ik rook nietquote:Op zondag 4 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik stelde hem een vraag?
[..]
Aha iemand die het niet voor hem opneemt. *bied een sigaar aan*![]()
jij hebt het recht niet om zomaar iets aan plastic zak te vragenquote:
Aha iemand met smaak! Natuurlijk, alleen willen mensen mij dood hebben om Plastic zak te beschermen.quote:
En jij bent zijn advocaat?quote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
jij hebt het recht niet om zomaar iets aan plastic zak te vragenen als je iets vraagt, doe je het op een beleefd manier
Dat zijn mensen die Grols drinkenquote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha iemand met smaak! Natuurlijk, alleen willen mensen mij dood hebben om Plastic zak te beschermen.
Mijn manager bel haar voor de boekingen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha iemand met smaak! Natuurlijk, alleen willen mensen mij dood hebben om Plastic zak te beschermen.
[..]
En jij bent zijn advocaat?
Oh dan heeft het geen nut om rede te zoeken in hun. Dankjewel voor de tip, had ik dat eerder geweten!quote:
Aha je bent een gigolo? En zij een pimp?quote:Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn manager bel haar voor de boekingen.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn manager bel haar voor de boekingen.
Ik neem de moeite niet eens om het correct te spellen, zo vreselijk vind ik dat spulquote:
Ik heb dat eigenlijk ook met Amstel.quote:Op zondag 4 september 2011 19:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet eens om het correct te spellen, zo vreselijk vind ik dat spul
Het is Grolsch.quote:Op zondag 4 september 2011 19:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk ook met Amstel, nu weet ik niet of dat nog erger is dan grols.
Je lust geen bitter bier?quote:Op zondag 4 september 2011 19:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet eens om het correct te spellen, zo vreselijk vind ik dat spul
Het is niet te drinken. Grols niet amstel niet, jammer dat ik ze nooit na elkaar heb geproefd, nu weet ik niet welke slechter is. Omdat ik ze allebei bagger vond. Maja om die twee achter elkaar te drinken, das ook een beetje hardcore.quote:
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Brofist
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja man, omdat ik graag Grolsch drink ben ik natuurlijk gelijk een alcoholist.quote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
http://www.aa-nederland.nl/index19.php
Geen dank.
Amstel is niet te drinken, jij weet niet waar je over praat.quote:Op zondag 4 september 2011 19:24 schreef Dimens het volgende:
Mensen die haten op bier merken.![]()
Dat er verschil in smaak is, dat is er. Maar niet zodanig veel verschil dat je het ene merk totaal niet lekker kunt vinden.
De eerste stap heb je al bereikt zo te zien; het toegeven.quote:Op zondag 4 september 2011 19:25 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Ja man, omdat ik graag Grolsch drink ben ik natuurlijk gelijk een alcholist.
inderdaad ik vind sommig bier niet te drinken nee.quote:Op zondag 4 september 2011 19:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Amstel is niet te drinken, jij weet niet waar je over praat.
Juist.quote:Op zondag 4 september 2011 19:25 schreef HSG het volgende:
Mensen die Grolsch drinken
Mensen die Hertog Jan drinken
Als ik jou een blinddoek voor geef en je een aantal verschillende biertjes laat drinken, dan zul jij Amstel bier niet als vies aangeven.quote:Op zondag 4 september 2011 19:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Amstel is niet te drinken, jij weet niet waar je over praat.
Jawel ik zal niet zeggen of kunnen zeggen dat het Amstel is. Maar wel dat het niet te zuipen is.quote:Op zondag 4 september 2011 19:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik jou een blinddoek voor geef en je een aantal verschillende biertjes laat drinken, dan zul jij Amstel bier niet als vies aangeven.
Goeie smaak.quote:Op zondag 4 september 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
inderdaad ik vind sommig bier niet te drinken nee.
Palm, palm dobbel, grimbergen, hertog jan en zuks is wel lekker
Toch zul jij het opdrinken en zeggen "Niet een van de lekkerste biertjes, maar goed te drinken"quote:Op zondag 4 september 2011 19:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Jawel ik zal niet zeggen of kunnen zeggen dat het Amstel is. Maar wel dat het niet te zuipen is.
[..]
Goeie smaak.
Zekersquote:Op zondag 4 september 2011 19:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Jawel ik zal niet zeggen of kunnen zeggen dat het Amstel is. Maar wel dat het niet te zuipen is.
[..]
Goeie smaak.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zekers![]()
maar ik mag drambuie ook waarderen (is wel geen bier maar toch)
Neen want het is niet te drinken, echt waar ik dronk het met tegenzin.quote:Op zondag 4 september 2011 19:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch zul jij het opdrinken en zeggen "Niet een van de lekkerste biertjes, maar goed te drinken"
Ik zal het eens moeten proberen!quote:Op zondag 4 september 2011 19:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zekers![]()
maar ik mag drambuie ook waarderen (is wel geen bier maar toch)
Ik hoor hier niet.quote:
Als ik jou Grolsch geef met een etiket van Amstel en je daarna een Amstel geef met het etiket van Grolsch, dan drink jij die Amstel op en vind je het lekker.quote:Op zondag 4 september 2011 19:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen want het is niet te drinken, echt waar ik dronk het met tegenzin.
[..]
Ik zal het eens moeten proberen!
[..]
Ik hoor hier niet.
Probeer maar, maar wat als ik ze beide niks vind? Ik proef duidelijk het verschil tussen Brand en Alfa.quote:Op zondag 4 september 2011 19:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik jou Grolsch geef met een etiket van Amstel en je daarna een Amstel geef met het etiket van Grolsch, dan drink jij die Amstel op en vind je het lekker.
Dan doen we de test met twee andere biertjes.quote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Probeer maar, maar wat als ik ze beide niks vind? Ik proef duidelijk het verschil tussen Brand en Alfa.
Doen we!quote:Op zondag 4 september 2011 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan doen we de test met twee andere biertjes.
Mensen die bier drinkenquote:Op zondag 4 september 2011 19:38 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mensen die een bepaald biermerk niet lusten
quote:Op zondag 4 september 2011 19:38 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mensen die een bepaald biermerk niet lusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |