neuken zonder klaarkomenquote:
twitter:jantdegraaf twitterde op zondag 04-09-2011 om 22:27:51Van Breukelen is op z'n best als ie tracht intelligent te zijn. Heerlijk. Plotseling woorden als 'echter' enzo. Dan weet je genoeg. reageer retweet
Nee, Keje Molenaar.quote:Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
Van Breukelen maakte Feyenoord kampioen, dat deed 'ie dan wel weer goed.
dat hij minder leefde voor zijn sport dan de tyfuslijerquote:
eigenlijk zou je hier een note voor moeten verdienen....quote:
GVD , DIE HANS GAAT BOETEN HIERVOOR WALLAH MIJN HOMIES PAKKEN HEM.quote:Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat hij minder leefde voor zijn sport dan de tyfuslijer
jammer dat gijpie verzuimde om hans zelfmoord te laten plegen
Nog altijd beter dan Hansie en zijn boek.quote:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 04-09-2011 om 22:37:41Haha. Schitterend, die totale verwarring bij de rest van de tafel. Gebeurde ooit ook toen Tonny Bruins Slot te gast was. Hilarische wanhoop. reageer retweet
Hij maakt het jaar toch af?quote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Van Halst heeft zijn Twente-onderbroek gelijk weggeflikkerd geloof ik
Serieus, wie is die gast? Is hij belangrijk of...?quote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef Caland het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 04-09-2011 om 22:37:41Haha. Schitterend, die totale verwarring bij de rest van de tafel. Gebeurde ooit ook toen Tonny Bruins Slot te gast was. Hilarische wanhoop. reageer retweet
Journalist van het AD.quote:Op zondag 4 september 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus, wie is die gast? Is hij belangrijk of...?
Voor mij alleen Thijs Slegers twitter.quote:
Terecht,Twentequote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Van Halst heeft zijn Twente-onderbroek gelijk weggeflikkerd geloof ik
Oké, bedankt voor de informatie enzo.quote:Op zondag 4 september 2011 22:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor mij alleen Thijs Slegers twitter.
Ik wou het alleen ff melden.quote:Op zondag 4 september 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor de informatie enzo.
Als je ff oplet, weet je meteen hoe zit met het geld. Hoef je ook niet meer te trollen in het PSV topicquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je ff oplet, weet je meteen hoe zit met het geld. Hoef je ook niet meer te trollen in het PSV topic
[..]
Als je ff oplet, weet je meteen hoe zit met het geld. Hoef je ook niet meer te trollen in het PSV topic
Ja, alsof iemand Van Breukelen serieus neemt. Die man is een parodie van zichzelfquote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
PSVquote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Doublepain het volgende:
haha huilies
Wat een jaloezie daar haha
Jaloers waarop?quote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Doublepain het volgende:
haha huilies
Wat een jaloezie daar haha
Ah je wilt het gewoon niet zien dus?! Zegt dan ook genoegquote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alsof iemand Van Breukelen serieus neemt. Die man is een parodie van zichzelf
quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
PSV is en blijft een kutclub. No matter what
Dit jaar worden ze weer 3e.quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
"No matter what"quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat wil ik zien dan? Hoe Van Breukelen zich onmiskenbaar belachelijk aan het maken is?quote:Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je wilt het gewoon niet zien dus?! Zegt dan ook genoeg
Waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |