SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze band rocked. Meer kan ik niet zeggen.
Wat info van wikipediaWat nummersquote:Creedence Clearwater Revival was een Amerikaanse rockband, die zijn hoogtijdagen kende in de periode 1968-1972. De bezetting bestond uit zanger, gitarist, songwriter John Fogerty (1945, zijn broer Tom Fogerty (1941-1990; gitaar), Stu Cook (1945; bas) en Doug Clifford (1945; drums). De groep speelt een karakteristieke swamp blues (moeras-blues), een mix van country, blues en rock n' roll
http://nl.wikipedia.org/wiki/Creedence_Clearwater_Revival.
Ja ik merk nou dat ik veel nummers al kende, zoals Lookin out my back door en Bad Moon Risin.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef schommelstoel het volgende:
CCR!
Hebben ook vele nummers voor andere artiesten geschreven trouwens.
Zonde dat je ze net pas kent trouwens
Anders had je veel eerder van hun muziek kunnen genieten.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef bas-beest het volgende:
Creedence Clearwater Revival (CCR) #2
Zo'n top band heeft natuurlijk al een eigen reeksquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef bas-beest het volgende:
Creedence Clearwater Revival (CCR) #2
Het wordt er vaak met de paplepel ingegoten ..quote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat heerlijk dat er weer een nieuwe generatie opstaat die van CCR gaat genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |