Eenschquote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef themole het volgende:
Zalando
Zal daar nooit wat bestellen vanwege de reclames.
Terwijl ik 3x LAPO en 1x ena laatste LAPO hadquote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tralalala zit alleen maar nieuwe topics aan te makene
pauperquote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef ouderejongere het volgende:
helaasch, accu op, tot een volgende keer
laterschquote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef ouderejongere het volgende:
helaasch, accu op, tot een volgende keer
Ik had ook een keer lapo.quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terwijl ik 3x LAPO en 1x ena laatste LAPO had
Ik wil Ajacied voor zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tralalala zit alleen maar nieuwe topics aan te makene
Idd, hele aardige gastenquote:
Heb mijn Vans daar besteldquote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef themole het volgende:
Zalando
Zal daar nooit wat bestellen vanwege de reclames.
Die kiezen aldoor weer faalvakanties.quote:Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
De gasten zijn toch al zeker 2x geweest?
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 september 2011 22:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Geen afzuigerHeb ik ook niet in m'n Nederlandse appartement
100 euro pp per week.quote:Op zondag 4 september 2011 22:17 schreef YazooW het volgende:
12 personen.
2 weken.
totaal: 2500 euro
serieus. wat had je dan verwacht?
Sesamstraat zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:
1 week, met kikkerquote:Op zondag 4 september 2011 22:17 schreef YazooW het volgende:
12 personen.
2 weken.
totaal: 2500 euro
serieus. wat had je dan verwacht?
Niet als je Jägermeister op hebtquote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef Palomar het volgende:
Net of 3km wel makkelijk te lopen is...
Dit.quote:Op zondag 4 september 2011 22:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik snap dit soort situaties nooit, tegenwoordig kun je vrijwel ALLES over je vakantieadres te weten komen. Tripadvisor, Google Maps.. toch heel eenvoudig allemaal te bezien hoe en wat.
Internet wat is dat?quote:Op zondag 4 september 2011 22:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik snap dit soort situaties nooit, tegenwoordig kun je vrijwel ALLES over je vakantieadres te weten komen. Tripadvisor, Google Maps.. toch heel eenvoudig allemaal te bezien hoe en wat.
Op Google maps zie je geen dode kikkers...quote:Op zondag 4 september 2011 22:20 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
3 weken geleden? Niet toevallig 3 jaar?
Anders klopt mijn tijdsbesef niet.quote:Op zondag 4 september 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
3 weken geleden? Niet toevallig 3 jaar?
Ze heeft anders wel gelijk en ik vind het goed te zien dat dit mens eens een keer NIET op haar mondje is gevallen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zit dat viswijf de hele tijd na te doente erg.....
Het is ook meer haar accent.quote:Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel gelijk en ik vind het goed te zien dat dit mens eens een keer NIET op haar mondje is gevallen.
Idd bekende procedure.quote:Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Alberto weet in ieder geval nu wie hij moet bellen.
Dat dus, gewoon door de achterdeur weggaanquote:Op zondag 4 september 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook niet gaan overwerken voor ALberto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |