SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
alsof zeh et er om doenquote:
Ik probeerde hetquote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
moet je eens tien keer snel achter elkaar proberen te zeggen ....... siepelsjem
Ik faaldequote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
moet je eens tien keer snel achter elkaar proberen te zeggen ....... siepelsjem
Geen saus is raus!quote:Op maandag 5 september 2011 19:14 schreef Ceetje.. het volgende:
alleen puree op 't bord, niet eens saus
ik heb al gesiepelsjemt, het blijkt een soort uiencompote te zijnquote:
Wat siepelsjem je me nouquote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb al gesiepelsjemt, het blijkt een soort uiencompote te zijn
sapperdeflap siepeldersjemquote:Op maandag 5 september 2011 19:17 schreef Dekatria het volgende:
We hebben ons wekelijkse woordje weer
Ik moet dan naar cursus.quote:Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef Cateye2011 het volgende:
wie gaat er morgen ook siepelsjemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik moet dan naar cursus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef Cateye2011 het volgende:
wie gaat er morgen ook siepelsjemmen?
ik siepelsjem de hele dag! Blijf je fit van.quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet morgen werken, daar stellen ze siepelsjemmen niet zo op prijs
![]()
Dan moeten die ook heel snel gaan siepelsjemmen!quote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Als ik siepelsjem op 't werk krijg ik boze ouders op gesprek
quote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Als ik siepelsjem op 't werk krijg ik boze ouders op gesprek
Hahahaha een wat? Ik woon in Almerequote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar jij bent een Westerse Bovenplasser toch?
Ik ben een Oosterse Onderpisserquote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar jij bent een Westerse Bovenplasser toch?
Dan ben je behoorlijk in de sjem gesiepelt ja.quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef Dekatria het volgende:
Voel je je dan even gesiepelsjemt...
Ziet ik zo bleek dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zegt Gozert, wat dacht juh zelluf dan
Euhm, geef me even de tijdquote:Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Verzin eens iets leuks voor mij? Een Flevolandse....uhhh.....
ik hoor dat liever als dat limburgs hoor, dat vind ik echt geen gehoorquote:
Ik hoor weinig bijzonders als ik heel eerlijk ben. Ik zou er graag op haten, maar dat lukt gewoon nietquote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
twents, overijssels, denk ik dan
Dat vind ik weer meevallenquote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik hoor dat liever als dat limburgs hoor, dat vind ik echt geen gehoor
Über-izulll!quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef Dekatria het volgende:
Overijssel is gewoon keihard multiculti!
ze hebben niet genoeg saus gehad, dan krijg je datquote:Op maandag 5 september 2011 19:29 schreef Cateye2011 het volgende:
ze zijn not amused, mijn vriendjes
Wel twents, no accent though.quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
did you have your siepelsjem today
quote:Op maandag 5 september 2011 19:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze hebben niet genoeg saus gehad, dan krijg je dat
Topic 58 pagina 3 staan ze allemaalquote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik had hem als eerst swa![]()
IBOOOOOOOOOOOOO :´)
echt wel, weet je dat niet? Overijsselse Risottoriestquote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef roos85 het volgende:
risotto komt toch ook niet uit Overijssel?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt wel, weet je dat niet? Overijsselse Risottoriest
quote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Of zo'n ingrediënt waar je van gaat huilen als je 'm snijdt.
daar hebben ze dan weer Drenthse Raist van de Hunnebedrijstveldenquote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik maar denken dat het uit Drenthe kwam
Dat bedoel ikquote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind het er eerlijk gezegd een beetje uitzien als kattekots
hey Alberto!quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Albertoooo het volgende:
Dat dit kan in Nederlands Overijssel!
Vreet ie nog steeds alles op ongeacht de smaak?quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Drassss het volgende:
Hoe meer in de pan hoe beter voor Jaspers natuurlijk.
ziet eruit als iets wat vele mensen uitspugen na het stappen op zaterdagquote:
Schijt een beer in een bos?quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Vreet ie nog steeds alles op ongeacht de smaak?
ik raak d'r helemaal van in de war nuquote:Op maandag 5 september 2011 19:35 schreef Dekatria het volgende:
Ok Djoko, ik heb m'n UI even aangepast voor je
deze is ook tof!quote:Op maandag 5 september 2011 19:35 schreef Dekatria het volgende:
Ok Djoko, ik heb m'n UI even aangepast voor je
dat heet daar dan ook gewoon "marktvreten"quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef Djokotron het volgende:
Streetfood an de boerderie? kraan gelooft zijn oren niet
Knibb'l knabb'l knuusje!quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Dekatria het volgende:
Kruutmoes, siepelsjem... straks komt er nog een heks in beeld voor ingrediënten
Hij zei inderdaad maar 'ja', maar had eigenlijk nog nooit van streetfood gehoordquote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heet daar dan ook gewoon "marktvreten"
Sjemmel sjammel siepele, je laat je toch niet piepele?quote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
knibbel knabbel knoesje, wie roert er in m'n moesje
Uit het vuistje goddommequote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zei inderdaad maar 'ja', maar had eigenlijk nog nooit van streetfood gehoord
quote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sjemmel sjammel siepele, je laat zich toch niet piepele?
Met heel het topic!quote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
over streetfood gesproken, ik ga kijken of ik naar die opdracht kan als gast. lijkt me superleuk!
Er komt dus weer een streetfood opdracht.
als ze dan deze kruutmoes maar niet maken, lijkt me echtquote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
over streetfood gesproken, ik ga kijken of ik naar die opdracht kan als gast. lijkt me superleuk!
Er komt dus weer een streetfood opdracht.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Cateye2011 het volgende:
Lijkt me super, ik ga RTL mailen of het kan, ik weet dat het eind oktober opgenomen wordt. Ik houd jullie op de hoogte.
geef mij maar een siepelsjemmetje dan jaquote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ze dan deze kruutmoes maar niet maken, lijkt me echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bravo!quote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef Cateye2011 het volgende:
ik zal ook vragen of ik een paar mensen mee mag nemen. Nee hebben we, ja kunnen we krijgen toch?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef Dekatria het volgende:
En dan om de haverklap gaan roepen om saus, waar dan ook
en vergeet het zuurtje, zoetje en krokantje niet hèquote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef Dekatria het volgende:
En dan om de haverklap gaan roepen om saus, waar dan ook
Ik mis creativiteitquote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en vergeet het zuurtje, zoetje en krokantje niet hè
quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en vergeet het zuurtje, zoetje en krokantje niet hè
Dat zoutje vindt Jaspers helemaal niet erg.quote:Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef Ceetje.. het volgende:
lekker als die bolle met z'n zweethoofd boven je bord hangt te druppen
quote:Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef Ceetje.. het volgende:
lekker als die bolle met z'n zweethoofd boven je bord hangt te druppen
Niet haten op knijntjesquote:Op maandag 5 september 2011 19:52 schreef Cateye2011 het volgende:
wat een kop...ik ben een konijntje!
zitten alle schroeven en draden waar ze horen te zittenquote:
die buik van juul ookquote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef roos85 het volgende:
zoete onderdeeltjes zijn te royaal aanwezig
quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
Wat een zuinigheid met de puntjes, je zou denken dat het de provincie Zeeland is deze week.
in overijssel bent ze ook zuunig heur!quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
Wat een zuinigheid met de puntjes, je zou denken dat het de provincie Zeeland is deze week.
Ik denk dat hij juist graag gesiepelsjemd wordt.quote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag dat eigenlijk van hem, siepelsjemmen onder werktijd?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag dat eigenlijk van hem, siepelsjemmen onder werktijd?
Doe mij maar een Juin.quote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens komen jullie hier allemaal van onder de siepelgrens ofzo? Vrij normaal woord siepel, stuk beter dan ui of nog erger ajuin. Doe mij maar siepels
Dat klinkt toch niet ... nee ik ben van de siepels, zwiebeln, cipolla, sipuli (en daar heb je gelijk de siepelgrens die loopt zo ongeveer langs de ijsel en dan door duisland naar italië, en naar het noorden tot finland)quote:
Ik wel, geef mij maar juin!quote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens komen jullie hier allemaal van onder de siepelgrens ofzo? Vrij normaal woord siepel, stuk beter dan ui of nog erger ajuin. Doe mij maar siepels
Ich hub leever gesnooien unnen....quote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef roos85 het volgende:
Ik heb vandaag een boterham met vlokken op
Ik eet gewoon m'n huis op..quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb altijd zin in een delta lloyd verzekering bij de lunch.
Postte ik hier gisteren ook al. Stik in je kut-Holland...quote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef sverbern het volgende:
Beetje late reactie maar een hoogtepuntje vond ik toch wel toen Kraan ging uitleggen wat zij zouden hebben gemaakt bij die Eend: "HOLLANDSE groenten". Dan denk je als Tukker toch ook: maar de opdracht was toch Overijssels?
Als Fin zou ik graag willen zien dat ze van Nederland winnenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:09 schreef roos85 het volgende:
[..]Hoe kan je voetbal nou belangrijker vinden?
Ik had vandaag geen bittertje in mijn salade, het was een lelijk gerechtje, ongebalanseerd ook..quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik eet gewoon m'n huis op..
best lekker, bakstenen met een sausje van mortel (wel gekláárde cement gebruiken!)
Schande! Zo word jij geen topchef!quote:
Nog zo één. Schande zeg ik je!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Paul-89 het volgende:
Ik neem hem op en kijk na het voetbal topchef.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog zo één. Schande zeg ik je!
Ik ben even inspiratieloosquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:48 schreef zoem het volgende:
Dat gaan we net niet redden voor de volgende aflevering![]()
Siepel jij even een TT?
die was er alquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
We moeten weer een TT verzinnen
Geef 'm danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |