder geval.
Laatste natuurlijk en hij zegt ook over zich zelf "ja k bn gwn dom nie so slim".quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:21 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maarre.. hoezo kan je niet met hem praten? Omdat hij MBO doet en dan per definitie dom is volgens jou of omdat hij ook daadwerkelijk dom is?
Ik weet het niet. En dat komt groetendeels door al die overteffende verhalen die ik zou moeten geloven van de een die nog meer kan overdrijven dan de ander. Waarbij de hemel alle kleuren kleurt en de bodem onder de voeten trilt enzo. Dan niet nee. Maar dat was mn punt eigenlijk ook. Ik vermoed of weet bijna wel zeker dat de meesten gewoon lullen uit hun nek. En daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zeggen van iemand te houden terwijl ze dat niet doen. Na twee weekjes verkering al en zo. Maar je hebt ook nog nooit verliefdheid ervaren dan Schenk?
Hahahahaha. Ik denk ook wel dat de meeste mensen overdrijven. Ik kan nou ook niet echt van mezelf zeggen dat ik ooit echt van iemand heb gehouden op een relatie manier zegmaar (dus exen). Tenminste, ik denk van niet als ik altijd de beschrijvingen van andere mensen lees.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet het niet. En dat komt groetendeels door al die overteffende verhalen die ik zou moeten geloven van de een die nog meer kan overdrijven dan de ander. Waarbij de hemel alle kleuren kleurt en de bodem onder de voeten trilt enzo. Dan niet nee. Maar dat was mn punt eigenlijk ook. Ik vermoed of weet bijna wel zeker dat de meesten gewoon lullen uit hun nek. En daar kan ik niet zo goed tegen.
Je begrijpt wat ik met passie bedoel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat stuurde hij je? Dat hij je gezien had?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik voel best wel liefde voor de ene. Ja, het was maar kort, maar er zijn wel wat persoonlijke dingen verteld en zo. Het klikte wel goed, echt potentieel.
Ik denk toch maar dat ik bericht dat ik hem gezien heb. Zo intiem is dat niet hoor, keep_walking stuurde me dat ook laatst. Dat betekent niets.
nee zij heeft hem gezienquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat stuurde hij je? Dat hij je gezien had?
Heftige verliefdheid is vaak ook niet zo leuk. Onbeantwoorde liefde. Die mindere kanten lees je op het forum ook regelmatig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet het niet. En dat komt groetendeels door al die overteffende verhalen die ik zou moeten geloven van de een die nog meer kan overdrijven dan de ander. Waarbij de hemel alle kleuren kleurt en de bodem onder de voeten trilt enzo. Dan niet nee. Maar dat was mn punt eigenlijk ook. Ik vermoed of weet bijna wel zeker dat de meesten gewoon lullen uit hun nek. En daar kan ik niet zo goed tegen.
Ja ik voel liefde voor mijn familie maar dat is wat anders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Liefde is sowieso mooi. Je voelt toch ook liefde voor je familie.
Man ik kan er een paar boeken over schrijven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heftige verliefdheid is vaak ook niet zo leuk. Onbeantwoorde liefde. Die mindere kanten lees je op het forum ook regelmatig.
Heb jij ook gehad op zo'n chinees of neit?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heftige verliefdheid is vaak ook niet zo leuk. Onbeantwoorde liefde. Die mindere kanten lees je op het forum ook regelmatig.
Ja, dat is gewoon normale communicatie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat stuurde hij je? Dat hij je gezien had?
Heftige verliefdheid? Ja. Maar ik vond het niet erg dat het onbeantwoord bleef want ik zat (en zit) niet te wachten op een relatie nog.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Heb jij ook gehad op zo'n chinees of neit?
Hoe oud ben je en waarom niet? En wel het kortstondige werk?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heftige verliefdheid? Ja. Maar ik vond het niet erg dat het onbeantwoord bleef want ik zat (en zit) niet te wachten op een relatie nog.
Ik zou me daar niet prettig bij voelen omdat ik niet lekker in mn vel zit. Ik sta er dus ook niet echt open voor of zo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en waarom niet? En wel het kortstondige werk?
Ja ik ben ook erg benieuwd naar wat -Strawberry- al exact aan handelingen heeft verricht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En wel het kortstondige werk?
Ik ben dan weer zo iemand die daar de meerwaarde niet van inziet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik ben ook erg benieuwd naar wat -Strawberry- al exact aan handelingen heeft verricht.
Voor mij zijn dat soort dingen heel makkelijk, maar alleen wil ik niet na elk feestje met een ander mee of iets dergelijks. Dus het zou allemaal heel erg sex and the city kunnen zijn, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe beweegt de gemiddelde 20 jarige studente zich voort door de wereld van "liefde" en sex. Wie kan daar een boekje over opendoen. Hoe makkelijk gaat dat voor zo'n meisje. Is er na elk feestje wel een potentieel mannetje dat met je meegaat naar je studenten-appartementje waar je lekker genomen wordt. Of hoe moet ik dat zien. is het echt allemaal 'sex in the city' of valt dat allemaal wel mee?
Dat vind ik wel een lieve instelling. Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo iemand die daar de meerwaarde niet van inziet.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:38 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een lieve instelling. Ja.
Sorry dat ik je voor het blok zette. Specifieke handelingen boeit me niet zo, meer de algemeenheid. Ik vind het wel tof dat je eerlijk wil toegeven dat het nu even niet handig is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Opsommen welke handelingen ik heb verricht...
Nounou. Je kunt het in 3 categorieën verdelen. Zoenen. Iets verder dan zoenen. En de seks.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, eerst van jezelf houden en dan pas van een ander en zo...quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sorry dat ik je voor het blok zette. Specifieke handelingen boeit me niet zo, meer de algemeenheid. Ik vind het wel tof dat je eerlijk wil toegeven dat het nu even niet handig is.
Geldt ook voor mij hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, eerst van jezelf houden en dan pas van een ander en zo...
En seks is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nounou. Je kunt het in 3 categorieën verdelen. Zoenen. Iets verder dan zoenen. En de seks.
Ik dacht dat je bedoelde dat je er de meerwaarde niet van inzag om te seksen terwijl je geen relatie hebt. Ik koppelde het weer aan dat je geen relatie hebt omdat je je nog niet goed over jezelf voelt. Nee dus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ja dat ook wel een beetje. Maar meer dat ik qua gevoel alleen seks wil met jongens die ik ook echt leuk vindt. Geen compleet vreemden. Niet omdat het geen meerwaarde zou hebben. Seks hoeft geen meerwaarde te hebben, het kan ook gewoon lekker zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je er de meerwaarde niet van inzag om te seksen terwijl je geen relatie hebt. Ik koppelde het weer aan dat je geen relatie hebt omdat je je nog niet goed over jezelf voelt. Nee dus.
Ik ben iig goed op weg wat dat betreft.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij hoorAlleen geen idee waar ik nu ergens ben.
Maar denk je dat seks met iemand waarbij je niks voelt ook slecht voor je eigenwaarde kan zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ja dat ook wel een beetje. Maar meer dat ik qua gevoel alleen seks wil met jongens die ik ook echt leuk vindt. Geen compleet vreemden. Niet omdat het geen meerwaarde zou hebben. Seks hoeft geen meerwaarde te hebben, het kan ook gewoon lekker zijn.
Wat zijn je stappen dan? en ik meende dat je jaar geleden of zo zei dat je minder op Fok zou zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben iig goed op weg wat dat betreft.
Ja, dat denk ik zeker.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar denk je dat seks met iemand waarbij je niks voelt ook slecht voor je eigenwaarde kan zijn?
Ik postte toen veel meer hoor, ook in deze reeks. Zo'n beetje de hele dag. Nu ben ik vanaf half 8 vanmorgen weg geweest tot ong half 6 vanavond ivm uni.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat zijn je stappen dan? en ik meende dat je jaar geleden of zo zei dat je minder op Fok zou zijn
Houd toch op mn. Hier precies hetzelfde. Ben er nu al zat van.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik postte toen veel meer hoor, ook in deze reeks. Zo'n beetje de hele dag. Nu ben ik vanaf half 8 vanmorgen weg geweest tot ong half 6 vanavond ivm uni.
hier ook hier ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Houd toch op mn. Hier precies hetzelfde. Ben er nu al zat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |