ICTquote:Op maandag 5 september 2011 11:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat doe je? Als dat al saai is, wacht dan maar tot je dat 40 uur mag gaan doen
Goedzo, dat is hetzelfde als roepen dat je iets doet met cijfers. Wat specifieker graag, want mijn oude werk was namelijk helemaal niet zo saaiquote:
Vooral beheer (maw dingen installerenquote:Op maandag 5 september 2011 11:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goedzo, dat is hetzelfde als roepen dat je iets doet met cijfers. Wat specifieker graag, want mijn oude werk was namelijk helemaal niet zo saai
Ah, dan ben je dus nog niet met beheer begonnen maar krijg je nu nog alleen de kutklusjes, sterktequote:Op maandag 5 september 2011 11:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vooral beheer (maw dingen installeren)
Bedanktquote:Op maandag 5 september 2011 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dan ben je dus nog niet met beheer begonnen maar krijg je nu nog alleen de kutklusjes, sterkte
Na je stage, als je gaat werkenquote:Op maandag 5 september 2011 11:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
BedanktNa hoeveel weken/maanden/jaren was jij klaar met de kutklusjes
?
Toen ik ging werken, stage in de IT/ICT bestaat voor 99% uit kutklusjes, of je moet een geweldig stagebedrijf vinden (denk aan de Overheid of een Woningbouwvereniging)quote:Op maandag 5 september 2011 11:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
BedanktNa hoeveel weken/maanden/jaren was jij klaar met de kutklusjes
?
Dus tot april verveel ik mequote:Op maandag 5 september 2011 11:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toen ik ging werken, stage in de IT/ICT bestaat voor 99% uit kutklusjes, of je moet een geweldig stagebedrijf vinden (denk aan de Overheid of een Woningbouwvereniging)
Ik kan nog bij mijn oude werk inloggen, kan van daar uit wel een proxy voor je opzetten.quote:Op maandag 5 september 2011 11:48 schreef stefanhaan het volgende:
Wie wil er voor mij een proxy server opzetten, zodat ik via jouw pc kan minecraften?
Correct!quote:Op maandag 5 september 2011 11:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus tot april verveel ik me?
Ze hebben hier op deze locatie echt ALLE poorten dicht staan, zelfs voor extern bureabladquote:Op maandag 5 september 2011 11:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan nog bij mijn oude werk inloggen, kan van daar uit wel een proxy voor je opzetten.
[..]
Correct!![]()
Mwah, in principe kun je ontwikkelen en dergelijke natuurlijk gewoon zonder internet doen, als ze de poorten niet dichtgetimmerd hebben op het LANquote:Op maandag 5 september 2011 11:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze hebben hier op deze locatie echt ALLE poorten dicht staan, zelfs voor extern bureablad
En hier moeten we dan games/applicaties gaan ontwikkelenterwijl we amper iets kunnen
Waarschijnlijk staan die ook dicht, maarja we willen tuurlijk niet de volle tijd aleen devven we willen ook beetje gamen enzo hequote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, in principe kun je ontwikkelen en dergelijke natuurlijk gewoon zonder internet doen, als ze de poorten niet dichtgetimmerd hebben op het LAN
Voor de motivatiequote:Op maandag 5 september 2011 11:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staan die ook dicht, maarja we willen tuurlijk niet de volle tijd aleen devven we willen ook beetje gamen enzo he
quote:Op maandag 5 september 2011 11:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staan die ook dicht, maarja we willen tuurlijk niet de volle tijd aleen devven we willen ook beetje gamen enzo he
nouja geloof mequote:
Welke opleiding doe je ?quote:Op maandag 5 september 2011 11:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja geloof meje wordt echt niet vrolijk als je 9 uur ram achter elkaar in c++ aant programmeren bent.
Dan moeten we af en toe wel even 5v5 League Of Legends doen ofso
Meh...C++ is saai, dat houd ik nog geen twee uur vol. In dat geval geef ik je wel gelijkquote:Op maandag 5 september 2011 11:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja geloof meje wordt echt niet vrolijk als je 9 uur ram achter elkaar in c++ aant programmeren bent.
Dan moeten we af en toe wel even 5v5 League Of Legends doen ofso
International Game Architecture And Design: Indie Game Development.quote:
ja het is echt stug...quote:Op maandag 5 september 2011 11:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh...C++ is saai, dat houd ik nog geen twee uur vol. In dat geval geef ik je wel gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |