abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2011 @ 21:23:02 #51
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101609037
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef Truthfinder7 het volgende:
:Z
Weet je het nog niet, maar dit topic gaat over Elenin :O
En als je beledigende opmerkingen plaatst over gerenommeerde wetenschappers die hier zich niet kunnen verdedigen ben je laaghartig en laf bezig.
Weet je, ik trap er niet in.
Ook niet in jou.
Speciaal en alleen voor dit topic op fok! ... :W
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_101609264
Er is niets mis met speculeren in dit topic!!! Ik kom ook niet in zijn (AVerstraten) wetenschap topic dus nu jij weer.
  maandag 5 september 2011 @ 21:43:28 #53
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101610381
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef Truthfinder7 het volgende:
Er is niets mis met speculeren in dit topic!!! Ik kom ook niet in zijn (AVerstraten) wetenschap topic dus nu jij weer.
Nou, in dat geval: ik durf zelfs te speculeren dat jij en AVerstraten 1 en dezelfde persoon zijn of 'onder één hoedje spelen'. Allebei speciaal voor dit topic geregistreerd, en uitgerekend jullie gaan een eindeloos potje feiten vs. eeuwige ontkenning spelen. Wel héél toevallig.
Nu jij weer :P
pi_101610662
Wat is dit nu weer voor een paranoïde opmerking RON1N?
Hoe kom je er bij dat wij (ik en AVerstraten) 1 en dezelfde persoon zouden zijn?
Een beetje vergezocht en * beside the point * zou ik zeggen...
Nu weer on topic? als het mogelijk is.
  maandag 5 september 2011 @ 21:51:32 #55
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101610863
Er was toch niets mis met speculeren ?
beside the point, misschien, vergezocht niet.
:P
  maandag 5 september 2011 @ 21:51:42 #56
157186 SoddimoKolehmainen
veni, vidi, vaginalis
pi_101610876
quote:
15s.gif Op maandag 5 september 2011 21:48 schreef Truthfinder7 het volgende:
Wat is dit nu weer voor een paranoïde opmerking RON1N?
Hoe kom je er bij dat wij (ik en AVerstraten) 1 en dezelfde persoon zouden zijn?
Een beetje vergezocht en * beside the point * zou ik zeggen...
Nu weer on topic? als het mogelijk is.
Gaat daar niet het hele topic over?
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_101611302
quote:
6s.gif Op maandag 5 september 2011 21:51 schreef R0N1N het volgende:
Er was toch niets mis met speculeren ?
beside the point, misschien, vergezocht niet.
:P
Met speculeren is zeker op zich niets mis,maar met paranoïde opmerkingen en verdachtmakingen wél!
  maandag 5 september 2011 @ 22:07:21 #58
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_101611916
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Met speculeren is zeker op zich niets mis,maar met paranoïde opmerkingen en verdachtmakingen wél!
Uhuh:

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Het lijkt er sterk op dat jij een betaalde debunker bent, want niemand schijnt voor jou met goeie en gedegen argumenten te komen, want alles wat een ander beweert is per definitie voor jou niet waar.
Ik vind het trouwens een leuke reeks om te volgen, maar net zoals Truthfinder7 heb ik te weinig verstand van het heelal en alles, dus vanaf nu lees ik gewoon weer mee. :)
voor 2 dubbelzinnige opmerkingen zet ik 'm terug.
pi_101612351
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef J.J.De-Bom het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens een leuke reeks om te volgen, maar net zoals Truthfinder7 heb ik te weinig verstand van het heelal en alles, dus vanaf nu lees ik gewoon weer mee. :)
Dat is een onbewezen aanname uwerzijds.
  maandag 5 september 2011 @ 22:26:33 #60
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101613243
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef Truthfinder7 het volgende:
;)
pi_101616493
quote:
Ik snap niet dat jullie nooit eens misselijk worden van die onzin.
pi_101616933
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

http://www.wordwakkerwereld.nl/viewtopic.php?f=24&t=915
(lees vooral de 6e reactie van Jelle..;)
pi_101617285
Ja, het is inderdaad heel erg daar.
  dinsdag 6 september 2011 @ 00:01:21 #65
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_101618811
:D
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Nooit , speculeren over de mogelijkheden doet echt geen pijn laat staan dat het lichamelijk
ongemak veroorzaakt , ik vraag me af wie er dan moet veranderen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_101618940
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Nooit , speculeren over de mogelijkheden doet echt geen pijn laat staan dat het lichamelijk
^O^ Als AVerstraten gewoon andere met respect beantwoord heb ik totaal geen problemen met hem. Maar beledigende opmerkingen gaan er bij mij niet in.
pi_101619448
Als we het toch over rampen hebben.....

Aardbeving treft noorden Sumatra
Laatste update: 5 september 2011 23:35 info
Bekijk op de kaart .JAKARTA - Een aardbeving met een kracht van 6,6 op de schaal van Richter heeft dinsdag (lokale tijd) het noorden van het Indonesische eiland Sumatra getroffen. Dat meldde de Amerikaanse geologische dienst USGS.
www.nu.nl
pi_101619560
Dat wordt weer smullen en verbanden leggen..
pi_101619799
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:22 schreef Frogg het volgende:
Dat wordt weer smullen en verbanden leggen..
Dat is al de derde grote vandaag....Je doet het aardig voor een newbe Kermit.).. ^O^ houden zo...
Vandaag een alignment.. :{
pi_101620519
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 23:29 schreef AVerstraten het volgende:
Ja, het is inderdaad heel erg daar.
Als het daar zo 'heel erg' is, dan vraag ik me werkelijk af wat men daar zoekt... :{
pi_101621554
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef Maron het volgende:

[..]

Als het daar zo 'heel erg' is, dan vraag ik me werkelijk af wat men daar zoekt... :{
Misschien wel klikken op die link die daar op NU.nl stond?

en op basis daarvan zien dat het daar dus gewoon heel erg is?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101621582
quote:

[..]

speculeren doet geen pijn. Maar het weglopen voor logica en het geloven van alle onzin ook al wordt t met logica weerlegt ms een beetje?

En wie er dan moet veranderen? ms moeten bepaalde mensen de logica eens gewoon accepteren.

Maar goed we zullen over een maand of wat wel zien wie er had moeten veranderen en zijn of haar mening had moeten bijstellen ipv met oogkleppen rond te rennen.

Ik vraag me overigens ook af of die mensen dan gewoon hun fouten toe durven te geven.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101621630
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:04 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

^O^ Als AVerstraten gewoon andere met respect beantwoord heb ik totaal geen problemen met hem. Maar beledigende opmerkingen gaan er bij mij niet in.
Nee bij jou niet he? mensen als betaald debunker in dienst van allerlei instanties wegzetten is wel met respect behandelen?

De mensen die jouw onzin niet geloven omdat ze wel kunnen denken wegzetten als kontkussers is natuurlijk ook met respect behandelen?

en mensen die t niet met jou eens zijn, moeten natuurlijk vriendjes van verstraten zijn die hij heeft opgetrommeld, is ook al met respect behandelen?

ms moet je het woord respect eens in t woordenboek opzoeken.
maar goed ms moet jij ook wel een hele hoop meer opzoeken, niet alleen in een woordenboek, maar gewoon over t topic hier, en dan niet allerlei halve zolen met de meest onzinnige verhalen.

En nee wat ik nu postte was ook niet veel respect. Alleen weet ik dat zelf ook nog.
pi_101622471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 02:35 schreef marsan het volgende:

[..]

Nee bij jou niet he? mensen als betaald debunker in dienst van allerlei instanties wegzetten is wel met respect behandelen?

De mensen die jouw onzin niet geloven omdat ze wel kunnen denken wegzetten als kontkussers is natuurlijk ook met respect behandelen?

en mensen die t niet met jou eens zijn, moeten natuurlijk vriendjes van verstraten zijn die hij heeft opgetrommeld, is ook al met respect behandelen?

ms moet je het woord respect eens in t woordenboek opzoeken.
maar goed ms moet jij ook wel een hele hoop meer opzoeken, niet alleen in een woordenboek, maar gewoon over t topic hier, en dan niet allerlei halve zolen met de meest onzinnige verhalen.

En nee wat ik nu postte was ook niet veel respect. Alleen weet ik dat zelf ook nog.
Tja wie de bal kaatst kan hem terug verwachten en krijgt van mij eventueel dit o|O
En jij neemt onzin in de mond, maar jij komt niet met info dat meerwaarde heeft voor dit topic!
Eerst even naar jezelf kijken voordat je met je vingertje naar een ander wijst.
(Jij doet mij trouwens wel aan iemand denken)
En wat versta jij trouwens onder onzin?

[ Bericht 2% gewijzigd door Truthfinder7 op 06-09-2011 08:29:45 ]
pi_101622832
quote:

[..]

Als er werkelijk werd gespeculeerd over de mogelijkheden zou dit topic een stuk interessanter zijn. Het punt is dat er niet gespeculeerd wordt over mogelijkheden, maar over zaken die met de beste wil van de wereld niet als mogelijkheid gekwalificeerd kunnen worden. Dat zou niet erg zijn, ware het niet dat onzin hier als feit gepresenteerd wordt, de waarheid structureel geweld wordt aangedaan en de suggestie wordt gewekt dat mensen die zich houden aan wat mogelijk is, worden weggezet als betaalde debunkers.

Er wordt gepraat over bedrog van wetenschappers, van NASA, over de ondergang van de wereld op gruwelijke wijze, aliens op komeet Elenin die radiosignalen produceren en nog veel meer, zonder dat daar ook maar enig bewijs voor is. Blijkbaar vindt men het totaal niet nodig de hier gepresenteerde pseudowaarheden kritisch te onderzoeken, want alles wat er op het internet te vinden is en dat de eigenwaandenkbeelden ondersteunt, wordt zonder meer geloofd.

Onzin verkondigen is niet per definitie onschuldig. Het consequent en ongenuanceerd zaaien van wantrouwen jegens zaken als wetenschap, logisch denken, nauwgezet en geduldig onderzoek, kan desastreuze en onomkeerbare gevolgen hebben, zoals ik helaas persoonlijk in mijn naaste familiekring heb moeten ervaren.

Ik ben van mening dat wij als mens de plicht hebben tot eerbied jegens onze omgeving, zijnde de aarde en het heelal dat haar omringt. Eerbied houdt in dat wij ons inspannen onze omgeving te leren kennen zoals zij werkelijk is, met de processen daarin en hoe deze werken, want alleen kennis - hetgeen ook impliceert: zelfkritiek en corrigeren van onjuist gebleken inzichten - geeft ons de mogelijkheid tot bescherming en onderhoud van al wat ons omringt. Het bagatelliseren en ondermijnen van het belang van kennis en het in de plaats daarvan in de hoogte steken van de eigen wens- dan wel waandenkbeelden leidt uiteindelijk tot ongebreidelde vormen van bijgeloof, met alle ellende van dien zoals de geschiedenis al meermalen heeft laten zien. Het laatste trieste voorbeeld van de ellende waar bijgeloof toe kan leiden was de collectieve zelfmoord van de Heaven's Gate sekte: 39 mensen de dood ingejaagd vanwege bijgeloof rond de komeet Hale-Bopp. Is dat niet diep- en dieptreurig? Ik vind het walgelijk.

Ik weet dat men mij hier wenst te zien als troll. Maar een troll gaat het enkel en alleen om het uitlokken van onenigheid en om dit te bewerkstelligen wordt zonder pardon de waarheid geweld aangedaan. Dat is helemaal mijn doel niet, mijn doel is informatie en kennis verstrekken, die de mens in staat stellen de schoonheid en indrukwekkendheid van het universum en al wat daarin is, werkelijk te ervaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door AVerstraten op 06-09-2011 09:05:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')