Ik blijf niet bezigquote:
Als je bij de NS werkt en op de eerste dag te laat komt ben je meteen manager.quote:Op maandag 5 september 2011 10:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kaulotrein echt iets voor mij om de eerste dag al te laat te komen
hahah moest glimlachenquote:Op maandag 5 september 2011 10:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je bij de NS werkt en op de eerste dag te laat komt ben je meteen manager.
haha hier regent het lekker nietquote:Op maandag 5 september 2011 10:46 schreef Jac0bus het volgende:
Zo eerste dag college gehad. Zeik en zeiknat aangekomen meteen
Nu boodschappen doen
Hier ook niet meer, het zonnetje schijnt. Vanochtend helaas niet.quote:Op maandag 5 september 2011 10:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha hier regent het lekker niet
moet jij niet naar sgool :Squote:Op maandag 5 september 2011 10:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha hier regent het lekker niet
ha haquote:Op maandag 5 september 2011 11:14 schreef Roburtt het volgende:
hahaha ik wil nou al de hele dag iets samenvatten maar er komt steeds iets tussen
Ow. dan ben ik dat niet.quote:Op maandag 5 september 2011 11:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Echte bazen FOK!ken ook tijdens school/stage/werk.
quote:Op maandag 5 september 2011 11:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stoer.quote:Op maandag 5 september 2011 11:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kzit nog in de bus terwijl de les al is begonnen
Bazenmomentenquote:Op maandag 5 september 2011 11:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je?quote:Op maandag 5 september 2011 11:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
O hai.
Stage is erg saai vandaag
Wat doe je? Als dat al saai is, wacht dan maar tot je dat 40 uur mag gaan doenquote:Op maandag 5 september 2011 11:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
O hai.
Stage is erg saai vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |