Dat is juist het gekke, ze hebben meer expertise, meer geld, meer faam, maar ze kunnen steeds minder lijkt het, bekijk dit eens:quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Vroeger was GTST veel beter, blablabla.
Hebben we dat ook weer gehad.
Ze hadden te weinig tijd om het goed uit te werken. En GTST een week lang 5 minuten langer laten duren, is niet echt een optie.
Ik wed dat Rohan en Jantien op zichzelf aan het klaarkomen zijn omdat ze voor die benadering hebben gekozen, maar ik vind het rieken naar luiheid en amateurismequote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef Frey het volgende:
Morgen gaan we weer terug in de tijd hoor.
Ja ik als ze nog even zo doorgaanquote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef Frey het volgende:
Maar nu weten we nog niet wie er dood gaat en dood gaat er iemand.
nou doe maar nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik als ze nog even zo doorgaan
Idd! Weer dat gezeurquote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net de shortie gekeken en goh...
Schrijvers waarom ! niet weer... niemand zit er op te wachten.
Haha wat liefquote:
Inderdaad, wat voor rol had die vent nou? Zo een gast als Nick die bijna 2 jaar is weggeweest speelde gewoon sterren van de hemel vergeleken met Bingquote:Op maandag 5 september 2011 21:18 schreef leilab het volgende:
Trouwens ik ergerde me aan Bing vandaag. Hij moet echt de serie uitrotten
ik ben ook liefquote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha wat lief![]()
Had min of meer verwacht dat er een 'nou...als dat zou kunnen....' reactie zou komen, leende die post van mij zich goed voor
Had ik ook gelezen en ik wilde bijna zeggen 'misschien moeten we maar een afspreken', maar ik wou niet aanmatigend overkomenquote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ben ook lief![]()
lees mijn reactie op jouw post over de aflevering maar
quote:Op maandag 5 september 2011 21:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen en ik wilde bijna zeggen 'misschien moeten we maar een afspreken', maar ik wou niet aanmatigend overkomen
Toen Dorothea er uit gebonjourd werd en Stanley weer vertrok, had ik verwacht dat Bing ook wel zou gaan vertrekken. Maar hij en een paar anderen hebben een streepje voor bij deze schrijvers.quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, wat voor rol had die vent nou? Zo een gast als Nick die bijna 2 jaar is weggeweest speelde gewoon sterren van de hemel vergeleken met Bing
Hahahaha ik heb hem net ook gekeken.... en best wel voorspelbaar jaquote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net de shortie gekeken en goh...
Schrijvers waarom ! niet weer... niemand zit er op te wachten.
Tanja waarschijnlijk en dan komen we er over 3 jaar wel achter waar Jef isquote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef Frey het volgende:
Maar nu weten we nog niet wie er dood gaat en dood gaat er iemand.
Idd, erg goed gedaan. En dat met alleen maar beelden in slowmotionquote:
Vond ik ook, maar verwachtte daarna dat de hel van paniek, actie en chaos zou losbreken zoals begin seizoen 9 en 15. Die afwisseling tussen slow motion/emotie en wat meer heftigheid en actie is richting het ene uiterste doorgeslagen en dat vind ik jammer.quote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Idd, erg goed gedaan. En dat met alleen maar beelden in slowmotion
Klopt, dan gaan we even een paar uur terug in de tijdquote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen de rest van het verhaal? Met de mensen die nog niet te zien zijn geweest?
Dat komt morgen, waar jij op hoopt. Dan krijg je te zien wat er allemaal nog meer in de tent gebeurdequote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar verwachtte daarna dat de hel van paniek, actie en chaos zou losbreken zoals begin seizoen 9 en 15. Die afwisseling tussen slow motion/emotie en wat meer heftigheid en actie is richting het ene uiterste doorgeslagen en dat vind ik jammer.
Bij die achtervolgingscene van Wiet moest ik toch even aan Beverly Hills Cop terugdenken met al die licht- en geluidseffectenquote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Idd, erg goed gedaan. En dat met alleen maar beelden in slowmotion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |