SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Appelpop meet: Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hey Hovquote:
Als ik naast die doorzichtige types nou ook eens iemand tegenkwam die dat deed...quote:Op maandag 5 september 2011 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Second that, met iemand van wie je houdt
Dat kan niet meer aangezien ik al meerdere heb gehad. Maar absoluut geen sletten. En over seks met één meisje in mijn leven vanaf nu, even serieus, misschien wel. Als dat kan en ik echt verliefd ben (en wederzijds)? Of is dit naief?quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent van plan om je hele leven maar met een meisje seks te hebben in je leven?
van jou houden?quote:Op maandag 5 september 2011 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik naast die doorzichtige types nou ook eens iemand tegenkwam die dat deed...
Don't askquote:
Zullen we het probe...quote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil zo graag van iemand houden
Dus jij bent geen slet? En als dat meisje dat nu eens vies vindt wat dan?quote:Op maandag 5 september 2011 21:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat kan niet meer aangezien ik al meerdere heb gehad. Maar absoluut geen sletten. En over seks met één meisje in mijn leven vanaf nu, even serieus, misschien wel. Als dat kan en ik echt verliefd ben (en wederzijds)? Of is dit naief?
nee joh, waarom zou dat naief zijn? moeilijk wel aangezien relaties meer en meer behandeld worden als comsumptiegoed.quote:Op maandag 5 september 2011 21:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat kan niet meer aangezien ik al meerdere heb gehad. Maar absoluut geen sletten. En over seks met één meisje in mijn leven vanaf nu, even serieus, misschien wel. Als dat kan en ik echt verliefd ben (en wederzijds)? Of is dit naief?
Hey mpj, jij hebt meerdere vrouwen gehad, op vrij jonge leeftijd, allemaal geen sletten. Waar trek je dan de grens? Als zo'n meisje ervaring met meerderen heeft, maar met het idee, het waren allemaal nette jongens?quote:Op maandag 5 september 2011 21:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Hov![]()
Nog chickies gehosseld de laatste tijd? Je pick-upline nog gebruikt dat je het tuintje van haar wel even wilde bijwerken
Saai. Zou ik vinden dan.quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen mensen ontmoet. Mijn sociale leven stelt niks voor maar dat vind ik niet eens zo erg. Laatst wel wat banden aangehaald met een oude vriend met wie ik vroeger door Europa ben gereisd met de trein; hij gaat trouwen en is jonger dan mij
Ik werk nu overdag, en 's avonds ben ik eten koken, internetten, gamen, muziek luisteren, en in 't weekend ga ik naar een festival, bioscoop of museum.
Same herequote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen mensen ontmoet. Mijn sociale leven stelt niks voor maar dat vind ik niet eens zo erg. Laatst wel wat banden aangehaald met een oude vriend met wie ik vroeger door Europa ben gereisd met de trein; hij gaat trouwen en is jonger dan mij
Ik werk nu overdag, en 's avonds ben ik eten koken, internetten, gamen, muziek luisteren, en in 't weekend ga ik naar een festival, bioscoop of museum.
Ja.quote:Op maandag 5 september 2011 21:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ben geen slet. Nee. Absoluut niet.quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent geen slet? En als dat meisje dat nu eens vies vindt wat dan?
Nee dat is niet naïef dat zou ik ook willen.
Ik vind het geen slet als ze ervaring met meerderen heeft (ligt er trouwens ook maar net aan; is 't zomaar of tijdens 'n relatie). Je weet/merkt vaak wel wanneer iemand een slet is aan haar gedrag.quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hey mpj, jij hebt meerdere vrouwen gehad, op vrij jonge leeftijd, allemaal geen sletten. Waar trek je dan de grens? Als zo'n meisje ervaring met meerderen heeft, maar met het idee, het waren allemaal nette jongens?
Heb jij nooit sex gehad voor zomaar?quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ben geen slet. Nee. Absoluut niet.
[..]
Ik vind het geen slet als ze ervaring met meerderen heeft (ligt er trouwens ook maar net aan; is 't zomaar of tijdens 'n relatie). Je weet/merkt vaak wel wanneer iemand een slet is aan haar gedrag.
Meen je dat?quote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
Ik houd van niemand.![]()
God wat is dat heerlijk.
Je vriendquote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
welke held wilt voor mij spinnen verwijderen?
Geeft niksquote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk al. Maar lijkt me wel mooi.
[..]
Sorry. Soms ben ik gewoon 'n klootzak.
Nee joh is lekker geen emoties bij iemand geen nervositeit en alles.quote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil zo graag van iemand houden
Niks mis mee om in die illusie te blijven geloven. Kan een heel goed gevoel geven.quote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk al. Maar lijkt me wel mooi.
Ja, misschien wel eens. Maar dan had ik vaak wel een drankje teveel op.quote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb jij nooit sex gehad voor zomaar?
Als ik aan houden van denk, dan denk ik aan m'n exquote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik heb juist echt een enorme bal van liefde opgebouwd en dat moet er allemaal uit!!
Je wederhelft?quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja mijn familie maar voor de rest niemand.quote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik heb juist echt een enorme bal van liefde opgebouwd en dat moet er allemaal uit!!
Het geeft me geen goed gevoel om te bedenken dat ik waarschijnlijk nooit een vrouw trouw zal blijven. Ik kan beter in die illusie blijven geloven.quote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niks mis mee om in die illusie te blijven geloven. Kan een heel goed gevoel geven.
Die krijg ik niet zo verquote:
Hup, hup stel je niet aan gewoon met een stukje papier vastpakken en weggooien.quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ook van die echte grote? Doe ik met de stofzuiger.quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Hup, hup stel je niet aan gewoon met een stukje papier vastpakken en weggooien.
Kom op gewoon doen hij bijt niet die spinquote:Op maandag 5 september 2011 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die krijg ik niet zo verDan is het, nu geen zin in, en zo zijn we een week verder.
Ik denk dat ik zelf maar de bikkel uit ga hangen
Maar geen emoties ervaren, werkt verdovend heloef. En het is zo jammer.quote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn familie maar voor de rest niemand.
Ik ben altijd verliefd geweest wat bij sommige voelde als houden van (ja ik weet het naief).
Dat was altijd kut.
Dus nu ik het niet meer ben geniet ik optimaal.
Ik weet niet hoe groot die ene is, maar als een beetje normaal is gewoon met een servertje oppakken.quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ook van die echte grote? Doe ik met de stofzuiger.
een kleine server?quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot die ene is, maar als een beetje normaal is gewoon met een servertje oppakken.
De stofzuiger dusquote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb buiten voor de deur echt een stuk of twintig, geen kwestie van papiertje pakken
Dan is er maar een oplossing.quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb buiten voor de deur echt een stuk of twintig, geen kwestie van papiertje pakken
Als er meiden zijn, dan pak ik ze met de blote hand op en laat ik ze ff gillenquote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef debeterebob het volgende:
Spinnen zuig je op met de stofzuiger, vooral als je er veel hebt
Ik vind jou echt ontzettend vreemd. Sorry, maar echt.quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar geen emoties ervaren, werkt verdovend heloef. En het is zo jammer.
Bij 'de ene' voelde het zo potentieel!! In mijn fantasie 's nachts heb ik het helemaal uitgebreid hihi. Ik wil mij echt schenken aan hem, op zo'n heel mooie manier!
Ik laat liever als er een meid haar op een andere manier gillenquote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Als er meiden zijn, dan pak ik ze met de blote hand op en laat ik ze ff gillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |