Vanavond toch maar eens aan je vriendje/man/partner vragen of hij echt wel aan jou denkt!quote:'Veel mannen denken tijdens seks aan andere vrouw'
Duitse mannen die seks hebben met hun partner zijn vaak met hun gedachten bij iemand anders.
Onderzoek toont aan dat 71 procent van de mannen aan een ander denkt terwijl hij seks heeft met zijn partner. In veel gevallen gaat het om een ex.
Dat blijkt uit onderzoek van Women's Health, meldt de Duitse krant Die Welt. Ook vinden veel mannen uit het onderzoek, 90 procent, hun ex-vrouw of –vriendin aantrekkelijker dan hun huidige partner.
Toch hoeven de vrouwen niet bang te zijn dat hun mannen daadwerkelijk vreemd gaan. Hoewel 61 procent van de ondervraagden zegt te flirten met andere vrouwen, gaat 'slechts' 19 procent ook echt vreemd.
Vrouwen
Denken mannen tijdens de seks aan een ander, vrouwen houden zich met hele andere dingen. Zo geven vrouwen aan dat zij vooral denken aan wat zij de volgende dag moeten doen. Het bekende 'boodschappenlijstjes-denken'.
Uit een onderzoek van sociaal psycholoog Johan Karremans van de Radboud Universiteit blijkt dat een deel van de mannen en vrouwen die vreemdgaan, minder controle hebben over het gebied in de hersenen dat de zelfregulering bepaalt. Wanneer dit gebied minder functioneert, flirten mensen meer en eerder, meldt Elsevier.
Volgens Karremans is het betreffende gebied in de hersenen wel te trainen door meditatie of door te oefenen met 'mindfulness', een bepaalde vorm van bewustzijn. Het maakt bij mannen of vrouwen met weinig zelfregulering niet uit of ze in een goede of slechte relatie zitten.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ks-andere-vrouw.html
Hij zal eens nee zeggenquote:Op maandag 5 september 2011 10:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanavond toch maar eens aan je vriendje/man/partner vragen of hij echt wel aan jou denkt!
Briljante smoes als je betrapt bent - die moet ik onthouden!quote:Uit een onderzoek van sociaal psycholoog Johan Karremans van de Radboud Universiteit blijkt dat een deel van de mannen en vrouwen die vreemdgaan, minder controle hebben over het gebied in de hersenen dat de zelfregulering bepaalt.
quote:Op maandag 5 september 2011 10:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb het halve arsenaal aan schoolpleinouders al in m'n hoofd gehad.... prima orgasme-uitstelmateriaal
Het is inderdaad wel lastig soms...quote:Op maandag 5 september 2011 12:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
![]()
Het kan ook doorslaan natuurlijk, dat er geen land meer te bezeilen is zonder mast.
Dan heb je waarschijnlijk goede seks.quote:Op maandag 5 september 2011 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap dat boodschappenlijstjes-denken niet echt. Dat is echt het laatste waar ik aan denk tijdens seks.
Boodschappenlijstje is niet zozeer letterlijk, als wel dat vrouwen tijdens de seks vaak aan "morgen" denken en wat er dan allemaal gedaan moet worden.quote:Op maandag 5 september 2011 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap dat boodschappenlijstjes-denken niet echt. Dat is echt het laatste waar ik aan denk tijdens seks.
Mee eens. Ik denk echt niet aan mijn to do list tijdens seks. Ik denk helemaal niet tijdens seksquote:Op maandag 5 september 2011 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Hè bah, das nou niet echt een fijn idee.quote:Onderzoek toont aan dat 71 procent van de mannen aan een ander denkt terwijl hij seks heeft met zijn partner. In veel gevallen gaat het om een ex.
Jawel joh....gewoon er vanuit gaan dat jouw vent bij die 29% behoort.quote:Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hè bah, das nou niet echt een fijn idee.
Wil niet zeggen dat ze dat elke keer doen. Er zit niet echt nuance in het artikel van de OP.quote:Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hè bah, das nou niet echt een fijn idee.
Dit.quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Velma het volgende:
[..]
Mee eens. Ik denk echt niet aan mijn to do list tijdens seks. Ik denk helemaal niet tijdens seksIk doe alleen
Niet om je te veroordelen, maar ik zou me er niet prettig bij voelen als ik nooit kan komen op puur alleen focussen op mijn partner en gewoon het gevoel daarbij. Of ben ik nou gewoon te monogaam of zoquote:
Ik denk sowieso niet zoveelquote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef NaughtyBuns het volgende:
Ook hier mensen die gewoon opgaan in de seks en niet denken aan shit die ze moeten doen of denken aan andere aantrekkelijke mensen?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef NaughtyBuns het volgende:
Ook hier mensen die gewoon opgaan in de seks en niet denken aan shit die ze moeten doen of denken aan andere aantrekkelijke mensen?
Knuffelen?quote:Op maandag 5 september 2011 15:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel lastig soms...
"Niet denken aan [ afbeelding ]"
Niet denken aan [ afbeelding ]"
Probeer het maar....
Misschien lieg je nu welquote:Op zaterdag 10 september 2011 07:34 schreef BASBRO het volgende:
Nog nooit aan een ander gedacht.
Zielig voor die mensen.
Oh, maar daar heb ik helemaal geen behoefte aan hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 07:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zodat je goed overkomt bij de andere FOK!kers
Dank je... Al moet ik eerlijk zeggen dat ik sinds m'n eerste post op FOK fantaseer dat ik op het Libelle forum post.quote:welkom trouwens
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 10 september 2011 07:40 schreef BASBRO het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb ik helemaal geen behoefte aan hoor.
[..]
Dank je... Al moet ik eerlijk zeggen dat ik sinds m'n eerste post op FOK fantaseer dat ik op het Libelle forum post.
*lol* en de reden daarvan is omdat het nooit op het avondmenu staat in Huize tja77?quote:Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef tja77 het volgende:
Ik denk altijd aan erwtensoep en appelmoes.
ik denk eigenlijk vrijwel nergens aan tijdens de seks hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:02 schreef snakelady het volgende:
Maar het is toch niet erg als je wel eens aan een ander denkt tijdens sex? ik kan daar nou echt niet wakker van liggen hoer.
Ik ga er zelfs vanauit dat hij dat wel eens doet, wie hoeft ik niet te wete overigens.
Hahaha, misschien heeft die verspreking te maken met dat ik net in een ander topic las over een jongen die een hoer had gebeft, en dat lijkt me toch niet echt smakelijk dus zat nog wat in mijn gedachte te dwalenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:04 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk vrijwel nergens aan tijdens de seks hoor.
Wel denk ik wel eens aan leuke mannen of zo , maar niet tijdens seks.
haha okequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, misschien heeft die verspreking te maken met dat ik net in een ander topic las over een jongen die een hoer had gebeft, en dat lijkt me toch niet echt smakelijk dus zat nog wat in mijn gedachte te dwalen
Ik moet zeggen dat ik ook niet echt veel gedachtes heb tijdens de sex en als ik gedachtes heb is het meer van, dit lijkt me nu wel lekker, en dan dat doen.
Maar mocht hij wel eens andere vrouwen denken tijdens de sex dan zou me dat niks uitmaken, ik zie dat niet meteen als een belediging voor mij of als een feit dat hij dat ook bij diegene zou willen doen.
Dan heb je het getroffen in bed, of je bent sowieso een leeghoofd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:04 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk vrijwel nergens aan tijdens de seks hoor.
Wel denk ik wel eens aan leuke mannen of zo , maar niet tijdens seks.
hahah wat grappig zeg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan heb je het getroffen in bed, of je bent sowieso een leeghoofd.
Dus wat is het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |