Hahquote:Op maandag 5 september 2011 15:19 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)evonden__.html?p=2,3
Ik zou vooral retro kleuren nemen. Oranje en bruin, bijvoorbeeldquote:Op maandag 5 september 2011 15:28 schreef Foleor het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een gezellig studentenkamertje in Nijmegen?
Je bent niet even gaan kijken?quote:Op maandag 5 september 2011 15:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Die politiewagen reed net de SEH garage binnen toen ik gisteravond naar buiten liep
Vroeg me al waarvoor ze kwamen..
Je haalt me de woorden uit mn mondquote:Op maandag 5 september 2011 15:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zou vooral retro kleuren nemen. Oranje en bruin, bijvoorbeeld
dat was meer iets voor mij geweestquote:
Dat snap ikquote:Op maandag 5 september 2011 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat was meer iets voor mij geweest
Ik zat zelf meer te denken aan groen en paars, voor het contrast met al die oranje kamersquote:Op maandag 5 september 2011 15:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zou vooral retro kleuren nemen. Oranje en bruin, bijvoorbeeld
Whehehe, genoeg pillenscoorders gezien op de Goffert van 't weekend, dus dat klopt wel jaquote:Op maandag 5 september 2011 15:19 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)evonden__.html?p=2,3
Mutsjeflutsje...is al dat zenuwen in ieder geval niet voor niet geweestquote:Op maandag 5 september 2011 17:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dank jullie wel allemaal![]()
Het drinkt nog steeds niet echt door, verwacht nog steeds een mailtje van dat het niet klopt ofzo
hoe lang is René weg?quote:Op maandag 5 september 2011 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Whehe, ik hoop dat ik volgend jaar net zo blij benGeniet ervan! Gaan jullie 't nog vieren vanavond?
René is nu weer richting Nederland. Dus ben weer alleenMaar over twee weken gaan we een paar dagen samen die kant op, met de motor en de boot dus, dus kan me in Nederland ook nog een beetje heen en weer verplaatsen zonder al te veel moeite!
We willen maandagavond (da's de 19e) in de Blaauwe Hand wat gaan drinken, dus als men zin heeft om langs te komen, dan zou dat tof zijn!
2 daagjes maarquote:
Gezellig!quote:Op maandag 5 september 2011 17:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee gaan het nu nog niet echt vieren, IB gaat zo sporten met Nk. dus die is er niet eens
Maar mijn moeder is vandaag ook jarig dus misschien toch ff naar daar
Verder ben jij ook zo bezig dus wss ook zo blij (alhoewel ik had verwacht me blijer te voelen, zoals ik zeg dringt het gewoon nog niet zo door)
19e is een goede! Als het goed is hebben we verder niks gepland dan, (hoop dat ik niet hoef te werken) want is wel even leuk om je weer te zien
Kijk even over in de Blaauwe Hand. Ik heb daar nog een Rode Rug openstaan aan onbetaalde rekeningen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Whehe, ik hoop dat ik volgend jaar net zo blij benGeniet ervan! Gaan jullie 't nog vieren vanavond?
René is nu weer richting Nederland. Dus ben weer alleenMaar over twee weken gaan we een paar dagen samen die kant op, met de motor en de boot dus, dus kan me in Nederland ook nog een beetje heen en weer verplaatsen zonder al te veel moeite!
We willen maandagavond (da's de 19e) in de Blaauwe Hand wat gaan drinken, dus als men zin heeft om langs te komen, dan zou dat tof zijn!
Eh?quote:Op maandag 5 september 2011 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Hmmm.. yeah... Didn't you get the memo?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |