java updaten?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik wil ook wel weer eens Minecraft op mijn laptop (Toshiba C660) spelen maar als ik MC opstart sluit hij automatisch en meteen af nadat ik heb ingelogt en krijg ik een .log file in mijn Minecraft.exe map. Met de naam: hs_err_pid<nummer>. Iemand die dit probleem ook heeft/had en dit opgelost heeft?
Ik heb al veel op internet gezocht maar ik heb niet veel kunnen vinden
Nee.quote:
ik had dit toen ik voor het eerst minecraft speelde. alle drivers van m'n computer up to date gebracht en toen was het opgelost. Als je een handig programmaatje zoekt om dat te doen moet je maar eens driver genius gaan kuiken.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik wil ook wel weer eens Minecraft op mijn laptop (Toshiba C660) spelen maar als ik MC opstart sluit hij automatisch en meteen af nadat ik heb ingelogt en krijg ik een .log file in mijn Minecraft.exe map. Met de naam: hs_err_pid<nummer>. Iemand die dit probleem ook heeft/had en dit opgelost heeft?
Ik heb al veel op internet gezocht maar ik heb niet veel kunnen vinden
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
of misschien vrijdag al..quote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Wist ik, 't zal ergens volgende week worden wellicht.
yeah right. En al die secret friday updates dan?twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
NBT.quote:
Er is nog nergens bevestigd dat het deze week komt, ze roept maar wat.quote:
oh.. en ik maar google'n op NBTquote:Op woensdag 7 september 2011 15:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Er is nog nergens bevestigd dat het deze week komt, ze roept maar wat.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh.. en ik maar google'n op NBT
Dat heeft bij mij ook niet gewerkt denk ik...quote:Op woensdag 7 september 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had dit toen ik voor het eerst minecraft speelde. alle drivers van m'n computer up to date gebracht en toen was het opgelost. Als je een handig programmaatje zoekt om dat te doen moet je maar eens driver genius gaan kuiken.
Ik hoop zo erg dat er dan toch een update komt deze week.twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-09-2011 om 16:17:26Notch has taken a break from the secret project to help me with 1.8, he's currently talking sarcastically to the monitor reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |