Weet je, ik trap er niet in.quote:Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef Truthfinder7 het volgende:
![]()
Weet je het nog niet, maar dit topic gaat over Elenin![]()
En als je beledigende opmerkingen plaatst over gerenommeerde wetenschappers die hier zich niet kunnen verdedigen ben je laaghartig en laf bezig.
Nou, in dat geval: ik durf zelfs te speculeren dat jij en AVerstraten 1 en dezelfde persoon zijn of 'onder één hoedje spelen'. Allebei speciaal voor dit topic geregistreerd, en uitgerekend jullie gaan een eindeloos potje feiten vs. eeuwige ontkenning spelen. Wel héél toevallig.quote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef Truthfinder7 het volgende:
Er is niets mis met speculeren in dit topic!!! Ik kom ook niet in zijn (AVerstraten) wetenschap topic dus nu jij weer.
Gaat daar niet het hele topic over?quote:Op maandag 5 september 2011 21:48 schreef Truthfinder7 het volgende:
Wat is dit nu weer voor een paranoïde opmerking RON1N?
Hoe kom je er bij dat wij (ik en AVerstraten) 1 en dezelfde persoon zouden zijn?
Een beetje vergezocht en * beside the point * zou ik zeggen...
Nu weer on topic? als het mogelijk is.
Met speculeren is zeker op zich niets mis,maar met paranoïde opmerkingen en verdachtmakingen wél!quote:Op maandag 5 september 2011 21:51 schreef R0N1N het volgende:
Er was toch niets mis met speculeren ?
beside the point, misschien, vergezocht niet.
Uhuh:quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Met speculeren is zeker op zich niets mis,maar met paranoïde opmerkingen en verdachtmakingen wél!
Ik vind het trouwens een leuke reeks om te volgen, maar net zoals Truthfinder7 heb ik te weinig verstand van het heelal en alles, dus vanaf nu lees ik gewoon weer mee.quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat jij een betaalde debunker bent, want niemand schijnt voor jou met goeie en gedegen argumenten te komen, want alles wat een ander beweert is per definitie voor jou niet waar.
Dat is een onbewezen aanname uwerzijds.quote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens een leuke reeks om te volgen, maar net zoals Truthfinder7 heb ik te weinig verstand van het heelal en alles, dus vanaf nu lees ik gewoon weer mee.
quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef Truthfinder7 het volgende:
Met speculeren is zeker op zich niets mis,maar met paranoïde opmerkingen en verdachtmakingen wél!
Ik snap niet dat jullie nooit eens misselijk worden van die onzin.quote:
http://www.wordwakkerwereld.nl/viewtopic.php?f=24&t=915quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie nooit eens misselijk worden van die onzin.
Nooit , speculeren over de mogelijkheden doet echt geen pijn laat staan dat het lichamelijkquote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie nooit eens misselijk worden van die onzin.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:01 schreef Summers het volgende:
![]()
[..]
Nooit , speculeren over de mogelijkheden doet echt geen pijn laat staan dat het lichamelijk
ongemak veroorzaakt , ik vraag me af wie er dan moet veranderen .
Dat is al de derde grote vandaag....Je doet het aardig voor een newbe Kermit.)..quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:22 schreef Frogg het volgende:
Dat wordt weer smullen en verbanden leggen..
Als het daar zo 'heel erg' is, dan vraag ik me werkelijk af wat men daar zoekt...quote:Op maandag 5 september 2011 23:29 schreef AVerstraten het volgende:
Ja, het is inderdaad heel erg daar.
Misschien wel klikken op die link die daar op NU.nl stond?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef Maron het volgende:
[..]
Als het daar zo 'heel erg' is, dan vraag ik me werkelijk af wat men daar zoekt...
speculeren doet geen pijn. Maar het weglopen voor logica en het geloven van alle onzin ook al wordt t met logica weerlegt ms een beetje?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:01 schreef Summers het volgende:
![]()
[..]
Nooit , speculeren over de mogelijkheden doet echt geen pijn laat staan dat het lichamelijk
Nee bij jou niet he? mensen als betaald debunker in dienst van allerlei instanties wegzetten is wel met respect behandelen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:04 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Als AVerstraten gewoon andere met respect beantwoord heb ik totaal geen problemen met hem. Maar beledigende opmerkingen gaan er bij mij niet in.
Tja wie de bal kaatst kan hem terug verwachten en krijgt van mij eventueel ditquote:Op dinsdag 6 september 2011 02:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee bij jou niet he? mensen als betaald debunker in dienst van allerlei instanties wegzetten is wel met respect behandelen?
De mensen die jouw onzin niet geloven omdat ze wel kunnen denken wegzetten als kontkussers is natuurlijk ook met respect behandelen?
en mensen die t niet met jou eens zijn, moeten natuurlijk vriendjes van verstraten zijn die hij heeft opgetrommeld, is ook al met respect behandelen?
ms moet je het woord respect eens in t woordenboek opzoeken.
maar goed ms moet jij ook wel een hele hoop meer opzoeken, niet alleen in een woordenboek, maar gewoon over t topic hier, en dan niet allerlei halve zolen met de meest onzinnige verhalen.
En nee wat ik nu postte was ook niet veel respect. Alleen weet ik dat zelf ook nog.
Als er werkelijk werd gespeculeerd over de mogelijkheden zou dit topic een stuk interessanter zijn. Het punt is dat er niet gespeculeerd wordt over mogelijkheden, maar over zaken die met de beste wil van de wereld niet als mogelijkheid gekwalificeerd kunnen worden. Dat zou niet erg zijn, ware het niet dat onzin hier als feit gepresenteerd wordt, de waarheid structureel geweld wordt aangedaan en de suggestie wordt gewekt dat mensen die zich houden aan wat mogelijk is, worden weggezet als betaalde debunkers.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:01 schreef Summers het volgende:
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |