Nee, dat helpt. Had ik net zo goed mijn verhaal in kunnen korten tot "aids." en dan de boel kunnen winnenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:03 schreef computerprobleem het volgende:
Om eerlijk te zeggen heb ik geen verhaal meer gemaakt omdat de populariteit zo sterk is afgenomen. Heb geen zin in een spel wat niemand trekt. Al die moeite doen en dan kijken 2 mensen
Dat doodbloeden is eigenlijk al aan het einde van de vorige ronde gebeurd... En een oorlog in Amerika is inderdaad veel minder leuk dan in Europa... Dat is dichter bij huis en elk land heeft daar zijn eigen karakter... Daar zijn veel leukere verhalen van te maken...quote:Op woensdag 7 september 2011 23:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik vond de verhalen van ronde 1 tegenvallen, sommige zelfs veelste lang. Waarschijnlijk dat het spel daarom doodbloed. Komt daarbij dat we nu de staten van Amerika pakken, daar weten de meeste wss niks van en zijn te lui om research te doen inclusief mezelf. Europa was nog leuk, veel historie
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Uitslag:
3 drommel
5 daaps
3 Jelly
2 Wahrheit
of 1 voor wahrheit als ik al te laat ben maar gister American Football en daarna uit dus helemaal geen tijd, niet dat het iets uitmaakt voor de uitslag maar goed
Jij was te laat maar maakt idd niet uit voor de uitslag. Na het eten zal ik de PMs rondsturen voor de volgende ronde.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Uitslag:
3 drommel
4 daaps
2 jelly
2 Wahrheit
of 1 voor wahrheit als ik al te laat ben maar gister American Football en daarna uit dus helemaal geen tijd, niet dat het iets uitmaakt voor de uitslag maar goed
Yeah Buddy!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Aanvankelijk wilde ik JellyBeanz stemmen maar niet gedaan wegens hoogverraad.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
##Vote
Monopoly
JellyBeanz
LompeHork
Daaps
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Bewijs!! Je leest 't niet eens en stemt gewoon op wie je graag mag. Monopoly was al uitgeschakeld en LompeHork gratis door.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Bewijs!! Je leest 't niet eens en stemt gewoon op wie je graag mag. Monopoly was al uitgeschakeld en LompeHork gratis door.
Spot die editquote:Op donderdag 8 september 2011 16:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij was te laat maar maakt idd niet uit voor de uitslag. Na het eten van morgen zal ik de PMs rondsturen voor de volgende ronde.
Tis doooooood.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
Komen er nog nieuwe verhalen? Is er überhaupt nog iemand die dit leest?
Of is het beter om er nu maar mee op te houden?
Ben geen goede zanger dus ik laat het aan Marlene over om de laatste nagel in deze doodskist te slaan... Ik weet slechte resolutie, maar wel een bonechilling song...
[youtube[/youtube]
Dan moet hij toch echt eerst de roze mannen uit Maine verslaan. En jaaa, ik haat topics die onaf zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moest ik dit checken?
Iedereen weet dat de USA binnekort toch van Perry is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |