quote:Creedence Clearwater Revival was een Amerikaanse rockband, die zijn hoogtijdagen kende in de periode 1968-1972. De bezetting bestond uit John Fogerty (1945; zang/gitaar), zijn broer Tom Fogerty (1941-1990; gitaar), Stu Cook (1945; bas) en Doug Clifford (1945; drums). De groep kent een karakteristieke swamp blues (moeras-blues), een mix van country, blues en rock n' roll.
(bron: NL Wikipedia)
Dit jaar op Bospop gestaan. Was echt weer fantastisch. Wat is hij een heldquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:01 schreef Mr.J het volgende:
Iemand een idee of John weer eens een tournee gaat doen?
Idd, was weer echt geweldig! ben wel tot op het bot nat gewordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:45 schreef rkd het volgende:
[..]
Dit jaar op Bospop gestaan. Was echt weer fantastisch. Wat is hij een held
Have you ever seen the rain. En bedankt he!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Idd, was weer echt geweldig! ben wel tot op het bot nat geworden
zo horen wij het graag uiteraardquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Desunoto het volgende:
Ik luister dankzij dit topic (of nou ja, eigenlijk die ander die gesloten werd omdat deze al bestond) weer heel veel CCR.
Goede band. Beter dan The Beatles en zooi.![]()
dan klinkt ie op zijn bestquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef De_Melkboer het volgende:
Van dit soort topics word ik vrolijk, ik heb alles van ze , nog origineel op vinyl. Laat maar lekker krassen en tikken op de platenspeler.
dat geloof ik graag!quote:
wat moet ik mij precies voorstellen van dat night of the proms?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef Mr.J het volgende:
Hij staat in Oktober @ Night of the proms.
http://www.livenation.nl/artist/night-of-the-proms-tickets
Dat is niet helemaal waar. CCR is er bij mij met de paplepel ingegoten en ze behoren nog steeds tot mijn favoriete bands, maar ik moet ze niet dagelijks horen. Noch wekelijks.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat geloof ik graag!![]()
het is volgens mij ook muziek wat je nooit te veel gehoord hebt...
Herkenbaar. Ik heb nog wel alle albums van ze hier in de kast staan, maar ik heb ze zelf gewoon 'stukgedraaid'. Misschien dat ik het over een jaar of 2 wel weer meer kan luisteren. Nu met mate.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. CCR is er bij mij met de paplepel ingegoten en ze behoren nog steeds tot mijn favoriete bands, maar ik moet ze niet dagelijks horen. Noch wekelijks.
Dat was inderdaad erg nice!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:45 schreef rkd het volgende:
[..]
Dit jaar op Bospop gestaan. Was echt weer fantastisch. Wat is hij een held
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |