Ja die snapte ik welquote:
Ja....dan had je maar een afdakje moet hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had 'm hier te drogen gehangen. Het ging goed.. tot het ging hozen
Dat zou behoorlijkquote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja die snapte ik welMaar ik dacht ze heeft d'r bachelor toch niet binnen ofzo
Oh, nee, ik reageerde alleen op je UIquote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja die snapte ik welMaar ik dacht ze heeft d'r bachelor toch niet binnen ofzo
ik dus ookquote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat zou behoorlijkzijn.
Ik voorspel nu al dat ik het TT liedje elke keer als ik hier ben in mijn hoofd heb
Goed plan!quote:
Ik eis een beter liedje in de volgende TTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Ja dat is altijd behoorlijk tevergeefs. Voordeel is wel dat er de klank 'ijs' in zitquote:
Morgen komt de storm hierquote:Op maandag 5 september 2011 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit nog bomvol van de sushi van vanmiddag (zelfgemaakte sushi, uiteraard)![]()
vanavond maar een kom yoghurt met wat fruit ofzo...
Oh,en ik zou sporten, maar ga morgen wel dubbel, want het STORMT hier echt en het is zo knus thuisgeen zin om naar buiten te gaan
Ik moest nog ff extra centrifugerenquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 18:11 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik eis een beter liedje in de volgende TTMeisje meisje...je hebt heul niks te eisen van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb behoefte aan storm....quote:Op maandag 5 september 2011 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, het is geen windkracht 12 hier hoor![]()
helaas
Dat zou echt gemeen zijn jaquote:Op maandag 5 september 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je nu niet zonder ijs naar je bed stuur
Leuk!quote:Op maandag 5 september 2011 18:33 schreef IrishBastard het volgende:
Yashi d'r ouders komen straks even langs voor het halen van de bachelor.
[ afbeelding ]
goeie joh. origineel ook.quote:Op maandag 5 september 2011 18:33 schreef IrishBastard het volgende:
Yashi d'r ouders komen straks even langs voor het halen van de bachelor.
[ afbeelding ]
Dan doe je ff een powernap van 20 min...kan je daarna dr weer tegen aan studerenquote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga het liefst nu al slapen, maar ik wil eigenlijk ook nog even aan de zelfstudie. Argh. Laten we het op een after dinner dipje houden en zo weer met energie ertegenaan kunnen.
Daarnaast heb ik nu al een hekel aan tentamenkansen aanvragen en onvolledige uitleg van de tutor betreffende het eerste jaar over doen.
En mijn wasmachine mag voortaan mijn kleren wel gewoon teruggeven ipv dichtblijven als het programma al af is.
Dan slaap ik sowieso 3 uur. Ik geloof niet in powernaps. :pquote:Op maandag 5 september 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan doe je ff een powernap van 20 min...kan je daarna dr weer tegen aan studeren
Dan moet je niet zeurenquote:Op maandag 5 september 2011 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan slaap ik sowieso 3 uur. Ik geloof niet in powernaps. :p
Oh dus als je niet in powernaps gelooft mag je het niet vervelend vinden om moe te zijn? Logischquote:
Kan aan mij liggen dat ik dat laat vindquote:De aanvraag voor het bachelordiploma voor de uitreiking van 4 november is verstuurd naar bureau onderwijs. Begin oktober, als alle aanvragen zijn verwerkt, krijg je via je RU e-mailaccount een bevestigingsbericht van bureau onderwijs. Zodra het diploma klaar is krijg je van bureau examens een uitnodiging voor de uitreiking/afhaalmogelijkheid.
Nee je moet niet zeuren gewoon...Ik geef je een tip maar dan blablabla....nou...dan ga je toch niet slapenquote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh dus als je niet in powernaps gelooft mag je het niet vervelend vinden om moe te zijn? Logisch.
Nou,quote:Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net mijn bachelor aangevraagdwel raar je krijgt alleen een bevestiging in je scherm:
[..]
Kan aan mij liggen dat ik dat laat vindvooral omdat de pijldatum 1 oktober is, dus als er iets mis is vraag ik me af hoe ze dat gaan oplossen
Powernaps zijn baas!quote:Op maandag 5 september 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan doe je ff een powernap van 20 min...kan je daarna dr weer tegen aan studeren
Volgens mij ben jij degene die hier een probleem maakt en loopt te klagen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee je moet niet zeuren gewoon...Ik geef je een tip maar dan blablabla....nou...dan ga je toch niet slapen
/care
Bij mij werken ze gewoon nietquote:
En dan zou ik mezelf alvast uitschrijven als ik jou was. Dit is het gemakkelijkst te volgen vak zonder in slaap te vallen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat doe je aan hoogleraar en hoorcolleges waarvan je bijna in slaap valt?
Mike Jetten...
Ik sta dan dus nooit op. Tenzij ik geroepen wordt voor het avondeten en vaak ga ik dan na het eten weer in bed liggen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef Californium het volgende:
Ik ken het probleem van Paaskonijn wel...Dan wil ik alleen maar doorslapen... mezelf zetten tot opstaan is een optie maar dan ben ik eerst 10 min heeel duf en dan wordt het wel weer beter
Precies waarom ik hem posttequote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij lijkt op een drol.
Ergo.
Schijtlama.
Koffie werkt voor mij nietquote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
SLAPEN IS VOOR MIETJES
KOFFIE
KOFFIE
KOFFIE
KOFFIE
Jij zegt dat geomicrobiologie het interessantste vak isquote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dan zou ik mezelf alvast uitschrijven als ik jou was. Dit is het gemakkelijkst te volgen vak zonder in slaap te vallen.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef BGTes het volgende:
DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC
Ik hou niet van koffie
Ijsthee, maar dan anders.quote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Tip van de dag: als je thee zetten wilt, zet dan ook de waterkoker aan
zo, uurtje weggetikt, en daarna weer in slaap gevallen, eigk zo koken denk ikquote:Op maandag 5 september 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Duurt anders zo lang hequote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Tip van de dag: als je thee zetten wilt, zet dan ook de waterkoker aan
Dat zeg ik helemaal nergens. Maar wacht maar af.quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij zegt dat geomicrobiologie het interessantste vak is..?
Ik denk inderdaad dat ik me dan maar alvast uitschrijf. Geomicrobiologie is nou niet echt geweldig..
De meeste mensen delen die mening trouwens met mij. (iedereen die ik tot nu toe nog gesproken heb).
Vertelquote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal nergens. Maar wacht maar af.
Zoals ik het zeg. Zo moeilijk zijn de colleges van Geo niet te volgen. Wacht maar op Plantkunde hierna, dan wou je dat je Geo had.quote:
Nee volgens mij nietquote:
Nee, tuurlijk niet. Ik weet niks van jou. Het is alleen niet zo moeilijk om de enige mentorpapa van groepje kip te identificeren, maar okay.quote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet..
Weet jij wie ik ben? Heb je een pic trouwens ofzo, dan kan ik je identificeren.
Dan moet je maar niet van die stomme dingen roepenquote:
Ik heb niet zo op groepje kip gelet in de intro. Het enige was dat ik en de rest van m'n groepje op een gegeven moment moordneigingen kregen van die rubberen kut-kipquote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ik weet niks van jou. Het is alleen niet zo moeilijk om de enige mentorpapa van groepje kip te identificeren, maar okay.
Vroeger, rond 1935 in een donkere jungle in Nicaragua kreeg ik les van een heer die alleen maar bleef door hameren op het feit dat je nooit met je leuter open en bloot moest staan. Saaiste lessen ooit. Inmiddels ben ik de enige van mijn oude eenheid die nog in staat is staand te plassen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
In de oorlog, toen waren colleges pas saai...
Was dat niet van de kriebel hoest? *ugh* *ugh*quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo op groepje kip gelet in de intro. Het enige was dat ik en de rest van m'n groepje op een gegeven moment moordneigingen kregen van die rubberen kut-kip..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |