ik laat het m'n vader wel doen, als het fout gaat is het niet mijn foutquote:Op maandag 5 september 2011 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
wel de ventilator vast houden dan he
tenzij je em graag uit het lood blaast (A)
Duikfles is wel beetje veel van het goeie, dan vliegen mee die bladen eraf.quote:Op maandag 5 september 2011 18:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
heb ongeveer dezelfde laptop als m'n moeder en dat ging redelijk makkelijk dacht ik. Anders ff de duikfles van m'n vader pakken en blazen
!!!quote:
jaquote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef MrEarcheese het volgende:
bevestigd
NPC's komen niet in 1.8, NPC villages wél.
iell gayyquote:
Sowieso..quote:
Whahahaha, ik lach me kapot hier..quote:
wow iddquote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef MrEarcheese het volgende:
Leuk idee voor áls NPC in Minecraft komen, tekstballontjes zoals deze.
Klik hier voor reddit thread
[ afbeelding ]
Mensen die geilen op dat meisje van 14/15quote:
Ligt eraan hoe oud ze zelf zijn he?quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef benx het volgende:
[..]
Mensen die geilen op dat meisje van 14/15
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahahaha, ik lach me kapot hier..![]()
Ik mag dat, want ik ben ook 15 !quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef benx het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
![]()
hoe dude hoe?!Cinema 4D, 3Dsmax, Photoshop !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: En verveling.
![]()
Zo wordt het net een versie van The Simsquote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
je hoeft niet in één keer 200 bar op je laptop te blazen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 19:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Duikfles is wel beetje veel van het goeie, dan vliegen mee die bladen eraf.
Best leuk, Ook zeer goed uitgewerkt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
omdat minecraft een indie game is. Het gaat nu steeds meer over naar een MMORPGquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Best leuk, Ook zeer goed uitgewerkt.
Toch lijkt het me niet iets voor minecraft, weet niet waarom!
Indie betekend independent, maar dat weten veel mensen niet.quote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb nooit gesnapt wat een indie game is
ik ben 15quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef benx het volgende:
[..]
dankjequote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Indie betekend independent, maar dat weten veel mensen niet.
Daarom lach ik ook altijd mensen uit die zeggen dat ze alle 'indie' muziek leuk vinden en overtuigd ervan zijn dat het een legitime beschrijving van een muziekale stroming is.
Juist dit!quote:Op maandag 5 september 2011 21:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat minecraft een indie game is. Het gaat nu steeds meer over naar een MMORPG
Dan is het goed, alsjeblieftquote:
nee ze zingt wat erg want het is echt slechtquote:
quote:
nice, laat maar komenquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat een rust hier. Stilte voor de storm?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als dat zo is kan ik hem nog niet installeerenquote:
Serieus? Wat een kutzooi, als ik de sims wil spelen dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:15 schreef SosuaCafe het volgende:
As i said earlier:
If the the food bar is empty in MC 1.8, it will slowly drop your health to 5 hearts on easy, to 0.5 hearts on normal, and kill you on hard
TweetDeck • 06-09-11 14:06
Dit vind ik inderdaad ook heul niet leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Serieus? Wat een kutzooi, als ik de sims wil spelen dan doe ik dat.
Ik moest voor het eerst om je lachen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef bobbernaut het volgende:
ik zat net op een server, zeg ik: portal doet t niet, zegt hij: jou hoofd doet t niet, zeg ik: je vaders condoom deed t niet, BAN
komt in mn userbar!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik moest voor het eerst om je lachen!
ditquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad:quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
erg magertjes voor een 'adventure update' lijkt wel alsof ze 90% van de tijd gewoon op FOK! zitten en maar 10% van de tijd aan programmeren besteden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef Ceees2 het volgende:
Ziet er wel vet uit. Ook veel nieuwe items!
Tja maximaal 2 uur achter elkaar op de PC he, dan moet je persee een kwartiertje of half uurtje stoppenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
erg magertjes voor een 'adventure update' lijkt wel alsof ze 90% van de tijd gewoon op FOK! zitten en maar 10% van de tijd aan programmeren besteden.
kutreactiequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar pedofielen / necrofielen en zoöfielen,
In dat filmpje van 1.8 trailer wordt me nu niet echt duidelijk wat er nou allemaal te gebeuren valt
Het enige dat nieuw was was een eng oplosbaar skelet ofzo
1.8quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:52 schreef Drebbelman het volgende:
Is er nog een fok-server actief of zit iedereen op 1.8 te wachten?
RickoKun.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
In dat filmpje van 1.8 trailer wordt me nu niet echt duidelijk wat er nou allemaal te gebeuren valt
Donderdag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Dalando het volgende:
Hier is vast en zeker al antwoord op gegeven, maar wanneer is 1.8 uit?
Ricko, nerd. Kijk goed, hij springt over 4 blokjes, XP drops van mobs, ravijnen, boog/inhouden beter schieten, hij valt steeds aan in sprint etc.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
^Dit, Er was ook genoeg te zien op PAX, daarom zijn er ook verschillende filmpjes opgedoken, dus zoek dat maar even op youtube, dan kom je er wel achter wat er allemaal inkomt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ricko, nerd. Kijk goed, hij springt over 4 blokjes, XP drops van mobs, ravijnen, boog/inhouden beter schieten, hij valt steeds aan in sprint etc.
Npc Villagequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ricko, nerd. Kijk goed, hij springt over 4 blokjes, XP drops van mobs, ravijnen, boog/inhouden beter schieten, hij valt steeds aan in sprint etc.
Zonder inwoners.quote:
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
ja iddquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:45 schreef Ceees2 het volgende:
vroeger was het secret friday update.![]()
Server ip:
127.0.0.1
Zij is van Kids react to! Ik zou haar zo ontiegelijk hard rakenquote:
Dus? Je mag toch wel ergens naar uitkijken? Of moet iedereen hier altijd negatief over zijn ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef vogelkooi het volgende:
Elke update valt tegen hier. Jullie hemelen het zo op dat het alleen maar kan tegenvallen. Net zoals the aerther.
Overal altijd negatief over zijn is ook weer een andere uiterste. Maar gewoon doen kan ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dus? Je mag toch wel ergens naar uitkijken? Of moet iedereen hier altijd negatief over zijn ofzo?
Jong penis, ik ben hier juist niet de nerd mien jong.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
zeg, hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jong penis, ik ben hier juist niet de nerd mien jong.
Dus 'adventure' staat gelijk aan:
* XP
* Sprint
* Klimoppen
want ravijnen e.d. die zie ik al genoeg met bepaalde seeds!
Bitch. Ik startte Minecraft op en was teleurgesteld.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:07 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Bitch. Ik startte Minecraft op en was teleurgesteld.
HATVENTURES!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:12 schreef MrEarcheese het volgende:
Oeh, die cave spider die poisoned je dus.
Kankerouder dan de meeste nerds zoals jij in dit topic die denken volwassen te zijn maar met piepstemmetjes lego zitten te spelen 24/7 en daarom extra dom over komen als ze via het 'internet' met het 'leeftijdsinsult' aan komen zetten. Please, verzin iets nieuws, knaapje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
zeg, hoe oud ben jij eigenlijk?
Wacht, ben jij niet die baas met die jailbait foto's?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kankerouder dan de meeste nerds zoals jij in dit topic die denken volwassen te zijn maar met piepstemmetjes lego zitten te spelen 24/7 en daarom extra dom over komen als ze via het 'internet' met het 'leeftijdsinsult' aan komen zetten. Please, verzin iets nieuws, knaapje.
Rustig maar hoor. Was maar een vraag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kankerouder dan de meeste nerds zoals jij in dit topic die denken volwassen te zijn maar met piepstemmetjes lego zitten te spelen 24/7 en daarom extra dom over komen als ze via het 'internet' met het 'leeftijdsinsult' aan komen zetten. Please, verzin iets nieuws, knaapje.
Kanker is geen maatstaf voor tijd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volwasse reactiequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Correctquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wacht, ben jij niet die baas met die jailbait foto's?
Altijd maar weer terugkrabbelen met die irritante knaapjesvraag die je in elk topic stelt als ik weer eens reageer. Oppleuren snotneus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Rustig maar hoor. Was maar een vraag.
Oudere mensen sterven er vaker aan. Hoewel het een westers probleem is, is het ook een 'luxe' probleem maar een ouderdomsziekte. Derhalve zal ik sneller hier aan overlijden dan jullie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:20 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kanker is geen maatstaf voor tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |