Dat is ook gewoon triest hoor. Maar vallen gegarandeerd mensen af, en er komen ongetwijfeld ook mensen die niet op de lijst staan.quote:Op maandag 5 september 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
ik ken al wel een aantal mensen, maar ook een hoop niet, overigens zie ik er een hoop nog wel niet komen opdagen, van die grote grappenmakers net als tape.
Ik kom alleen niet:quote:Op maandag 5 september 2011 17:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon triest hoor. Maar vallen gegarandeerd mensen af, en er komen ongetwijfeld ook mensen die niet op de lijst staan.
Als er echt klote weer wordt voorspelt kom ik ook niet..quote:Op maandag 5 september 2011 18:00 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet:
• Als het enorm tyfusweer is
• Als m'n auto er mee uitscheidt
• Als DV niet komt
C0nd0r woont boven een poolcentrumquote:Op maandag 5 september 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
Met slecht weer ga ik inderdaad ook gewoon, dan maar een kroeg in Zwolle ergens. Maar dat zien we tegen die tijd wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carnavallenquote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef Daaps het volgende:
[..]
Als er echt klote weer wordt voorspelt kom ik ook niet..
+/- 60 euro om 3 uurtjes in de regen te staan.
Soberso, 60 euro er voor over hebben om een stel forum autisten te ontmoeten._!
Nee hoor, garpje.
Ik wil wel eens zien hoe iedereen hier in 't echt is.En wie ik uit durf te nodigen om mee te gaan carnavallen.
Carnaval is leuk!!quote:
Excuus.quote:Op maandag 5 september 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Carnaval is leuk!!
Maar nu gaan we offtopic
En ik altijd maar denken dat FOK!kers van baggeren hielden.quote:Op maandag 5 september 2011 18:16 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Excuus.
Maar ik heb wel zin in de meet alleen als het bagger weer wordt kom ik niet. 160km vind ik dan toch echt te ver.
182km. Dat is pas ver.quote:Op maandag 5 september 2011 18:16 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Excuus.
Maar ik heb wel zin in de meet alleen als het bagger weer wordt kom ik niet. 160km vind ik dan toch echt te ver.
Voor bagger kan je ook naar sld gaan iddquote:Op maandag 5 september 2011 18:16 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Excuus.
Ik hoef niet over te stappenquote:Op maandag 5 september 2011 18:19 schreef Daaps het volgende:
[..]
182km. Dat is pas ver.![]()
Als 't nou in 1 rechte streep was, zonder overstappen, dan was 't gewoon goed. Slapen enzo. Maar nu moet ik overstappen op R'dam CS.
ALs is geweest hoor in dat baggermuseum.quote:Op maandag 5 september 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor bagger kan je ook naar sld gaan idd![]()
Maar zelfs bij slecht weer kan het nog leuk worden hoor. Kroegentocht ofzo!
Gewoon komen joh
quote:Op maandag 5 september 2011 18:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom toch niet, ik zei het voor de gein.
Al moet ik je persoonlijk gaan ophalenquote:Op maandag 5 september 2011 18:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ow, nou heb ik ook niet zoveel zin meer.quote:Op maandag 5 september 2011 18:31 schreef Patje1987 het volgende:
Count me in.quote:Op maandag 5 september 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al moet ik je persoonlijk gaan ophalen
Tja, dan had je de voorwaarden maar moeten lezen voor je je inschreef.quote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef Plastic_zak het volgende:
Geen filmpjes maken he?
Zo wil ik mezelf niet terugzien
Niks tegen brabant, ja?....quote:Op maandag 5 september 2011 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Count me in.
Kapsoneslijers die braboërs.
Hoezo zou ik thuis blijven als ik niet naar een forum-meet ga? Ik zit zelf ook op FOK! maar dat betekent niet dat ik geen vrienden heb? Wat in jou geval wel zo is, anders had je niet zo'n opmerking gemaaktquote:Op maandag 5 september 2011 17:19 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat mensen plezier willen hebben.Ga jij maar lekker thuis achter de geraniums zitten terwijl wij genieten van gezelligheid en bier.
Jezus,ga naar die vrienden toe dan. Ga lol maken met hun,ipv hier beetje internetheldje te spelen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef -tape- het volgende:
[..]
Hoezo zou ik thuis blijven als ik niet naar een forum-meet ga? Ik zit zelf ook op FOK! maar dat betekent niet dat ik geen vrienden heb? Wat in jou geval wel zo is, anders had je niet zo'n opmerking gemaakt
Op de meet komen er best veel Brabos...quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geef toch niet af op brabant? Alleen de mensen die er wonen.
Bang worden voor Brabosquote:Op maandag 5 september 2011 19:59 schreef Daaps het volgende:
[..]
Op de meet komen er best veel Brabos...
Dus je kunt ons beter te vriend houden. We hebben Groningen aan onze kant staan. jwz
Even postje om hem in mijn AT te krijgen,\.quote:Op maandag 5 september 2011 20:01 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Bang worden voor Braboslaat me niet lagge
Oke nu weer OT
Gaan we vrijdgavond al naar zwolle ?quote:Op maandag 5 september 2011 21:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Even postje om hem in mijn AT te krijgen,\.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Helaas, ik meld af.
Ik ga de dag erna helemaal over met mijn spullen, dus ik moet alles klaarzetten etc etc.
Verdommequote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Helaas, ik meld af.
Ik ga de dag erna helemaal over met mijn spullen, dus ik moet alles klaarzetten etc etc.
Gast.quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Helaas, ik meld af.
Wat een bazenuitspraakquote:Op maandag 5 september 2011 23:23 schreef Roepstand het volgende:
Nu moet carooltje iemand anders zoeken om te hosselen.
Iedereenquote:Op maandag 5 september 2011 23:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Wie moet nou mijn sterretje vullen met hpx2-hars?
Jammer.quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Helaas, ik meld af.
Zolang jij maar niet afzegtquote:Op maandag 5 september 2011 23:33 schreef Ezechielk het volgende:
Het grote afzeggen is begonnen jongens.
Ik denk dat jij in een kist naar huis gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:27 schreef utopie het volgende:
ik denk dat ik er trouwens voor half 2 al ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |