Ditquote:Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef Steven184 het volgende:
Vorig jaar 2 leuke rondjes. Hoop op weer leuke attractieve koersen.
Voor het WK niet meer van belang toch?quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk kan Gesink hier weer een hoop punten halen voor Nederland
WK volgend jaar wel weer en de punten van vorig jaar telde mee voor aankomend WKquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef bjarki het volgende:
[..]
Voor het WK niet meer van belang toch?
En Boasson Hagen 2x tweede.quote:
Nee.quote:Op zondag 4 september 2011 21:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
WK volgend jaar wel weer en de punten van vorig jaar telde mee voor aankomend WK
Nee, juist niet.. alle landen beginnen weer op 0 volgend jaar (helaas, zou veel beter zijn als er een ranking over de laatste 12 maanden was i.p.v. per kalenderjaar).quote:Op zondag 4 september 2011 21:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
WK volgend jaar wel weer en de punten van vorig jaar telde mee voor aankomend WK
Verwachte finish is tussen 22.00 en 22:30 uur onze tijd.quote:Op maandag 5 september 2011 00:14 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk nog een beetje op schappelijke tijden om hier te kunnen volgen.
wordt dat nog ergens uitgezonden lijkt me wel cool om dat te zienquote:Op woensdag 7 september 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
Morgen dus die Challenge Sprint Pro. 24 renners. 1KM sprint. Van de 3 gaan er 2 door.
Dan nog 16 in 4x4 en dan de top2 door 16--> 8 -->4--> 1
Grappig onderdeelquote:Op woensdag 7 september 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
Morgen dus die Challenge Sprint Pro. 24 renners. 1KM sprint. Van de 3 gaan er 2 door.
Dan nog 16 in 4x4 en dan de top2 door 16--> 8 -->4--> 1
Sicard inzetten in zo'n wedstrijd is sowieso alquote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef ItaloDancer het volgende:
Weet Sicard wel dat de beste twee doorgaan?
Misschien de enige die wildequote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sicard inzetten in zo'n wedstrijd is sowieso al
Waarschijnlijk de enige die gisteren niet op de grond lag.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Misschien de enige die wilde
Oh jaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de enige die gisteren niet op de grond lag.
Die was wel heel mooi inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
King is dan ook wel een slak als zelfs Mol hem gewoon uit het wiel sprint
Eerste 500m 4% omlaag, de tweede 500 m uiteraard die 4% weer omhoogquote:Op donderdag 8 september 2011 22:47 schreef marcodej het volgende:
Concept komt er niet helemaal uit, de helft lijkt er al niet veel zin in te hebben of kunnen gewoon niet sprinten.
Loopt de aankomst iets op ofzo? Het ziet er allemaal zo moeizaam uit.
Ik denk dat het dezelfde aankomst is als vorig jaar waarop Gesink de sprint verloor van EBH.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:47 schreef marcodej het volgende:
Concept komt er niet helemaal uit, de helft lijkt er al niet veel zin in te hebben of kunnen gewoon niet sprinten.
Loopt de aankomst iets op ofzo? Het ziet er allemaal zo moeizaam uit.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef bjarki het volgende:
Mooie stad, nette mensen, goede organisatie, leuke koers![]()
Uitzending op ES2 is bezig met nog 120km te gaan.
ziet er ook heel gemakkelijk uitquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:49 schreef TheArt het volgende:
Robert is alleen maar aan het aanvallen
Thanks!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
http://cyclingtv.neulion.(...)OEM_ID=20300&id=1896
Hij verstopt zich wel een beetjequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef Felagund het volgende:
Ik ben bang dat het gewoon weer Gilbert wordt. Wordt een beetje saai zo.
Nah, was gewoon even aanzetten omdat het stil viel en er ging niemand mee.quote:
Of kan naar ´m toe rijdenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef TheArt het volgende:
Ja hoor en niemand wilt naar Gilbert toe rijden
Niemand wilde. Ze waaiden allemaal breeduit. Net dan, nu niet meer.quote:
En alleen Gilbert kon nog aansluiten en de rest was even gelostquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:00 schreef ItaloDancer het volgende:
Gesink vol en Ciolek ademt niet in het wiel
Gilbert moest ook nog heel erg moeite doen om in het wiel te komen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
En alleen Gilbert kon nog aansluiten en de rest was even gelost
quote:
Denk dat hij gewoon ook "maar" 90% is.quote:
Dit. Mooi om Gesink dit jaar nog voor de overwinning zien strijden. Had ik niet meer verwacht.quote:
Zo is het volgens mij.quote:1 - Gilbert
2 - Gesink
3 - Uran
4 - Wegmann
5 - Leipheimer
6 - Leukemans
7 - Ponzi
8 - Marcato
9 - Clarke
Yepquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:07 schreef Evertjan het volgende:
Gesink 2e na Gilbert? Srry maar heb het niet live kunnen volgen
Ik wist het gelijk toen ik las dat hij het plezier in het wielrennen weer helemaal teruggevonden had. Dat zei me genoeg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Had Gesink niet zo sterk verwacht eigenlijk. Zijn toch geen koekenbakkers die hier rondrijden.
In deze vorm wint hij Montreal gewoon weer want dan rijdt hij iedereen een halve minuut los op die langere klimquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Had Gesink niet zo sterk verwacht eigenlijk. Zijn toch geen koekenbakkers die hier rondrijden.
Over twee dagen herkansing inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In deze vorm wint hij Montreal gewoon weer want dan rijdt hij iedereen een halve minuut los op die langere klim
En dan nog is het lastig om die voorsprong zomaar even te behouden. Daarom was die winst van Gesink zo ontzettend indrukwekkend, niet het demarreren op de klim an sich, maar wat daarna gebeurde.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In deze vorm wint hij Montreal gewoon weer want dan rijdt hij iedereen een halve minuut los op die langere klim
En nu krijgen we de opportunisten weer. Iedereen had Gesink en Mollema al afgeschreven na de tour. Twee maanden later laten ze weer gewoon zien wat ze kunnen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef TheArt het volgende:
Schitterende koers trouwens
[..]
Ik wist het gelijk toen ik las dat hij het plezier in het wielrennen weer helemaal teruggevonden had. Dat zei me genoeg.
En niet op geven door blijven knallen , in ieder geval een winnaars mentaliteit !quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef TheArt het volgende:
Ik heb dit jaar Robert nog niet zo sterk gezien. Er zat zoveel power achter.
Nou nee, dit jaar was hij veel sterker. Vorig jaar werd hij er op dat klimmetje, waar hij nu zelf de forcing voerde, afgereden door Hesjedal en wat andere mannen. Dit jaar was hij na Gilbert duidelijk de sterkste man in de wedstrijd. Zeker ook getuige dat hij het eerder in de wedstrijd al 2x geprobeerd had.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk net als vorig jaar tijdens deze wedstrijden, die overwinning in Montreal was echt een pareltje.
zo bij canvas om 22:40quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:27 schreef Evertjan het volgende:
zeker nog nergens een samenvatting te zien ?
twitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 22:58:12Robert Gesink na tweede plek in Quebec: Ik voel me sterker dan vorig jaar in Canada. Dit geeft moraal om zege in Montreal te verdedigen. reageer retweet
twitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 23:02:23Robert Gesink heeft zekerheid van bondscoach Leo van Vliet dat hij aan WK kan deelnemen. reageer retweet
Rabosportquote:,,Ik was beter dan vorig jaar, maar het gat dat Gilbert sloeg was net teveel. Zeker ook omdat ik nog om Bjorn Leukemans heen moest, die ineens helemaal stil viel. Al denk ik dat het geen schande is om dit jaar van Gilbert te verliezen. Natuurlijk heb ik alles gegeven om nog tot bij de Belgische kampioen te komen, maar eigenlijk was ik in mijn hoofd meer met achteren bezig”, aldus Gesink.
(...)
Op het zwaardere parcours in de 260 kilometer zuidelijker gelegen Canadese metropool wil Gesink zondag opnieuw een gooi naar de zege doen. ,,Deze uitslag geeft natuurlijk enorm veel moraal. Maar iedereen weet nu hoe sterk ik ben en iedereen weet hoe ik vorig jaar naar de zege snelde. Reken er maar op dat er genoeg renners op mijn wiel zullen rijden. En dan hebben we ook nog Gilbert aan de start staan die dit jaar overal wil winnen.”
quote:Binnen de Raboploeg werd de door Gesink getoonde vorm met gejuich ontvangen. "De vreugde over de terugkeer van Robert aan de top overstemt wat mij betreft de teleurstelling over het net missen van een mooie overwinning", verklaarde ploegleider Adri van Houwelingen. Een dubbel gevoel had hij dus niet na de demonstratie van zijn kopman. Geen teleurstelling rond de tweede plaats in elk geval. "Deze koers wil je natuurlijk graag winnen, maar wanneer de kopman zo rijdt na zo'n moeilijke periode kan je alleen maar tevreden zijn. Robert was als vanouds. En dat met volle overgave en passie. Prachtig."
De ploegleider moest zijn kopman in koers zelfs tot terughoudendheid manen. "Robert wilde al op tachtig kilometer versnellen. Dat was wel wat vroeg. We hebben het toen nog twee rondes kunnen rekken, maar vanaf dat moment is hij er vol voor gegaan." Het was voor de wedstrijd nog even afwachten hoe het met de vorm van Gesink gesteld was. "Robert voelde zich goed, maar er gaat niks boven een serieuze test in een koers. We weten allemaal dat Robert de man van trainingen en van cijfertjes is, maar de beste eendagscoureur ter wereld, Philippe Gilbert, tot zo'n krachtsinspanning dwingen, dat zegt ons veel meer dan alle cijfertejs bij elkaar. Robert is weer helemaal terug aan de top."
ja die had slechts 6 punten nodig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:22 schreef komrad het volgende:
netjes van Gesink. Gilbert nu leider world tour?
toch absurd dat die nog geen leider was na zo'n seizoen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
ja die had slechts 6 punten nodig.
Je krijgt nogal veel punten voor eindklassementen. 2e plek in de Dauphine krijgt evenveel punten als winst in de AGR, winst in de Tirreno zorgt voor even veel punten als winst in Luik-Bastenaken-Luik (de winnaar van de Eneco krijgt ook even veel punten als de winnaar van Parijs-Roubaix, bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:08 schreef Drewie het volgende:
[..]
toch absurd dat die nog geen leider was na zo'n seizoen?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was toch niet zo close als het leek.
Het leek er eerst op dat het riskant was van Gilbert om te beginnen juichen en niet tot op de finish vol door te gaan, maar vanuit de helicopter was het duidelijk(er) dat hij het wel onder controle had.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
De beelden.
Weet niet wat jij ziet als 'niet zo close' maar volgens mij is dit toch wel het meeste close dat het kan worden om een tijdsverschil van 1 seconde aan de broek te krijgen. Gesink zit er echt vlak achter.
Dankje...quote:Op zondag 11 september 2011 10:20 schreef borisz het volgende:
22u ofzo. Althans dat was twee dagen geleden zo.
Wat had je verwacht na de Tour dan? Dat hij meteen wel eventjes de Vuelta zou gaan winnen? Als hij de lijn doortrekt wordt het gewoon een mooi najaar.quote:Op zondag 11 september 2011 16:49 schreef buzz1291 het volgende:
Leuk allemaal voor die Varsevelder zo'n tweede plek daar in Canada, maar presteren op het moment dat het er op aankomt, daar moeten we zeker weer 10 maanden op wachten? Of laat je dan eens in Lombardije zien.
Ale jong!twitter:GPCQM twitterde op zondag 11-09-2011 om 18:10:30Puncture for Gilbert who throws his bike in anger. reageer retweet
Vind je het gek na al die teleurstellingen van dit seizoen...quote:
oei, beelden van ??quote:Op zondag 11 september 2011 18:42 schreef marcodej het volgende:
Gilbert zou op 150km van de streep hard gevallen zijn, het peloton wacht op hem.
Tweet van Raymond Kerckhoffs (Telegraaf, dus maar afwachten of het waar is).quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tweet van Raymond Kerckhoffs (Telegraaf, dus maar afwachten of het waar is).
quote:Philippe Gilbert, de leider in de UCI-ranking, is tijdens de GP van Montréal ten val gekomen.
De Belgische hoop op WK-eremetaal kwam na 58 kilometer ten val nadat hij een nadarhek raakte. De ploegdokter kwam meteen ter plaatse en keek even zorgelijk naar het linkersleutelbeen van Gilbert, maar alles leek in orde, en Gilbert sprong meteen weer op de fiets.
De Omega Pharma-Lotto-renner probeert momenteel weer aansluiting te vinden met het peloton. Tegelijkertijd worden ook de eerste zorgen toegediend, de ploegdokter houdt zich bezig met de gehavende rechterarm van Gilbert, die gisteren tijdens het Canadese tweeluik nog de GP van Québec won.
Werkt bij mij. Inmiddels ook op Eurosport 2 te zien.quote:Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef Mokum77 het volgende:
Vanaf 20:30
http://sports-livez.blogspot.com/
Hopen dat er eentje het doet.
Op de Gay Parade?quote:Op zondag 11 september 2011 20:46 schreef Sheepcidus het volgende:
Volgens eurosport was gesink in het roze dit jaar
Wilde net zeggen, ik leer nog wat bij hier.quote:Op zondag 11 september 2011 20:46 schreef Sheepcidus het volgende:
Volgens eurosport was gesink in het roze dit jaar
Al die links blijven zwart bij mij.quote:Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef Mokum77 het volgende:
Vanaf 20:30
http://sports-livez.blogspot.com/
Hopen dat er eentje het doet.
http://sports-livez.com/channel/ch-3.phpquote:Op zondag 11 september 2011 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Ja die doet het blijkbaar bij iedereen behalve bij mij
Adblocker uitdoen werkte voor mij.quote:Op zondag 11 september 2011 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Ja die doet het blijkbaar bij iedereen behalve bij mij
Bedanktquote:Op zondag 11 september 2011 20:57 schreef SanAnt het volgende:
Hier live stream
http://sports-livez.com/channel/ch-32.php
Eerste keer dat ik het ziequote:Op zondag 11 september 2011 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niermann in de aanval? Dat heb ik nog niet vaak gezien.
Hij denkt dat Gesink ontsnapt is en wil een bidon brengen?quote:Op zondag 11 september 2011 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niermann in de aanval? Dat heb ik nog niet vaak gezien.
Ik haat niet. Niermann is een baas, het is alleen wel zo dat hij een baas is die eigenlijk nooit aanvalt. Vandaar.quote:
kan het me 1-2-3 niet echt herinneren dat ik hem live in een aanval heb gezien. Al bedenk ik me wel dat hij volgens mij in een Tour begin deze eeuw wel eens aanval heeft gezocht nadat een Leipheimer/Boogerd door het ijs was gezaktquote:Op zondag 11 september 2011 21:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem dan in de aanval gezien?
http://sports-livez.com/channel/ch-3.phpquote:Op zondag 11 september 2011 21:08 schreef Tricycle het volgende:
Sopcast? Welke zender? Hier ook zwart beeld!
Edit: heb hem nu groot in beeld, prima te doen!quote:Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
http://sports-livez.com/channel/ch-3.php
Die gasten happen ook lekker op mijn vraag waar Menchov isquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef DeeBee het volgende:
edit: die chat ook bij die stream, al 10x 'waar is Gesink?' voorbij zien komen.
Werkt hier...quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Tricycle het volgende:
[..]
Die is zwart, zit nu naar radio Canada te kijken.... Iemand een betere?
Het zit diep hé.quote:
Ook heel even kort iets geprobeerd in de laatste tourrit dit jaar, op de champs elysees.quote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
kan het me 1-2-3 niet echt herinneren dat ik hem live in een aanval heb gezien. Al bedenk ik me wel dat hij volgens mij in een Tour begin deze eeuw wel eens aanval heeft gezocht nadat een Leipheimer/Boogerd door het ijs was gezakt
Dat getroll was nog nooit leuk.quote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Die gasten happen ook lekker op mijn vraag waar Menchov is
Ook een mooie tijd om te kijken.quote:
uurtje eerder had niet erg geweestquote:Op zondag 11 september 2011 21:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook een mooie tijd om te kijken.
Ze kunnen in Canada geen rekening houden met het tijdstip dat jouw wekker afgaatquote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef franklop het volgende:
[..]
uurtje eerder had niet erg geweest
Ondanks het vele werk toch nog veel Rabo's in die groep ja. Ten Dam, Clement, Gesink, Weening en Van Winden sowieso nog gezien.quote:
Het is hem ook natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef franklop het volgende:
aan de grote plaat te zien lijkt pieter in de aanval te zijn
Johnny ook aanwezig. Iedere ploeg lijkt een man mee te hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef franklop het volgende:
oei, aardig groepje nu weg met alleen Pieter 'tredmolentje' Weening mee
Geen lotto toch?quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Johnny ook aanwezig. Iedere ploeg lijkt een man mee te hebben.
Had Weening wel buitenblad op de Angliru willen zien!quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef franklop het volgende:
oei, aardig groepje nu weg met alleen Pieter 'tredmolentje' Weening mee voor Rabo en Johnny voor Vacansoleil
Waar hebben we dat eerder gezien.quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef franklop het volgende:
Rabo gaat ook werken, vertrouwen dus niet op de sprint van Weening
Huiskamervraag.quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gezien.
Die probeert natuurlijk die kopgroep uit te dunnen. Dan zitten ze opeens achteraan in een zetel, maar dit zijn er veel te veel om in een zetel te zitten en op Weening te gokken.quote:
Nieuwe pozzato?quote:Op zondag 11 september 2011 21:58 schreef TheArt het volgende:
Robert constant in het wiel van Gilbert
als hij de kant krijgt om te winnen zal hij die pakken teamorder of nietquote:Op zondag 11 september 2011 21:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een contract bij GreenEdge?
quote:Op zondag 11 september 2011 22:00 schreef knep het volgende:
Maar goed dat ie dat niet deed toen Phil tegen het asfalt ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |