Ik denk dat hij juist graag gesiepelsjemd wordt.quote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag dat eigenlijk van hem, siepelsjemmen onder werktijd?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag dat eigenlijk van hem, siepelsjemmen onder werktijd?
Doe mij maar een Juin.quote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens komen jullie hier allemaal van onder de siepelgrens ofzo? Vrij normaal woord siepel, stuk beter dan ui of nog erger ajuin. Doe mij maar siepels
Dat klinkt toch niet ... nee ik ben van de siepels, zwiebeln, cipolla, sipuli (en daar heb je gelijk de siepelgrens die loopt zo ongeveer langs de ijsel en dan door duisland naar italië, en naar het noorden tot finland)quote:
Ik wel, geef mij maar juin!quote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens komen jullie hier allemaal van onder de siepelgrens ofzo? Vrij normaal woord siepel, stuk beter dan ui of nog erger ajuin. Doe mij maar siepels
Ich hub leever gesnooien unnen....quote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef roos85 het volgende:
Ik heb vandaag een boterham met vlokken op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |