Jij zegt dat geomicrobiologie het interessantste vak isquote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dan zou ik mezelf alvast uitschrijven als ik jou was. Dit is het gemakkelijkst te volgen vak zonder in slaap te vallen.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef BGTes het volgende:
DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC DIT IS EEN HYPERTOPIC
Ik hou niet van koffie
Ijsthee, maar dan anders.quote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Tip van de dag: als je thee zetten wilt, zet dan ook de waterkoker aan
zo, uurtje weggetikt, en daarna weer in slaap gevallen, eigk zo koken denk ikquote:Op maandag 5 september 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan doe je ff een powernap van 20 min...kan je daarna dr weer tegen aan studeren
Duurt anders zo lang hequote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Tip van de dag: als je thee zetten wilt, zet dan ook de waterkoker aan
Dat zeg ik helemaal nergens. Maar wacht maar af.quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij zegt dat geomicrobiologie het interessantste vak is..?
Ik denk inderdaad dat ik me dan maar alvast uitschrijf. Geomicrobiologie is nou niet echt geweldig..
De meeste mensen delen die mening trouwens met mij. (iedereen die ik tot nu toe nog gesproken heb).
Vertelquote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal nergens. Maar wacht maar af.
Zoals ik het zeg. Zo moeilijk zijn de colleges van Geo niet te volgen. Wacht maar op Plantkunde hierna, dan wou je dat je Geo had.quote:
Nee volgens mij nietquote:
Nee, tuurlijk niet. Ik weet niks van jou. Het is alleen niet zo moeilijk om de enige mentorpapa van groepje kip te identificeren, maar okay.quote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet..
Weet jij wie ik ben? Heb je een pic trouwens ofzo, dan kan ik je identificeren.
Dan moet je maar niet van die stomme dingen roepenquote:
Ik heb niet zo op groepje kip gelet in de intro. Het enige was dat ik en de rest van m'n groepje op een gegeven moment moordneigingen kregen van die rubberen kut-kipquote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ik weet niks van jou. Het is alleen niet zo moeilijk om de enige mentorpapa van groepje kip te identificeren, maar okay.
Vroeger, rond 1935 in een donkere jungle in Nicaragua kreeg ik les van een heer die alleen maar bleef door hameren op het feit dat je nooit met je leuter open en bloot moest staan. Saaiste lessen ooit. Inmiddels ben ik de enige van mijn oude eenheid die nog in staat is staand te plassen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
In de oorlog, toen waren colleges pas saai...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |