Fok resized ze toch automatisch.quote:Op zondag 4 september 2011 19:37 schreef Piles het volgende:
Misschien handig om de foto's even te verkleinen
Ja, maar het downloaden duurt wel even...quote:Op zondag 4 september 2011 19:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Fok resized ze toch automatisch.
Ik zal er eventjes naar kijken dan.quote:Op zondag 4 september 2011 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar het downloaden duurt wel even...
een oude bmw 5 serie van eind jaren 70quote:Op zondag 4 september 2011 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een mooie Fiat, koopje voor 250 euro, wat voor auto staat er achter de fiat op de eerste foto? Je ziet alleen een koplamp aan de linker kant...
Da's een 3.0 CSL.quote:Op zondag 4 september 2011 19:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een oude bmw 5 serie van eind jaren 70
[ afbeelding ]
mm dat zou ook heel goed kunnen, het is best lastig te zienquote:
De banden waren wel redelijk plat bij aankoop, thuis hebben we ze even opgepompt om het verplaatsen van de auto wat makkelijker te maken.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef Palomar het volgende:
30 jaar stilgestaan... hoop voor je dat er nog iets van te maken is. Lijkt me echt een hel, alles wat vastgeroest/gerot is
En de banden waren nog wel gevuld na 30 jaar?
[edit] mn browser (google chrome) vindt die grote plaatjes ook niet zo leuk.....
Dat kon een alfa of een BMW geweest zijn. Weet het niet meer precies, sorry. Als het een alfa was dan was het de alfa die de eigenaar later zelf naar huis mee nam. Als het een BMW was dan is die opgekocht door een autobedrijf.quote:Op zondag 4 september 2011 19:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik bedoel niet de duidelijke BMW aan de rechterkant maar de auto achter de fiat waar je alleen een koplamp van ziet, of is dat ook een BMW?
We proberen hem ook echt los te weken. Ik weet nog niet wie het laswerk gaat doen. Ik denk dat de vriend van mijn moeder dat opzich zou kunnen, als het niet lukt laat ik het je nog weten! Bedankt voor het aanbod iig.quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef L0we het volgende:
De motor krijg je met brute kracht waarschijnlijk niet lekker los. Ik zou het met heel veel geduld aanpakken. Dus inderdaad wat kruipolie in de bougies, en daarna in iedere cylinder een beetje dunne olie.
Kwestie van weken voor je hem los hebt verwacht ik. Je kan ook de hele motor demonteren, en vervolgens de boel gangbaar krijgen, maar daarmee kijk je dus eigenlijk wel tegen een hele motorrevisie aan.
Het laswerk wil ik wel voor jullie doen tegen een schappelijke prijs. PM maar indien interesse
Ja, vermoedde al een Alfa, volgens mij een Alfetta. Erg mooie auto's btw!quote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat kon een alfa of een BMW geweest zijn. Weet het niet meer precies, sorry. Als het een alfa was dan was het de alfa die de eigenaar later zelf naar huis mee nam. Als het een BMW was dan is die opgekocht door een autobedrijf.
Nope. Als je op marktplaats zoekt op schuurvondst kom je de advertentie tegen en daarin vind je wat foto's die voor de verkoop gemaakt zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
Strak karretje![]()
Heb je niet meer foto's van de schuurinhoud?
D'r staan wat aparte dingen tussen, maar ook in beroerde staat denk ik; dat vaststaande blokkie van de 133 zal niet de enige zijn ben ik bangquote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Klonk het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=687KGMHY
damn wat een snoepgoed staat daar zeg...
Nouja we gaan het ook allemaal leren he. Daarbij hebben we mensen paraat die de kennis wel hebben en ook wel willen helpen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef cofi het volgende:
Ik vind het wel erg stoer dat TS en haar vriend zonder echte autotechnische kennis zo'n auto kopen!
Om de hoek?quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
Gevonden, maar da's ook niet veel soeps![]()
Jammer, moet hier ergens om de hoek zijn, kan bijna niet missen
quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Klonk het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=687KGMHY
damn wat een snoepgoed staat daar zeg...
De celeste zag er niet zo goed uit en stond ergens in het midden, bumper tegen bumper met nog heel veel autos ervoor. Verder wilden wij echt een fiatje dus vind ik het niet zo erg dat we andere misschien "zeldzamere" autos voor moesten laten liggen.quote:Op maandag 5 september 2011 13:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dude, een Mitsubishi Celeste!
[ afbeelding ]
Shit hee, die zijn tegenwoordig serieus zeldzaam. Waarom heb je die laten staan, Monsterd? Ik bedoel, niks tegen die Fiat als je dat leuk vindt, maar er staan daar echt een paar veel coolere/waardevollere auto's tussen. Niet dat ik weet in welke staat ze zijn, maar die NSU, de Alfa's, deze Mitsu... doe mij maar.![]()
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 16:27 schreef blup het volgende:
Heb je daar nou ook een lantaarnpaal recht voor je oprit staan.. Nederland.
quote:Op maandag 5 september 2011 16:30 schreef RainofDeath het volgende:
Wat betreft het vastzittende blok:
- bougies eruit
- paar druppels olie in elke cilinder
- in de 2e versnelling zetten en rustig heen en weer drukken
Met een beetje geluk tijdkomt ie los
Nee nog nietquote:
Ook helemaal vast! Het enige wat begon te bewegen was alles behalve de krukas.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef densmee het volgende:
of een sleutel op de krukaspoelie en rustig draaien
olie via de bougie-gaten naar binnendruppelen en rustig afwachten. nooit geweld gebruiken.quote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ook helemaal vast! Het enige wat begon te bewegen was alles behalve de krukas.
Dat dus. Laat hem zo maar eens een week staan, elke dag ff olie druppelen. Alles beter dan dat je de boel forceertquote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef powerflux het volgende:
[..]
olie via de bougie-gaten naar binnendruppelen en rustig afwachten. nooit geweld gebruiken.
oh en haal het kleppendeksel eraf en smeer de nokkenas ook in. die zal ook kurkdroog zijn.quote:Op dinsdag 6
september 2011 07:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat dus. Laat hem zo maar eens een week staan, elke dag ff olie druppelen. Alles beter dan dat je de boel forceert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |