Je bent niet de enigequote:
Eten al op Patje?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:12 schreef Patje1987 het volgende:
Beetje jammer ja, zal na het eten even verhaaltjes plaatsen.
SPOILER: ikbenserieusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas is het rijk van Mono gevallen, dit betekent dat Ikbenserieus door is naar de volgende ronde!
Drommeldaris VS JellyBeanzSPOILER: DrommeldarisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JellyBeanzOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LompeHork VS computerprobleem
Ook computerprobleem heeft zijn rijk niet kunnen verdedigen en is gevlucht, een makkelijke overwinning voor LompeHork!SPOILER: LompeHorkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daaps VS WAHRHEITSPOILER: DaapsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WAHRHEITOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie kunnen dus stemmen op:
Drommeldaris VS JellyBeanz
Daaps VS WAHRHEIT
Stemmen kan tot morgen 12:00 en gaat als volgt:
##Vote
Naam1
Naam2Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Jammer trouwens dat het hier zo leegloopt..... En ook handig dat de TS een ban heeft.![]()
En zelfs Monopoly heeft nou een ban...
Ik geef hem je morgen wel terug.![]()
Zonde jaquote:Op woensdag 7 september 2011 21:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
Jammer trouwens dat het hier zo leegloopt..... En ook handig dat de TS een ban heeft.![]()
En zelfs Monopoly heeft nou een ban...![]()
Waarom Mono een ban heeft is mij een raadsel, even gemist geloof ik.
Ook jammer dat niet-spelers niet even komen kijken/stemmen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)! Dit had/heeft nog steeds potentie!![]()
Misschien is het handig om een volgende ronde elders in ONZ te melden, omdat het niet echt opschiet in dit topic zal de volgende hier waarschijnlijk ook komen.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonde ja![]()
Waarom Mono een ban heeft is mij een raadsel, even gemist geloof ik.
Ook jammer dat niet-spelers niet even komen kijken/stemmen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)! Dit had/heeft nog steeds potentie!
Mensen die er dan nog niet inzitten krijgen zo ook interesse.Ik geef hem je morgen wel terug.![]()
Exact, daarnaast wordt er nu naar gekeken als "nog een reeks" terwijl het zo veel meer is. Lijkt mij sowieso goed om het in UDOWU even te melden, er kan nooit genoeg promoot worden IMHO.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Misschien is het handig om een volgende ronde elders in ONZ te melden, omdat het niet echt opschiet in dit topic zal de volgende hier waarschijnlijk ook komen.
Mensen die er dan nog niet inzitten krijgen zo ook interesse.![]()
ZOals ik! Wanneer begint het volgende potje?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Misschien is het handig om een volgende ronde elders in ONZ te melden, omdat het niet echt opschiet in dit topic zal de volgende hier waarschijnlijk ook komen.
Mensen die er dan nog niet inzitten krijgen zo ook interesse.![]()
Geen idee, ik stroom net binnen.... Volgens mij komt er uit de 4 wat nou nog over zijn een winnaar... Deze is dan miss de spelleider(?) En dan begint volgens mij het volgende potje.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:58 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
ZOals ik! Wanneer begint het volgende potje?Ik geef hem je morgen wel terug.![]()
Monopoly ook een ban? Dat gaat hard, in de vorige ronde ook al 2 bans... Zo'n oorlogsspel trekt schijnbaar veel ruw volk...quote:Op woensdag 7 september 2011 21:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
En zelfs Monopoly heeft nou een ban...![]()
Misschien is het het beste om de volgende ronde gewoon in een nieuw topic te starten... Met een mooie OP en vanaf pagina 1 alleen maar posts over die ronde... Dan hebben nieuwe spelers niet het gevoel dat ze ergens midden in stappen...Photoshop your own reality...![]()
Haha, ruw volk.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Monopoly ook een ban? Dat gaat hard, in de vorige ronde ook al 2 bans... Zo'n oorlogsspel trekt schijnbaar veel ruw volk...![]()
Misschien is het het beste om de volgende ronde gewoon in een nieuw topic te starten... Met een mooie OP en vanaf pagina 1 alleen maar posts over die ronde... Dan hebben nieuwe spelers niet het gevoel dat ze ergens midden in stappen...![]()
Die 2e alinea vind ik wel een goed idee.... Stilstand is achteruitgang, en als je zoiets vernieuwd kan het vaak alleen maar beter bekeken worden.Ik geef hem je morgen wel terug.![]()
Dat ruw volk klopt op zich wel hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 22:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha, ruw volk.![]()
Die 2e alinea vind ik wel een goed idee.... Stilstand is achteruitgang, en als je zoiets vernieuwd kan het vaak alleen maar beter bekeken worden.
De 2e alinea klopt helemaal! Maar plaats het dan even niet in een reeks, gewoon zonder nummer en een frisse TT, dan komt het wel goed vermoed ik! Osvaldo2 heeft veel goede ideeën sowieso![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: