sapperdeflap siepeldersjemquote:Op maandag 5 september 2011 19:17 schreef Dekatria het volgende:
We hebben ons wekelijkse woordje weer
Ik moet dan naar cursus.quote:Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef Cateye2011 het volgende:
wie gaat er morgen ook siepelsjemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik moet dan naar cursus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef Cateye2011 het volgende:
wie gaat er morgen ook siepelsjemmen?
ik siepelsjem de hele dag! Blijf je fit van.quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet morgen werken, daar stellen ze siepelsjemmen niet zo op prijs
![]()
Dan moeten die ook heel snel gaan siepelsjemmen!quote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Als ik siepelsjem op 't werk krijg ik boze ouders op gesprek
quote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Als ik siepelsjem op 't werk krijg ik boze ouders op gesprek
Hahahaha een wat? Ik woon in Almerequote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar jij bent een Westerse Bovenplasser toch?
Ik ben een Oosterse Onderpisserquote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar jij bent een Westerse Bovenplasser toch?
Dan ben je behoorlijk in de sjem gesiepelt ja.quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef Dekatria het volgende:
Voel je je dan even gesiepelsjemt...
Ziet ik zo bleek dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zegt Gozert, wat dacht juh zelluf dan
Euhm, geef me even de tijdquote:Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Verzin eens iets leuks voor mij? Een Flevolandse....uhhh.....
ik hoor dat liever als dat limburgs hoor, dat vind ik echt geen gehoorquote:
Ik hoor weinig bijzonders als ik heel eerlijk ben. Ik zou er graag op haten, maar dat lukt gewoon nietquote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
twents, overijssels, denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |