Bij Saar vallen de maten van 4FF zoals ze moeten vallen, een maat groter hoeft dus denk ik niet.quote:Op zondag 4 september 2011 22:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Kan ik gewoon maat 74/80 bestellen van funky4flavours? Of een maatje groter?
Tja, Fan het kan op Anne der verjaardag net zo'n lekker weer zijn als gisteren, dat weet je helaas niet. En die jas is echt leuk maar iets te prijzig voor mij
Dit had ik beter niet kunnen lezen...quote:Op zondag 4 september 2011 22:25 schreef octopussy het volgende:
Ohhh, ik zie net dat www.oldnavy.com ook nu naar NL verzendt
Dat vond ik helemaal niet!quote:Op maandag 5 september 2011 09:29 schreef Kleurdoos het volgende:
rokjes bij baby'sals er iets onhandig is
Als jongensmama lijkt het me juist heel praktisch. Rokje omhoog, luier verschonen en rokje omlaag. Als jongensmama blijf je broekjes aan en uittrekken (en optrekken).quote:
In de doek zijn jumpsuitjes lekker (nu snap ik eindelijk waarom jij zo'n berg jumpsuitjes hebt voor Pollequote:Op maandag 5 september 2011 13:25 schreef Kleurdoos het volgende:
maar ik heb t over dat rokje dat gepost werd en spijkerrokjes, ik vond t ondingen maar dat komt natuurlijk omdat ik r altijd in de draagdoek had ookdan kruipt t op. en meestal als ze een rokje aan had dan zat ie na een kwartier ergens halverwege r rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |