Ik geloof dat ik wel heb vermeld dat ik dingen doe met tegenzin en dus een soort van vreemd ga.quote:Op zondag 4 september 2011 16:59 schreef gogosweden het volgende:
losse handjes?
In de zin van slaan of in de zin van sexuele handelingen?
Ik doe dat al de gedurende 8 maanden, maar het is mijn baas, ze heeft me schaakmat staan in zowel werk als in privé.quote:Op zondag 4 september 2011 16:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Heel duidelijk laten merken dat je er niet van gediend bent lijkt mij.
Ik ben ook al enkele maanden aan het zoek voor een andere baan, maar tot nu toe nog niks gevonden. En een aantal maanden thuis zitten heeft slechte gevolgend, zowel financieel als in de relatie met mijn vriendin. Waarom zou ik ontslag nemen als mijn baas, tevens mijn schoonzus mijn vriendin kan vertellen dat ik dan lui zou zijn. Ze kan dus mijn vriendin tegen mij keren.quote:Op zondag 4 september 2011 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
R & L, hehe, ik moest aan knoppen op een controller denken.
Je zit nooit vast op je werk, als je wil gaan en ander werk wil gaan doen, dan doe je dat toch?
Dat kan ze helemaal niet, en als ze dat wel kan, dan heb je de verkeerde vriendin lijkt me.quote:Op zondag 4 september 2011 17:04 schreef Maloubear het volgende:
Ik ben ook al enkele maanden aan het zoek voor een andere baan, maar tot nu toe nog niks gevonden. En een aantal maanden thuis zitten heeft slechte gevolgend, zowel financieel als in de relatie met mijn vriendin. Waarom zou ik ontslag nemen als mijn baas, tevens mijn schoonzus mijn vriendin kan vertellen dat ik dan lui zou zijn. Ze kan dus mijn vriendin tegen mij keren.
Daar begon het mee, maar sinds een aantal maanden zijn ook seksuele handelingen van de partij.quote:Op zondag 4 september 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoe bedoel je uit de hand gelopen met de extra werkzaamheden? En hoe erg het met die losse handjes van haar? In de billen knijpen ofzo? Je bent nogal vaag.
Dit ook inderdaad. Zorg dat je iets van bewijs hebt.quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Bill_E het volgende:
En anders eens wat opnamen maken en aan je vrouw laten zien.
quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Misschien is dit wel een twisted fantasie van jouw vriendin, heb je ze ooit samen gezien? Met andere woorden, bestaat L wel?
Sorry hoor, maar wat ben jij voor slappe zak? Groei eens een ruggengraat zou ik zo zeggen..quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Daar begon het mee, maar sinds een aantal maanden zijn ook seksuele handelingen van de partij.
Ik kan moeilijk een videocamera plaatsen in haar kantoor, en als ze niet aanwezig is dan zit de deur op slot.quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Bill_E het volgende:
Sorry maar het eerste wat ik me bedenkt is gewoon kei hard nemen op het werk. En anders eens wat opnamen maken en aan je vrouw laten zien.
Ja dat kun je zeggen, maar R en L hebben sinds hun 11e geen ouders meer. Zij hebben samen 7 jaar bij hun grootouders gewoond in bittere omstandigheden. Hierdoor is hun band zo sterk, dat het bijna niet te breken is. Het laatste wat ik wil is dat zij ook nog is haar zus verliest!!quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kan ze helemaal niet, en als ze dat wel kan, dan heb je de verkeerde vriendin lijkt me.
jonge als dit ooit bovenwater komt ben je sowieso de lul. En dit soort shizzle komt altijd bovenwater,quote:Op zondag 4 september 2011 17:10 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Ja dat kun je zeggen, maar R en L hebben sinds hun 11e geen ouders meer. Zij hebben samen 7 jaar bij hun grootouders gewoond in bittere omstandigheden. Hierdoor is hun band zo sterk, dat het bijna niet te breken is. Het laatste wat ik wil is dat zij ook nog is haar zus verliest!!
je hebt op je telefoon tegenwoordig ook opnameapparatuur die je op de achtergrond kan draaien. Als je haar ziet die gewoon aanzetten.quote:Op zondag 4 september 2011 17:10 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een videocamera plaatsen in haar kantoor, en als ze niet aanwezig is dan zit de deur op slot.
[..]
Ja dat kun je zeggen, maar R en L hebben sinds hun 11e geen ouders meer. Zij hebben samen 7 jaar bij hun grootouders gewoond in bittere omstandigheden. Hierdoor is hun band zo sterk, dat het bijna niet te breken is. Het laatste wat ik wil is dat zij ook nog is haar zus verliest!!
Als ik ruggengraat zou groeien, dan gebeurd er 1 van de 2 volgende situaties:quote:Op zondag 4 september 2011 17:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat ben jij voor slappe zak? Groei eens een ruggengraat zou ik zo zeggen..
Ballen, groei ze.quote:Op zondag 4 september 2011 17:10 schreef Maloubear het volgende:
Pffff dit is geen rocket science. Ik zal het uitleggen.quote:Op zondag 4 september 2011 17:13 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Als ik ruggengraat zou groeien, dan gebeurd er 1 van de 2 volgende situaties:
1. Mijn vriendin en ik gaan uit elkaar, aangezien haar zus mij kan zwartmaken. D.m.v. haar woord tegen de mijne, wie weet heeft zij ons al eens gefilmd? ik heb geen idee.
2. Ze gelooft mij en verliest haar enige familie die over is -> zij is ongelukkig en ik zou geen idee hebben of dat ooit goed zal komen.
wat wil je nou liever ? je relatie of je vriendin haar relatie?quote:Op zondag 4 september 2011 17:13 schreef Maloubear het volgende:
[..]
1. Mijn vriendin en ik gaan uit elkaar, aangezien haar zus mij kan zwartmaken. D.m.v. haar woord tegen de mijne, wie weet heeft zij ons al eens gefilmd? ik heb geen idee.
2. Ze gelooft mij en verliest haar enige familie die over is -> zij is ongelukkig en ik zou geen idee hebben of dat ooit goed zal komen.
Niet elke man wilt vreemdgaan, 'mongool'quote:Op zondag 4 september 2011 17:13 schreef Tamashii het volgende:
Srsly? Wat een mongool ben jij. Je doet het blijkbaar niet met tegenzin anders had je dit allang stopgezet. Vies excuus voor vreemdgaan.
4 maanden kan, heb ik ook gehadquote:Op zondag 4 september 2011 17:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
4 maanden met een gebroken been? Ze zit toch in de ziektewet dan, dan krijgt ze haar loon toch gewoon doorbetaald? En na die periode gaat ze toch gewoon weer aan de slag?
Wat let je dan om ontslag te nemen?
Nogmaalsquote:Op zondag 4 september 2011 17:13 schreef Tamashii het volgende:
Srsly? Wat een mongool ben jij. Je doet het blijkbaar niet met tegenzin anders had je dit allang stopgezet. Vies excuus voor vreemdgaan.
Ja dus? Jij hebt het zo ver laten komen, je had er ook meteen korte metten mee kunnen maken.quote:Op zondag 4 september 2011 17:13 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Hoe?quote:Op zondag 4 september 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dus? Jij hebt het zo ver laten komen, je had er ook meteen korte metten mee kunnen maken.
Hoe? Bij de eerste 'avances' van mw. Baas zeggen dat je er niet van gediend was misschien?quote:
quote:
Onder andere.quote:Op zondag 4 september 2011 17:21 schreef Seven. het volgende:
TS, beweer je nou met droge ogen dat je met tegenzin de tweelingzus van je vriendin batst, omdat zij toevallig ook je bazin is?
Nee omdat ik dan vreemd ga? Wordt dit door iedereen hier als onmogelijk beschouwd dat een man niet wilt vreemdgaan?quote:Op zondag 4 september 2011 17:21 schreef Seven. het volgende:
TS, beweer je nou met droge ogen dat je met tegenzin de tweelingzus van je vriendin batst, omdat zij toevallig ook je bazin is?
quote:Op zondag 4 september 2011 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
'Ja maar jij weet niet hoe zwaar ik het heb'
Ze kan wel aan je slappe knakworstje gaan knabbelen maar dat heeft niet veel nut toch?quote:Op zondag 4 september 2011 17:22 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Nee omdat ik dan vreemd ga? Wordt dit door iedereen hier als onmogelijk beschouwd dat een man niet wilt vreemdgaan?
Maar wat doe je dan wel precies?quote:Op zondag 4 september 2011 17:22 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Nee omdat ik dan vreemd ga? Wordt dit door iedereen hier als onmogelijk beschouwd dat een man niet wilt vreemdgaan?
Ik weet niet hoe jou rubberen dildo werkt die je aan de voorkant hebt werken, maar als er strak vlees om heen zit wordt deze vanzelf wel hard.quote:Op zondag 4 september 2011 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ze kan wel aan je slappe knakworstje gaan knabbelen maar dat heeft niet veel nut toch?
Ja, ik hou er ernstig rekening mee dat jij een ordinaire vreemdganger bent en dat je dit topic aanmaakt om jezelf wijs te kunnen maken dat het je bazin/schoonzus was die zich opdrong en jij was hulpeloos.quote:Op zondag 4 september 2011 17:22 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2011 17:16 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Niet elke man wilt vreemdgaan, 'mongool'
Vriend, als een oma mij gaat pijpen wordt ie echt niet hard omdat de natuur dat volgens jou hoort te doenquote:Op zondag 4 september 2011 17:23 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jou rubberen dildo werkt die je aan de voorkant hebt werken, maar als er strak vlees om heen zit wordt deze vanzelf wel hard.
Gaat het niet meer om het feit dat jij haar met haar tengels aan jouw pipi laat zitten?quote:Op zondag 4 september 2011 17:23 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jou rubberen dildo werkt die je aan de voorkant hebt werken, maar als er strak vlees om heen zit wordt deze vanzelf wel hard.
Je kan op z'n minst toegeven dat je dr lekker vindt.quote:Op zondag 4 september 2011 17:23 schreef Maloubear het volgende:
[..]
- Op het werk, het begon( vanuit haar, ik deed nooit iets terug ) met knipogen, daarna strelen over bv. mijn borst of billen knijpen. Nu is het echt seks geworden.quote:Op zondag 4 september 2011 17:22 schreef Seven. het volgende:
Geef eens meer details waaruit blijk dat jij dit met tegenzin doet.
-Hoe is dit begonnen?
-Wanneer heb jij aangegeven dit niet te willen?
-Heb je dit schriftelijk aangekaart?
-Heb je al aangifte gedaan?
In het hypothetische geval dat je niet gewoon de zus van je vriendin lekkerder vindt.
Die zullen ook wel niet meer strak zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 17:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vriend, als een oma mij gaat pijpen wordt ie echt niet hard omdat de natuur dat volgens jou hoort te doenWat een freak ben jij
Dat is ze wel ja.quote:Op zondag 4 september 2011 17:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan op z'n minst toegeven dat je dr lekker vindt.
Triest figuur.quote:Op zondag 4 september 2011 17:26 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Die zullen ook wel niet meer strak zijn.
En heb je haar wel eens weg geduwd?quote:Op zondag 4 september 2011 17:26 schreef Maloubear het volgende:
[..]
- Op het werk, het begon( vanuit haar, ik deed nooit iets terug ) met knipogen, daarna strelen over bv. mijn borst of billen knijpen. Nu is het echt seks geworden.
- Vanaf het moment dat ze mij fysiek aanraakte met lustige bedoelingen.
- Nee
- Nee, ik wil geen ruzie / einde relatie met mijn vriendin.
Het enige verschil tussen ze is dat mijn vriendin haar haar bruin verft en dat ze volgens mij een schoenmaat schelen.quote:Op zondag 4 september 2011 17:27 schreef Seven. het volgende:
En pure nieuwsgierigheid: zijn ze een-eiig?
Een paar keer 'nee' mompelen had toch afdoende moeten zijn!quote:Op zondag 4 september 2011 17:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
En heb je haar wel eens weg geduwd?
En qua strakheid?quote:Op zondag 4 september 2011 17:28 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen ze is dat mijn vriendin haar haar bruin verft en dat ze volgens mij een schoenmaat schelen.
Ja, in het begin friemelde ik me los. Toen het erger werd, duwde ik haar weg.quote:Op zondag 4 september 2011 17:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
En heb je haar wel eens weg geduwd?
Niet hard genoeg blijkbaar.quote:Op zondag 4 september 2011 17:28 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Ja, in het begin friemelde ik me los. Toen het erger werd, duwde ik haar weg.
Sommige wijvenquote:Op zondag 4 september 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een paar keer 'nee' mompelen had toch afdoende moeten zijn!
Maar ze is zo enorm sterk he? Met haar gespierde armen greep ze je vast en gooide je op de grond en toen ging ze ook nog eens op je zitten!quote:Op zondag 4 september 2011 17:28 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Ja, in het begin friemelde ik me los. Toen het erger werd, duwde ik haar weg.
Ja, dit dus.quote:Op zondag 4 september 2011 17:30 schreef rijsttafel het volgende:
Geloof eigenlijk vanaf de OP al vrij weinig van dit topic, maar mocht het toch waar zijn en je wordt echt aangerand (), kies dan voor jezelf (niet voor je baas of vriendin) en doe gewoon aangifte.
Dus bij deze keur jij het goed dat ik een vrouw fysiek ga mishandelen, lees: hard genoeg duwen zodat ze valt?quote:Op zondag 4 september 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet hard genoeg blijkbaar.Lamzak.
Enige juiste oplossing.quote:Op zondag 4 september 2011 17:30 schreef rijsttafel het volgende:
Geloof eigenlijk vanaf de OP al vrij weinig van dit topic, maar mocht het toch waar zijn en je wordt echt aangerand (), kies dan voor jezelf (niet voor je baas of vriendin) en doe gewoon aangifte.
Nee, je hebt gelijk, haar neuken zodat je haar tenminste geen pijn doet, is véél beter.quote:Op zondag 4 september 2011 17:30 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Dus bij deze keur jij het goed dat ik een vrouw fysiek ga mishandelen, lees: hard genoeg duwen zodat ze valt?
quote:Op zondag 4 september 2011 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar ze is zo enorm sterk he? Met haar gespierde armen greep ze je vast en gooide je op de grond en toen ging ze ook nog eens op je zitten!
Ik keur dat goed. Een vrouw heeft niet het recht om iemand aan te randen. Vraagje: bef jij haar?quote:Op zondag 4 september 2011 17:30 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Dus bij deze keur jij het goed dat ik een vrouw fysiek ga mishandelen, lees: hard genoeg duwen zodat ze valt?
Er is ook nog een middenweg tussen niks doen en mishandelingquote:Op zondag 4 september 2011 17:30 schreef Maloubear het volgende:
[..]
quote:
Al 4 maanden lang.....quote:Op zondag 4 september 2011 17:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik keur dat goed. Een vrouw heeft niet het recht om iemand aan te randen. Vraagje: bef jij haar?
Ah, jij denkt 'bijten'?quote:Op zondag 4 september 2011 17:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik keur dat goed. Een vrouw heeft niet het recht om iemand aan te randen. Vraagje: bef jij haar?
Vlak voor mijn typo-edit.quote:
Zit je thuis net zo onder de plak eigenlijk?quote:
Zodra je een vrouw wegduwt wordt het vaak al gezien als mishandeling.quote:Op zondag 4 september 2011 17:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is ook nog een middenweg tussen niks doen en mishandeling
Nee, moet me alleen verantwoorden als ik bijv. te laat kom etc.quote:Op zondag 4 september 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je thuis net zo onder de plak eigenlijk?
Oh? Ik ben harstikke lief en onschuldig man! Ik neuk niet stiekem het zusje van mijn vriendin.quote:Op zondag 4 september 2011 17:32 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ik vind je username wel toepasselijk.
Doe ik dit niet dan laat ze een 'filmpje van mij en haar' zien aan vriendinlief.quote:Op zondag 4 september 2011 17:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt het ongeloofwaardig eh. Hoe dwingt zij jou tot beffen?
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zondag 4 september 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh? Ik ben harstikke lief en onschuldig man! Ik neuk niet stiekem het zusje van mijn vriendin.
Dus het wordt wel opgenomen? Wat een onzin dit zeg.quote:Op zondag 4 september 2011 17:34 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Doe ik dit niet dan laat ze een 'filmpje van mij en haar' zien aan vriendinlief.
Je zegt net dat je haar al 4 maanden beft!quote:Op zondag 4 september 2011 17:34 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Doe ik dit niet dan laat ze een 'filmpje van mij en haar' zien aan vriendinlief.
quote:Op zondag 4 september 2011 17:34 schreef Maloubear het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2011 17:30 schreef rijsttafel het volgende:
en wat heeft dat te maken met wat ik net zei?quote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zegt net dat je haar al 4 maanden beft!
Geen idee op welke basis, maar thanks!quote:
Wat een baas, ik verrek na 10 minuten al van de kaakkramp.quote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zegt net dat je haar al 4 maanden beft!
Hoe dwingt zij jou tot beffen dan?quote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef Maloubear het volgende:
[..]
en wat heeft dat te maken met wat ik net zei?
En toen LOLde ik wel.quote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef eleusis het volgende:
Wat een baas, ik verrek na 10 minuten al van de kaakkramp.
Omdat TS haar beft.quote:Op zondag 4 september 2011 17:36 schreef juxtaposition het volgende:
2 op de 8 verkrachtingen is een vrouw die een man verkracht.
Waarom is het voor zoveel jongetjes hier zo moeilijk om te geloven dat je als man ook verkracht kan worden door een vrouw?
Als ik dit niet doe, dan laat ze het 'filmpje' zien waarin te zien is dat het van mij komt!! maar dat heeft ze heeft gewoon de video geknipt waardoor je niet hoort dat ze me chanteert.quote:
Verkrachten is een ding. Je maanden lang iedere dag laten verkrachten door je baas die toevallig ook de tweelingzus van je vriendin is komt al wat minder geloofwaardig over.quote:Op zondag 4 september 2011 17:36 schreef juxtaposition het volgende:
Waarom is het voor zoveel jongetjes hier zo moeilijk om te geloven dat je als man ook verkracht kan worden door een vrouw?
Als de baas een man zou zijn en TS een vrouw - en dit topic zou niet nep zijn - zou het inderdaad door veel mensen als verkrachting worden gezien. Nu is het gewoon geil.quote:Op zondag 4 september 2011 17:36 schreef juxtaposition het volgende:
Doe aangifte van chantage.quote:Op zondag 4 september 2011 17:37 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Als ik dit niet doe, dan laat ze het 'filmpje' zien waarin te zien is dat het van mij komt!! maar dat heeft ze heeft gewoon de video geknipt waardoor je niet hoort dat ze me chanteert.
quote:Op zondag 4 september 2011 17:37 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Als ik dit niet doe, dan laat ze het 'filmpje' zien waarin te zien is dat het van mij komt!! maar dat heeft ze heeft gewoon de video geknipt waardoor je niet hoort dat ze me chanteert.
Dat zou je denken.quote:Op zondag 4 september 2011 17:38 schreef juxtaposition het volgende:
Zo moeilijk is het niet om even na te denken?
hey, zo overduidelijk was TS nu ook weer niet met die post.quote:Op zondag 4 september 2011 17:38 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
chantage?
Zo moeilijk is het niet om even na te denken?
10 minuten, damn son.quote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat een baas, ik verrek na 10 minuten al van de kaakkramp.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zondag 4 september 2011 17:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Pffff dit is geen rocket science. Ik zal het uitleggen.
Ts wilt R geven, L wilt TS geven, TS geeft beiden en beiden houden ze van elkaar. 1+1+1=3.
Trouwens: bron! Bullshit stelling.quote:Op zondag 4 september 2011 17:36 schreef juxtaposition het volgende:
hahaha omdat dat onmogelijk isquote:Op zondag 4 september 2011 17:36 schreef juxtaposition het volgende:
Maar het kan toch wel degelijk, een vrouw die een man verkracht.quote:
Je gelooft TS?quote:Op zondag 4 september 2011 17:39 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan.
Snap alleen niet hoe jij jezelf zo laat intimideren door je schoonzus.
Hoe is de sfeer en het gedrag van je schoonzus als jullie op bezoek zijn bij elkaar?
Hangt er niet een vreemde spanning in de lucht?
Ik gedraag me inderdaad een beetje vreemd, lees: ongemakkelijk. Maar L de kan het verbergen als de beste. Ik denk ook dat niet dat ik de enige slachtoffer ben bij haar.quote:Op zondag 4 september 2011 17:39 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan.
Snap alleen niet hoe jij jezelf zo laat intimideren door je schoonzus.
Hoe is de sfeer en het gedrag van je schoonzus als jullie op bezoek zijn bij elkaar?
Hangt er niet een vreemde spanning in de lucht?
Natuurlijk. Maar 2 op 8 door een vrouw (oftewel, 1 op 4 is 25%): vette bullshit. Dat kan niet eens gemeten worden daar lang niet alle verkrachtingen aangegeven worden.quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het kan toch wel degelijk, een vrouw die een man verkracht.
Het hele bedrijf likt zich in?quote:Op zondag 4 september 2011 17:41 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Ik gedraag me inderdaad een beetje vreemd, lees: ongemakkelijk. Maar L de kan het verbergen als de beste. Ik denk ook dat niet dat ik de enige slachtoffer ben bij haar.
En waarmee chanteert ze je dan? Met een baan die je toch op wilde zeggen of met beelden die de relatie tussen haar en haar zus mee schade toedoen dan jouw relatie?quote:Op zondag 4 september 2011 17:37 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Die cijfers geloof ik ook niet nee.quote:Op zondag 4 september 2011 17:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar 2 op 8 door een vrouw (oftewel, 1 op 4 is 25%): vette bullshit. Dat kan niet eens gemeten worden daar lang niet alle verkrachtingen aangegeven worden.
Serial rapist dus? Hmn waarschijnlijk is zij dus een vrouwelijke Dutroux. Ik raad je aan in haar huis te infiltreren zoekende naar arme zielige jongetjes die stelselmatig elke dag sex moeten hebben met jouw lekkere, succesvolle maar criminele schoonzus!!!quote:Op zondag 4 september 2011 17:41 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Ik gedraag me inderdaad een beetje vreemd, lees: ongemakkelijk. Maar L de kan het verbergen als de beste. Ik denk ook dat niet dat ik de enige slachtoffer ben bij haar.
hahaquote:Op zondag 4 september 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het hele bedrijf likt zich in?
Dat is mij geleerd bij zelfverdediging cursus.quote:Op zondag 4 september 2011 17:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar 2 op 8 door een vrouw (oftewel, 1 op 4 is 25%): vette bullshit. Dat kan niet eens gemeten worden daar lang niet alle verkrachtingen aangegeven worden.
Hmn, het lijkt me inderdaad vrij logisch dat bij een cursus zelfverdediging accurate actuele cijfers van verkrachting doorgegeven worden. Deze mensen hebben geen enkel commercieel belang in angstige jongemannen. Overigens is het niet 2 op de 8 maar 4 op de 16.quote:Op zondag 4 september 2011 17:44 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dat is mij geleerd bij zelfverdediging cursus.
Het lijkt me dat ze daar niet zo uit hun nek lullen.
Overigens kan ik me goed voorstellen dat dit soort cijfers ook grotendeels op de gok gedaan worden.
Hoeveel van de mannen hier zou ook echt aangifte durven doen als ze door een vrouw verkracht zijn?
Ik heb het altijd een beetje voor waar aangenomen, maar 2 op de 8 is wel erg veel ja.
Ik kan zelf totaal geen cijfers terugvinden van vrouwelijke verkrachters.
Groot taboe blijkbaar.
Ik geloof dat je 8 op de 32 bedoelt.quote:Op zondag 4 september 2011 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hmn, het lijkt me inderdaad vrij logisch dat bij een cursus zelfverdediging accurate actuele cijfers van verkrachting doorgegeven worden. Deze mensen hebben geen enkel commercieel belang in angstige jongemannen. Overigens is het niet 2 op de 8 maar 4 op de 16.
www.seksueelmisbruik.nlquote:Uit onderzoek blijkt dat 12% van alle meisjes onder de 16 is verkracht. 33% heeft ongewenst seksuele handelingen moeten verrichten. Ook jongens worden verkracht. 4% van alle jongens krijgt te maken met ernstig seksueel geweld. De dader is meestal een man. Slechts 5% wordt verkracht door een vrouw. Meisjes worden meestal buiten het gezin om misbruikt (23.5% versus 15.6%). Ook jongens worden meestal buiten het gezin om misbruikt.
dit..quote:Op zondag 4 september 2011 17:39 schreef Seam het volgende:
Fake of niet, ik vind het wel een geil verhaal
Vrouwen kunnen mannen best verkrachten. Zelfs als je verkrachting definieert als ongewenst penetreren zijn er tig spullen in een sekshop te vinden (bijv. voorbinddildo) waarmee ze zijn aars kan bewerken.quote:
Dat geldt ook voor veel verkrachte meisjes/vrouwen ...quote:Op zondag 4 september 2011 17:49 schreef juxtaposition het volgende:
Hoe accuraat zou dat zijn?
Ik zou echt geen aangifte durven doen als ik door een vrouw verkracht was.
Ik zou het echt niet aan iemand vertellen.
Uiteraard, maar in dezelfde mate?quote:Op zondag 4 september 2011 17:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor veel verkrachte meisjes/vrouwen ...
TS wordt uitgelachen omdat zijn soap overduidelijk fake is.quote:Op zondag 4 september 2011 17:52 schreef juxtaposition het volgende:
Uiteraard, maar in dezelfde mate?
Als ik hier zo een beetje zie hoe TS uitgelachen is om dit verhaal, en als TS een vrouw zou zijn en de baas een man zou zijn dan zouden de mensen schreeuwen om bloed en kogels in knieschijven..
Ik denk dat als het een geloofwaardiger verhaal was, de reacties toch aardig van dezelfde strekking zouden zijn..quote:Op zondag 4 september 2011 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS wordt uitgelachen omdat zijn soap overduidelijk fake is.
Van een deel van de users wel, wellicht. Maar dan moet je dat ook weer aan de FOK!omgeving relateren.quote:Op zondag 4 september 2011 17:54 schreef juxtaposition het volgende:
Ik denk dat als het een geloofwaardiger verhaal was, de reacties toch aardig van dezelfde strekking zouden zijn..
Nee. Ik had nog niet alles doorgelezen.quote:
Toen pas?quote:Op zondag 4 september 2011 18:12 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Nee. Ik had nog niet alles doorgelezen.
Maar nu weet ik precies wie R en L zijn. En dus ook wie die 'tweeling' is.
Het zijn de ts z'n rechter en linkerhand.
Wat een schijt verhaal. Je viel bij mij echt door de mand toen je 'baas' zgn een filmpje had van je bef actie.
Wat een koekwaus.
Yep. Toen echt pas.quote:
Ja, dat om te beginnen.. Maar een triootje met een tweeling, dat is de natte droom van iedere fokker.quote:Op zondag 4 september 2011 17:22 schreef Maloubear het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domboquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
DomboEchte trolls geven niet toe dat ze een troll zijn faalhaas
Dit is een sportieve troll. Dat is dan wel weer te waarderen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
DomboEchte trolls geven niet toe dat ze een troll zijn faalhaas
De logische optie: "Je laat je vriendin er buiten en zegt tegen L. dat ze moet kappen" was nog niet in je opgekomen?quote:Op zondag 4 september 2011 17:13 schreef Maloubear het volgende:
[..]
Terecht, TS is een droeftoeterquote:
ONZ is niet het afvoerputje van Fok!.quote:
zijn we gepromoveerd?quote:Op maandag 5 september 2011 08:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
ONZ is niet het afvoerputje van Fok!.
Dat dus.quote:Op zondag 4 september 2011 17:08 schreef Bill_E het volgende:
Maar even serieus, je hebt al sex met haar? En nu je je daar schuldig over voelt doe je alsof het moest?
quote:Op zondag 4 september 2011 17:08 schreef Bill_E het volgende:
Maar even serieus, je hebt al sex met haar? En nu je je daar schuldig over voelt doe je alsof het moest?
Jij snapt m, het is al bekend terrein jwtzquote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef Maanvis het volgende:
ik vind vreemdgaan met de tweelingzus van je partner niet vreemdgaan eigenlijk
quote:Op maandag 5 september 2011 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij snapt m, het is al bekend terrein jwtz
Gekickt naar ONZ.quote:Op maandag 5 september 2011 15:49 schreef bang_bros het volgende:
Tevens:
Waarom post je ONZ?
Ooohja, gewoon tegen je chick zeggen als ze moeilijk gaat doen is het gewoon een kanker wijf
Dit soort dingen verzin je niet voor de grap om te vertellen tegen je vriendin man
gewoon zeggen als 't niet werkt ik betaal je 50 euro belofte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |