quote:Op zondag 4 september 2011 19:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zekers![]()
maar ik mag drambuie ook waarderen (is wel geen bier maar toch)
Neen want het is niet te drinken, echt waar ik dronk het met tegenzin.quote:Op zondag 4 september 2011 19:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch zul jij het opdrinken en zeggen "Niet een van de lekkerste biertjes, maar goed te drinken"
Ik zal het eens moeten proberen!quote:Op zondag 4 september 2011 19:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zekers![]()
maar ik mag drambuie ook waarderen (is wel geen bier maar toch)
Ik hoor hier niet.quote:
Als ik jou Grolsch geef met een etiket van Amstel en je daarna een Amstel geef met het etiket van Grolsch, dan drink jij die Amstel op en vind je het lekker.quote:Op zondag 4 september 2011 19:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen want het is niet te drinken, echt waar ik dronk het met tegenzin.
[..]
Ik zal het eens moeten proberen!
[..]
Ik hoor hier niet.
Probeer maar, maar wat als ik ze beide niks vind? Ik proef duidelijk het verschil tussen Brand en Alfa.quote:Op zondag 4 september 2011 19:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik jou Grolsch geef met een etiket van Amstel en je daarna een Amstel geef met het etiket van Grolsch, dan drink jij die Amstel op en vind je het lekker.
Dan doen we de test met twee andere biertjes.quote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Probeer maar, maar wat als ik ze beide niks vind? Ik proef duidelijk het verschil tussen Brand en Alfa.
Doen we!quote:Op zondag 4 september 2011 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan doen we de test met twee andere biertjes.
Mensen die bier drinkenquote:Op zondag 4 september 2011 19:38 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mensen die een bepaald biermerk niet lusten
quote:Op zondag 4 september 2011 19:38 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mensen die een bepaald biermerk niet lusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |