quote:
Jaja, gedoogkloon, ik weet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Vinsjuh het volgende:
Bij deze wil ik graag deze badkuip aanbieden, op te halen tegen elk aannemelijk bod.
De vrouw, Yvonne, op de foto is bij de geboden prijs inbegrepen
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:25 schreef Vinsjuh het volgende:
Sinds het begin van het nieuwe schooljaar zit ik met een leuk meisje in de klas.
Tijdens de introductie dagen hebben we veel tijd doorgebracht en merk ik dat het gewoon echt klikt !
Na een paar dagen heb ik haar opgezocht op Hyves en uiteindelijk ook toegevoegd.
Helaas kwam ik er toen achter dat het een vette slet is,
door het zien van de volgende foto:
Toen ik met vriendinnen van haar aan het praten was tijdens het uitgaan
hoorde ik ook dat ze nu 3 scharrels heeft, tegelijk !
Aan de ene kant denk ik dat ik haar, en dus ook mijn eigen gevoel,
zal negeren en haar dus links laat liggen.
Aan de andere kant denkt ik gewoon van “ik bats die hoer gewoon 1 keer”
Klacht: Leuk meisje blijkt hoer / slet en brengt mijn tienerhersens in de war.
als ik die slet geef moet ik in een kut roeren waar deze week minimaal al 2 piemels in gegaan zijn
Wat jullie ?
10 maanden en een week geleden mijn über bazen moment met de vrouw van vinnieboy.quote:Op maandag 5 september 2011 10:34 schreef vinnieboy het volgende:
5 weken geleden mijn über bazen moment mee gemaakt. Geboorte van mijn zoon
quote:Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
10 maanden en een week geleden mijn über bazen moment met de vrouw van vinnieboy.
Goed werk geleverd kerelquote:Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
10 maanden en een week geleden mijn über bazen moment met de vrouw van vinnieboy.
Je hebt nu toch een kind dat je kunt verkopen? Wat wil je nog meer man!quote:Op maandag 5 september 2011 10:43 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Goed werk geleverd kerel. Krijg nog wel doekoe van je
. Lag geen geld op het nacht kastje
Een geheel onverzorgde voetreis naar rome natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2011 10:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hebt nu toch een kind dat je kunt verkopen? Wat wil je nog meer man!
Eckte baas approved.quote:Op maandag 5 september 2011 10:50 schreef Monopoly het volgende:
Mijn eerste orgasme.
Ik wist toen niet wat aftrekken was, dus ik ging met mijn benen in de lucht liggen op bed.
Toen stopte ik 2 vingers in mijn anus om zo tegen mijn prostaat te kietelen, en de andere vingers gebruikte ik om aan mijn kleine pikkie te trekken.
Toen ik klaar kwam voor het eerst was dat zo lekker dat mijn anus samen kneep, en mijn vingers heel erg bruin weren toen maar dat maakte niet uit.
Alsjeblieft! Dit is het meest onverzorgde exemplaar dat ik kon vinden.quote:Op maandag 5 september 2011 10:51 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Een geheel onverzorgde voetreis naar rome natuurlijk
quote:Op maandag 5 september 2011 11:09 schreef Patje1987 het volgende:
Laminaat in de kamer van een transgender leggen. Boh ik voelde me baas.
quote:Op maandag 5 september 2011 10:50 schreef Monopoly het volgende:
Mijn eerste orgasme.
Ik wist toen niet wat aftrekken was, dus ik ging met mijn benen in de lucht liggen op bed.
Toen stopte ik 2 vingers in mijn anus om zo tegen mijn prostaat te kietelen, en de andere vingers gebruikte ik om aan mijn kleine pikkie te trekken.
Toen ik klaar kwam voor het eerst was dat zo lekker dat mijn anus samen kneep, en mijn vingers heel erg bruin weren toen maar dat maakte niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |