neuken zonder klaarkomenquote:
twitter:jantdegraaf twitterde op zondag 04-09-2011 om 22:27:51Van Breukelen is op z'n best als ie tracht intelligent te zijn. Heerlijk. Plotseling woorden als 'echter' enzo. Dan weet je genoeg. reageer retweet
Nee, Keje Molenaar.quote:Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
Van Breukelen maakte Feyenoord kampioen, dat deed 'ie dan wel weer goed.
dat hij minder leefde voor zijn sport dan de tyfuslijerquote:
eigenlijk zou je hier een note voor moeten verdienen....quote:
GVD , DIE HANS GAAT BOETEN HIERVOOR WALLAH MIJN HOMIES PAKKEN HEM.quote:Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat hij minder leefde voor zijn sport dan de tyfuslijer
jammer dat gijpie verzuimde om hans zelfmoord te laten plegen
Nog altijd beter dan Hansie en zijn boek.quote:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 04-09-2011 om 22:37:41Haha. Schitterend, die totale verwarring bij de rest van de tafel. Gebeurde ooit ook toen Tonny Bruins Slot te gast was. Hilarische wanhoop. reageer retweet
Hij maakt het jaar toch af?quote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Van Halst heeft zijn Twente-onderbroek gelijk weggeflikkerd geloof ik
Serieus, wie is die gast? Is hij belangrijk of...?quote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef Caland het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 04-09-2011 om 22:37:41Haha. Schitterend, die totale verwarring bij de rest van de tafel. Gebeurde ooit ook toen Tonny Bruins Slot te gast was. Hilarische wanhoop. reageer retweet
Journalist van het AD.quote:Op zondag 4 september 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus, wie is die gast? Is hij belangrijk of...?
Voor mij alleen Thijs Slegers twitter.quote:
Terecht,Twentequote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Van Halst heeft zijn Twente-onderbroek gelijk weggeflikkerd geloof ik
Oké, bedankt voor de informatie enzo.quote:Op zondag 4 september 2011 22:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor mij alleen Thijs Slegers twitter.
Ik wou het alleen ff melden.quote:Op zondag 4 september 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor de informatie enzo.
Als je ff oplet, weet je meteen hoe zit met het geld. Hoef je ook niet meer te trollen in het PSV topicquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je ff oplet, weet je meteen hoe zit met het geld. Hoef je ook niet meer te trollen in het PSV topic
[..]
Als je ff oplet, weet je meteen hoe zit met het geld. Hoef je ook niet meer te trollen in het PSV topic
Ja, alsof iemand Van Breukelen serieus neemt. Die man is een parodie van zichzelfquote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
PSVquote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Doublepain het volgende:
haha huilies
Wat een jaloezie daar haha
Jaloers waarop?quote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Doublepain het volgende:
haha huilies
Wat een jaloezie daar haha
Ah je wilt het gewoon niet zien dus?! Zegt dan ook genoegquote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alsof iemand Van Breukelen serieus neemt. Die man is een parodie van zichzelf
quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
PSV is en blijft een kutclub. No matter what
Dit jaar worden ze weer 3e.quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
"No matter what"quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat wil ik zien dan? Hoe Van Breukelen zich onmiskenbaar belachelijk aan het maken is?quote:Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je wilt het gewoon niet zien dus?! Zegt dan ook genoeg
Waarom niet?quote:
Geeft ook niet.ze hoeven geen kampioen te worden..quote:
Maar dan verkopen ze natuurlijk gewoon de lucht boven het stadionquote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klopt, binnen 3 jaar is al het geld weer op.
Helaas zal ik Ajax altijd blijven volgen. Wat er ook gebeurt.quote:
Als aasgierenquote:Op zondag 4 september 2011 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat over PSVkomen ze in een keer allemaal tevoorschijn
Oh, maar even mijn ondertitel aanpassenquote:Op zondag 4 september 2011 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas zal ik Ajax altijd blijven volgen. Wat er ook gebeurt.
Boeren die andere voor provinciaaltjes uitmakenquote:Op zondag 4 september 2011 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Al die teletekstsupporters hier die verstand van zaken denken te hebben
Vooral van die Ajax mongols uit de provincie die alleen gaan wanneer Ajax in de regio balt. Homo's.
Hoeft nietquote:Op zondag 4 september 2011 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, maar even mijn ondertitel aanpassen
Ik ben éénmaal niet in de positie, om elke keer naar de Arena te gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Al die teletekstsupporters hier die verstand van zaken denken te hebben
Vooral van die Ajax mongols uit de provincie die alleen gaan wanneer Ajax in de regio balt. Homo's.
Dat soort treurige excuses.quote:Op zondag 4 september 2011 22:53 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik ben éénmaal niet in de positie, om elke keer naar de Arena te gaan.
beetje weinig inhoud. Wat dat betreft speelt hij bij het juiste team.quote:
Scherpquote:Op zondag 4 september 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat soort treurige excuses.
Alles is mogelijk. Enige probleem is voor velen hier het zakgeld en het klote kut vakkenvul zaterdagmiddag salaris.
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 04-09-2011 om 22:50:51Harry Mens meets Jiskefet meets Astro TV. #debreukinstudiovoetbal reageer retweet
twitter:bartvanmerwijk twitterde op zondag 04-09-2011 om 22:54:54Dus de #Waterkneus vond Belgie héél goed voetballen. Laat dit even tot je doordringen. #studiovoetbal reageer retweet
Tja als je in Roermond, woont terwijl je favoriete club PSV is.quote:Op zondag 4 september 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat soort treurige excuses.
Alles is mogelijk. Enige probleem is voor velen hier het zakgeld en het klote kut vakkenvul zaterdagmiddag salaris.
Ach, het is beter dan niks.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Wat een kutprogramma. Jaar niet gekeken, als VI kijkert. Nog steeds dezelfde bagger. Met Watermompelaar en hockeynicht van het Hek wordt het nooit wat met dit progamma. Waar wel progressie in zit, is de nekomvang van Jack. Wat is die moddervet geworden.
twitter:psvnews twitterde op zondag 04-09-2011 om 23:17:49Van Breukelen zet zich weer eens voor lul op tv #psv Niet te geloven dat zo iemand in de RvC zit reageer retweet
Heeft in een half uur de aankoopwaarde van zijn boek met zo'n 90% naar beneden geluldquote:Op zondag 4 september 2011 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Geweldig gelachen om Hans, die denkt echt dat hij het wiel opnieuw heeft uitgevonden.
Hele slechte poging, dat moet beter kunnenquote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer nodigen ze eens iemand van Feyenoord uit bij zo'n praatprogramma?
Oh wacht.... Die club is net zo interessant, als praten over AGOVV.
Insert UDI 19 Beter Bed waar Top Oss staat ?quote:Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hele slechte poging, dat moet beter kunnen
Staat zelfs op de brug over de N44 bij Den Haag geschreven.quote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ado den Haag moet ook Fc den Haag zijn.
Zeker een aanrader. Pure comedy eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 00:03 schreef DUK het volgende:
Hans van Breukelen is instant zappen in huize DUK maar nu ik alle reacties heb gelezen wil ik het toch wel terugzien...
HvB is allang niet meer serieus te nemenquote:Op maandag 5 september 2011 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker een aanrader. Pure comedy eigenlijk.
Wanneer was hij dat wel dan?quote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
HvB is allang niet meer serieus te nemen
Toen hij nog actief op doel stond en zijn mond hield.quote:
Die is denk ik nu al aan de slag gegaan om zijn Van Breukelen bash voor te bereiden.quote:
Ik zou er hartelijk om lachen, maar volgens mij heeft JD het helemaal met Hans gehad en is het hem een nieuwe confrontatie met die sukkel niet waard. Maar misschien kan Genee een leuke vraag verzinnen om hem uit de tent te lokkenquote:Op maandag 5 september 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is denk ik nu al aan de slag gegaan om zijn Van Breukelen bash voor te bereiden.
Er is weer een TV-dominee.quote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
Van Breukelen is ook echt sinds gisteravond al trending topic op twitter.De eerste positieve tweet over hem moet ik nog vinden.
Zul je zien dat dat van een uittreksel komt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan me toch nauwelijks voorstellen dat Hans een héél boek geschreven heeft.
Als ik hem zo inschat zou ik toch denken dat hij nauwelijks verder komt dan een boekverslag over 'De ontvoering van Alfred Heineken'.
Tja bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef Paul-89 het volgende:
Volgende week PSV-Ajax
Zeg het maar jongens..........
Ze gaan eerst het WK nabeschouwen lijkt me? Of iig voorbeschouwen op het EK.quote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef Paul-89 het volgende:
Volgende week PSV-Ajax
Zeg het maar jongens..........
Dan moet Sjek het wel kort houden hoor, voor je het weet begint Jan weer te schreeuwenquote:Op zondag 11 september 2011 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze gaan eerst het WK nabeschouwen lijkt me? Of iig voorbeschouwen op het EK.
Net als bij VI tegenwoordig.quote:
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dadelijk geven ze Nigel de Jong nog de schuld van die aanslagen.
Hugo Borstquote:Op zondag 11 september 2011 22:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dadelijk geven ze Nigel de Jong nog de schuld van die aanslagen.
Wanneer Jack het weer voor het zeggen heeftquote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wanneer gaat het nou over Ajax?
Ik vond die column niet zo sterk van Johan.quote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
ARNO VERMEULEN
JAN VAN HALST.!!!!! (ZIE COLUMN VI)
Ik wel.quote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vond die column niet zo sterk van Johan.
quote:
Bij Twente is het lokaal. 11 september is in de VS, maar aangezien NL graag het hondje van de VS wilt spelen moet het maar evenquote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
Dag na de vuurwerkramp moest Twente ook spelen. Dat was ook zo belachelijk.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij Twente is het lokaal. 11 september is in de VS, maar aangezien NL graag het hondje van de VS wilt spelen moet het maar even
Europa en de VS != wereldquote:Op zondag 11 september 2011 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]9/11 heeft de wereld voorgoed veranderd.
Schei toch uit met die onzin man.quote:Op zondag 11 september 2011 22:16 schreef Smoofie het volgende:
Want?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:16 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:16 schreef Smoofie het volgende:
Laat hem zijn berberse gedachtekronkels lekker voor zich houden. Mafketel.quote:
Bepaal jij dat?quote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat hem zijn berberse gedachtekronkels lekker voor zich houden. Mafketel.
En Oceanië.quote:Op zondag 11 september 2011 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Europa en de VS != wereld
quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Paul-89 het volgende:
Met de octocopter had je dit duidelijk kunnen zien.
Het enige wat er is veranderd:quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Paul-89 het volgende:
Met de octocopter had je dit duidelijk kunnen zien.
+ veel mensen ter wereld weer voor de gek gehouden.quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het enige wat er is veranderd:
Minder privacy voor burgers.
Meer (schijn)veiligheid
2 peperdure oorlogen erbij
Het programma is maar een uur langquote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef muzas het volgende:
laten ze in dit programma elkaar ook wel eens uitpraten?
+ talloze onschuldige slachtoffers door toedoen van buitensporig geweld van Amerikaanse zijde.quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Meer (schijn)veiligheid
9/11 luidde de hele islamofobie in. Best wel groot aspect geworden atm in de samenleving.quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Meer (schijn)veiligheid
Mja, dat dus.quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Meer (schijn)veiligheid
Kom nou straks hebben ze nog een meningsverschil aan tafel bij Sjek, 'Barcelona nog gezien jongens?'quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef muzas het volgende:
laten ze in dit programma elkaar ook wel eens uitpraten?
De doden zijn puur statistieken. Of je nou in de WTC bent gestorven of tijdens de oorlog.quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
+ talloze onschuldige slachtoffers door toedoen van buitensporig geweld van Amerikaanse zijde.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, dat dus.
Het is erg wat er gebeurd is hoor, maar ik vind het nogal overdreven om er bij elk programma bij stil te staan. Zal wel komen omdat het precies 10 jaar geleden is,nog zulke onzin wmb.
Maar laten we het verder over de uitzending hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zoeken van een zwart schaap is Europa niet vreemd. Of het nou buitenlanders, joden of moslims zijn...quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
9/11 luidde de hele islamofobie in. Best wel groot aspect geworden atm in de samenleving.
Klopt. Maar dat geeft maar weer de schijnheiligheid aan. Wanneer gaat men eens stilstaan bij al die slachtoffers die door toedoen van de VS zijn gevallen?quote:Op zondag 11 september 2011 22:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De doden zijn puur statistieken. Of je nou in de WTC bent gestorven of tijdens de oorlog.
Twente
Vooral indirect heh. Maarja. Ze hebben het nog niet over Ajax gehad,quote:Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat geeft maar weer de schijnheiligheid aan. Wanneer gaat men eens stilstaan bij al die slachtoffers die door toedoen van de VS zijn gevallen?
Ik vind het wel humor, maar ga jij anders de persconferentie van Rutten terugkijken dan ben ik blij met enige luchtigheid.quote:
Echt welquote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vooral indirect heh. Maarja. Ze hebben het nog niet over Ajax gehad,
andere topic.quote:Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat geeft maar weer de schijnheiligheid aan. Wanneer gaat men eens stilstaan bij al die slachtoffers die door toedoen van de VS zijn gevallen?
Opzich wel grappig, maar volgens mij doelde hij daar helemaal niet op. Anders maak je eigenlijk je eigen speler belachelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, maar ga jij anders de persconferentie van Rutten terugkijken dan ben ik blij met enige luchtigheid.
Scoren bij je debuut is alleen voor de echt groten weggelegd.quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef inZanity het volgende:
Niet iedereen speelt gelijk een wereldwedstrijd bij z'n debuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |