even een update van mijn kant weer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:55 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Dit is echt een goed idee, daar zal ik eens naar kijken thnx!
Een advocaat voor een tshirt...? Maar goed, dat tshirt is natuurlijk wel zo duur dat je er een paar uur advocaat tegen over kan zetten!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef Amplifier het volgende:
[..]
even een update van mijn kant weer.
De advocate is naar de winkel geweest, en heeft de winkel op mijn rechten gewezen. Nu ligt het shirt daar weer en ze zouden zo snel mogelijk een oplossing voor me verzinnen en dan word ik teruggebeld..
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:33 schreef Guppyfriend het volgende:
En dat had je zelf niet kunnen doen? Tegen een winkel manager praten?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Een advocaat voor een tshirt...? Maar goed, dat tshirt is natuurlijk wel zo duur dat je er een paar uur advocaat tegen over kan zetten!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:40 schreef Nezhi het volgende:
En zo kost het shirt van 65 euro uiteindelijk 250+ euro.
quote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef Amplifier het volgende:
[..]
... mijn nichtje is advocate ...
Als je het verhaal had gelezen had je vast wel opgemerkt dat ik dat allang gedaan had, daarom beschouw ik deze opmerking als niet gemaakt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:33 schreef Guppyfriend het volgende:
En dat had je zelf niet kunnen doen? Tegen een winkel manager praten?
Dat mag je doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:36 schreef Amplifier het volgende:
Als je het verhaal had gelezen had je vast wel opgemerkt dat ik dat allang gedaan had, daarom beschouw ik deze opmerking als niet gemaakt.
Gok:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Hoe is dit afgelopen Amplifier?
Dit dus....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:28 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gok:
Zijn claim is wederom afgewezen en TS heeft nogmaals een overbetaald baggershirt met een nep-nautisch logo gekocht.
Nee, ik koop er idd niks meer. Maarja, blijven genoeg andere klanten over...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Je moet er gewoon nooit meer wat kopen. Dat zal ze leren
Open een klaagbaak topicquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Tja, meer dan dat kan je miet doen denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |