Ik denk dat hij juist graag gesiepelsjemd wordt.quote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag dat eigenlijk van hem, siepelsjemmen onder werktijd?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag dat eigenlijk van hem, siepelsjemmen onder werktijd?
Doe mij maar een Juin.quote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens komen jullie hier allemaal van onder de siepelgrens ofzo? Vrij normaal woord siepel, stuk beter dan ui of nog erger ajuin. Doe mij maar siepels
Dat klinkt toch niet ... nee ik ben van de siepels, zwiebeln, cipolla, sipuli (en daar heb je gelijk de siepelgrens die loopt zo ongeveer langs de ijsel en dan door duisland naar italië, en naar het noorden tot finland)quote:
Ik wel, geef mij maar juin!quote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens komen jullie hier allemaal van onder de siepelgrens ofzo? Vrij normaal woord siepel, stuk beter dan ui of nog erger ajuin. Doe mij maar siepels
Ich hub leever gesnooien unnen....quote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef roos85 het volgende:
Ik heb vandaag een boterham met vlokken op
Ik eet gewoon m'n huis op..quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb altijd zin in een delta lloyd verzekering bij de lunch.
Postte ik hier gisteren ook al. Stik in je kut-Holland...quote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef sverbern het volgende:
Beetje late reactie maar een hoogtepuntje vond ik toch wel toen Kraan ging uitleggen wat zij zouden hebben gemaakt bij die Eend: "HOLLANDSE groenten". Dan denk je als Tukker toch ook: maar de opdracht was toch Overijssels?
Als Fin zou ik graag willen zien dat ze van Nederland winnenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:09 schreef roos85 het volgende:
[..]Hoe kan je voetbal nou belangrijker vinden?
Ik had vandaag geen bittertje in mijn salade, het was een lelijk gerechtje, ongebalanseerd ook..quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik eet gewoon m'n huis op..
best lekker, bakstenen met een sausje van mortel (wel gekláárde cement gebruiken!)
Schande! Zo word jij geen topchef!quote:
Nog zo één. Schande zeg ik je!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Paul-89 het volgende:
Ik neem hem op en kijk na het voetbal topchef.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog zo één. Schande zeg ik je!
Ik ben even inspiratieloosquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:48 schreef zoem het volgende:
Dat gaan we net niet redden voor de volgende aflevering![]()
Siepel jij even een TT?
die was er alquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
We moeten weer een TT verzinnen
Geef 'm danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |