Dat kan niet.quote:Op zondag 4 september 2011 15:35 schreef One_of_the_few het volgende:
Op de telefoon staat de facebook app al voor geïnstalleerd. Als er voor andere apps in de markt een update komt wil ik gewoon update all kunnen doen zonder de facebook app mee te nemen. Die gebruik ik niet en wil ik niet gebruiken. Weet iemand hoe je een app uit die update all lijst kan halen? Het is mij nog niet gelukt.
hm, ik krijg wel eens problemen met andere facebook apps, maar dat ligt dan misschien aan die apps. Heb trouwens nog geen enkele normale facebook app gevonden. Ook de officiële app geeft rare fratsen. Krijg random notifications uit het verleden, messages die niet altijd ingelezen worden en om de zoveel tijd bericht dat ik x aantal nieuwe messages heb terwijl het ouden zijn. Gebruik nu maar de webpagina via de dolphin browser.quote:Op zondag 4 september 2011 15:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Je kan wel je foon rooten en dan die app verwijderen, maar dat is wat meer werk.
Waarom vind je het zo vervelend als die app gewoon geupdate wordt, ook al gebruik je hem niet? Is toch geen man overboord?
Al overwogen om toestel en abonnement los van elkaar te regelen? Ik ben onlangs ook overgestapt op een nieuw abonnement. Heb een abonnement voor 15 euro per maand met 1 GB dataverkeer, 25 smsjes (voor de mensen die geen WhatsApp hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 12:14 schreef -J-D- het volgende:
Ik wil mijn Vodafone-abo verlengen, maar baal er van dat bij een abo met weinig belminuten je automatisch maar 200 mb dataverkeer krijgt. Volgens 3g watchdog gebruik ik nu tussen de 300 en 500 mb per maand.
-edit-
Zie nu dat ik 100 mb per maand erbij kan kopen voor 2,50 euro. Indien ik het niet gebruik, wordt het ook niet in rekening gebracht... dat valt nog mee.
Toch nog 386 euro betalen voor het toestel bij dat abonnement. Het is natuurlijk een abo met weinig belminuten, maar het bedrag is wel hoog. Maar goed, mijn oude foon (Desire HD) moet ook wel 250 euro tot 300 euro opbrengen als ik marktplaats mag geloven.
De site van Vodafone komt als goedkoopste uit mijn mini-onderzoekjeDe rest vraagt veel meer voor de foon.
Dat klinkt niet heel verkeerd.quote:Op maandag 5 september 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al overwogen om toestel en abonnement los van elkaar te regelen? Ik ben onlangs ook overgestapt op een nieuw abonnement. Heb een abonnement voor 15 euro per maand met 1 GB dataverkeer, 25 smsjes (voor de mensen die geen WhatsApp hebben) en 75 belminuten.
Via de Pricewatch gekeken waar ik het toestel het goedkoopst kon bestellen. Uitgaande van een periode van twee jaar, kon ik nergens een combi-abo krijgen dat goedkoper was.
Abonnement loopt via Telfort.quote:Op maandag 5 september 2011 12:44 schreef -J-D- het volgende:
Dat klinkt niet heel verkeerd.
Waar heb je dat abonnement?
Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat, want ik vrees dat ik mijn telefoon ook even kwijt ben. Opladen van de telefoon duurt absurd lang (tussen de 9 en 12 uur). Terugzetten op de fabrieksinstellingen lost het ook niet op. Het typische is dat de batterij, eenmaal opgeladen, het prima uithoudt. Morgen dus maar even langs bij de winkel.quote:Op maandag 5 september 2011 13:35 schreef -J-D- het volgende:
Bij mijn vorige foon had ik hem binnen een week terug van HTC. Erg netjes opgelost.
Of ze veranderen het uiteindelijk gewoon, dan mag jij zogenaamd je contract openbreken, wat dan al geen nut meer heeft, denk ik...quote:Op woensdag 7 september 2011 16:13 schreef -J-D- het volgende:
Even een vraagje over een abo bij dit toestel...
Heb nu een Vodafone-abo. Als ik mijn abo niet verleng met een jaar maar dit abo stilzwijgend door laat lopen, heb ik de oude datalimieten (1Gb) ipv de nieuwe lagere limieten.
Ik neem aan dat ze me op een bepaald moment kunnen zeggen dat mijn oude abo niet meer gebruikt mag worden en dat ik over MOET stappen? Wat denken jullie?
De trackpad mis ik ook...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:50 schreef zoz het volgende:
Ik mis mijn htc desire
De optische trackpad is te handig gewoon. Even met de cursor een stapje terug is te omslachtig bij de sensation.
De ingang usb poort aan de onderkant is ook een stuk beter dan aan de zijkant. Als de sensation aan de lader zit, kan je niet normaal met je hand er omheen bij het vastpakken. Pfff.
Ruilen?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:50 schreef zoz het volgende:
Ik mis mijn htc desire
De optische trackpad is te handig gewoon. Even met de cursor een stapje terug is te omslachtig bij de sensation.
De ingang usb poort aan de onderkant is ook een stuk beter dan aan de zijkant. Als de sensation aan de lader zit, kan je niet normaal met je hand er omheen bij het vastpakken. Pfff.
Ben het niet van plan maar als ik hem kan opwaarderen naar een Sensationquote:
Merk je veel verschil vergeleken met een unbranded? Krijg binnenkort ook de sensation t-mobile branded.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Karstman het volgende:
Kreeg vandaag ineens de melding dat er een systeemupdate was (branded T-mobile). Meteen maar gedaan en nu 2.3.4, kan ook screenshots maken
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal want ik heb maar 1 telefoonquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef danny130 het volgende:
[..]
Merk je veel verschil vergeleken met een unbranded? Krijg binnenkort ook de sensation t-mobile branded.
Bedankt. Ik moet nog even wachten eerst was beloofd dat ik het toestel vorige week zal krijgen, daarna uiteindelijk morgen en nu is het alweer volgende week woensdag gewordenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal want ik heb maar 1 telefoonMaar wat je er van ziet is een T-mobile splashscreen en wat bookmarks die je nooit gebruikt maar verder zie je er niks van. Het staat niet eens op de telefoon zoals dat met mijn Hero wel was.
Homescreen trouwens:
[ afbeelding ]
Vanilla SenseDe zwarte vlekken zijn een privacy appje dat Paint.NET heet
Het ligt aan die game, mijn Sensation doet het perfect maar die game liet hem meteen crashenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:21 schreef Orbeatle het volgende:
De mijne vertoont ook al kuren....
Als ik de game Cordy opstart dan krijg ik in het menu allemaal rare strepen, en als ik dan de game afsluit (op de home knop klik) dan ziet heel het homescreen er verrot uit met strepen enzo.
Collega van me heeft ook een HTC Sensation, maar daar draait de game verder prima.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Het ligt aan die game, mijn Sensation doet het perfect maar die game liet hem meteen crashen
Maak een nandroid backup of een titanium backupquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:01 schreef Gaijin het volgende:
M'n Sensation (nadat ik hem een keer hard heb laten vallen) toont nu al wat kuren.. de lichtjes van de touch knoppen onderin (thuis, opties, terug, zoeken) doen het soms niet en soms weer wel... (het licht daarvan doet het niet, de knoppen zelf wel) Ik heb hem bijna 3 week of zo. Zal ik er maar mee terug gaan? En als ik een nieuwe krijg, hoe zit het met al mijn data? Ik wil alles eigenlijk zoals ik het nu heb
. (dus apps, agenda contacten! etc.)
Hij stond zeker op quick-boot.quote:Op zondag 11 september 2011 11:13 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik begrijp er nu helemaal niks van. Had vannacht een volle batterij voor ik de telefoon uitdeed. Ben oplader vergeten, was om energie te sparen. Zet ik hem vanochtend aand. Batterij bijna half leeg. Bij batterij veebruij grafiek staat helemaal een stuk zwart en begint het vanochtend ineens op de helft van het vermogen.
Je weet niet wat je mist. Apps reclame vrij, lekker je processor over- en onderclocken. Andere ROMs draaien etc.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:33 schreef Gaijin het volgende:
Ik heb mijn sensation niet geroot, en ben ik ook niet van plan.
Je kunt het rooten ongedaan maken. Bovendien valt het nog wel te bezien of je ook daadwerkelijk je garantie kwijt bent. De bronnen spreken elkaar tegen. Als er bijvoorbeeld een fout in de hardware van je telefoon zit, dan lijkt het me sterk als je door het rooten je garantie kwijt bent. Dat heeft immers niets met elkaar te makenquote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef Gaijin het volgende:
Ja maar als ik deze root, ben ik mijn garantie ja vrij, en eigenlijk wil ik een nieuwe (zie mijn post op vorige pagina).
hoe bedoel je?quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hij stond zeker op quick-boot.
Op XDA is er een topic over de ervaringen met de Anker batterij. Schijnt het prima te doenquote:Op zondag 11 september 2011 15:23 schreef alors het volgende:
Zijn er nou al mensen die een andere batterij erin hebben? Ben wel benieuwd naar de ervaringen...
Check!quote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
ook mensen die dit toestel zonder problemen hebben?
Check! De problemen die ik had of heb zijn door mijzelf gecreëerdquote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
ook mensen die dit toestel zonder problemen hebben?
Kan allemaal idd. Op de telefoon zit een standaard mail app op waar je je hotmail in kunt stellen, maar ook al je andere email clients.quote:Op zondag 11 september 2011 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
ow ik dacht dat het t algemene praattopic was
ik zit er over te denken om deze of de galaxy s2 de nemen, deze vind ik mooier eigelijk...
als ik in het sg2topic kijk staan er dingen in de op zoals swipen, google earth, latitude, buienradar
dat kan ook gewoon met de sensation lijkt me? en hoe zit het met hotmail, is dat te integreren?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:55 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zit een sms conversatie er uit trouwens? alles onder elkaar?
Nooit begrepen wat mensen daar nou zo handig aan vinden. Met die gare interface daarvan zorg je ook nog eens dat het totaal niet meer bij het systeemthema past door alle rare felle kleuren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:03 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is er een sms app die veel beter is dan de standaard, je kunt alles aanpassen:
https://market.android.com/details?id=com.handcent.nextsms
zet wel je standaard sms notificatie helemaal uit, anders krijg je er elke keer 2
Volgens de voorwaarden kun je in bepaalde gevallen de garantie kwijtraken. Als je I/O-knop niet meer werkt zal daar echt nog wel garantie op zitten, HTC doelt meer op processor die kapot gaan door bijvoorbeeld overklokken. Maar ook om te voorkomen dat de eerste beste persoon gaat lopen rooten hebben ze het rooten zo moeilijk gemaakt en de voorwaarde aangepast.quote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef Gaijin het volgende:
Ja maar als ik deze root, ben ik mijn garantie ja vrij, en eigenlijk wil ik een nieuwe (zie mijn post op vorige pagina).
Volgens zorgt dat snel opstarten ervoor dat de telefoon in en soort stand-by mode gaat, waar dus meer energie kost dan "echt" uitzetten. Ik heb ergens in het settings-menu gezien dat je quick-boot kunt uitzetten.quote:Op zondag 11 september 2011 14:45 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Ik heb power off gedaan.Dan start hij sneller op.
Maar raar dat dit meer energie kost dan dat je het apparaat aan hebt.
Kan je hem ook echt afsluiten dat geen batterij vreet?
Swype kun je downloaden en installeren. Ik gebruik het momenteel en het is echt een aanrader. De overige applicaties kun je downloaden via de Android-market. Hotmail kun je als exchange mail instellen, de telefoon zoekt dan zelf de instellingen voor je op. Exchange zorgt ervoor dat je batterij bespaard.quote:Op zondag 11 september 2011 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
ow ik dacht dat het t algemene praattopic was
ik zit er over te denken om deze of de galaxy s2 de nemen, deze vind ik mooier eigelijk...
als ik in het sg2topic kijk staan er dingen in de op zoals swipen, google earth, latitude, buienradar
dat kan ook gewoon met de sensation lijkt me? en hoe zit het met hotmail, is dat te integreren?
Die "rare felle kleuren" kan je dus helemaal aanpassen zodat ze de kleuren zijn die jij wiltquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat mensen daar nou zo handig aan vinden. Met die gare interface daarvan zorg je ook nog eens dat het totaal niet meer bij het systeemthema past door alle rare felle kleuren.
Je kunt het automatisch laten koppelen aan Facebook/Twitter icons, maar je kan zelf handmatig afbeeldingen maken/selecteren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:55 schreef swarmahoer het volgende:
en hoe zit het met de plaatjes die je bij zo'n sms ziet? hoe worden die ingesteld?
ook de fototjes op zich, bij contacten.. dat is allemaal zelf in te stellen of ript ie je facebook leeg?
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe je het bekijkt, qua response is hij misschien iets trager, maar qua kwaliteit is HTC toch echt wel beter, en ik vind dat laatste toch echt belangrijker als hij een keer een stoepje mee pakt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd of die dus wél beter is dan de sg2
Ik ook, want ik mag dinsdag een nieuwe uitzoekenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
The phone will be available in EMEA and Asian-Pacific regions by the end of this month.
dus emea is europa, ben benieuwd wanneer de kpn hem levert want ik mag maandag een nieuwe tel uitzoeken
Dat dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe je het bekijkt, qua response is hij misschien iets trager, maar qua kwaliteit is HTC toch echt wel beter, en ik vind dat laatste toch echt belangrijker als hij een keer een stoepje mee pakt.
Ziet er in ieder geval bruut uit.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:45 schreef delano.888 het volgende:
Er komt een nieuwe Sensation, betere processor, betere accu, en beats!
http://pocketnow.com/andr(...)-xe-with-beats-audio
[ afbeelding ]
Ik zie net weer iemand die zijn oplader ingang naar binnen geschoven heeft bij zijn Sensation, en het tweakers topic staat werkelijk vol met klachten over bouwkwaliteit. Sommigen hebben inmiddels hun Sensation al 4 of 5 maal teruggestuurd, veel voorkomende klacht is stof onder het scherm, en het kraken van de behuizing.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe je het bekijkt, qua response is hij misschien iets trager, maar qua kwaliteit is HTC toch echt wel beter, en ik vind dat laatste toch echt belangrijker als hij een keer een stoepje mee pakt.
Ik baseer het bijvoorbeeld op mijn HTC EVO 3D. Deze is perfect, er is letterlijk niks mis. En op tweakers hebben alle andere eigenaren ook weinig tot geen problemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik zie net weer iemand die zijn oplader ingang naar binnen geschoven heeft bij zijn Sensation, en het tweakers topic staat werkelijk vol met klachten over bouwkwaliteit. Sommigen hebben inmiddels hun Sensation al 4 of 5 maal teruggestuurd, veel voorkomende klacht is stof onder het scherm, en het kraken van de behuizing.
Ben erg benieuwd waar jij dan op baseert dat de kwaliteit beter is. Die lijkt misschien beter door het gebruik van metalen, maar de kwaliteit is niet beter dan de S2. Sterker; de S2 heeft geen stof onder het scherm en geen krakende behuizing. Dat kunststof is juist erg stevig, ook als je hem laat vallen kan dat een hoop hebben.
tweakers staat ook vol problemen met de GS2 overigensquote:Op donderdag 15 september 2011 13:54 schreef bear87 het volgende:
Ja goed, maar op basis van 'een' HTC baseren dat de Sensation een betere kwaliteit is dan de S2 lijkt me niet echt veel zeggen toch? Problemen zat met die Sensation, tweakers staat er vol van.
Ik vind HTC Sense geen rotzooi.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:41 schreef Antony1989 het volgende:
Sinds kort hier een Sensation. Meteen al alle HTC 'rotzooi' eraf gegooid, en ADW Launcher EX geinstalleerd.
Wat een snelheid en wat een batterijleven.
Nu CM7 ook naar de Sensation komt ben ik helemaal blij.
En die hogere resolutie is ook wow, als ik nu even met een SGS2 of een ander toestel speel dan is die resolutie gewoon klein, en dat merk je echt wel!
Of de lichtjes van die knoppen zijn kapot of je bent niet zo snugger. Linksboven het scherm zit een licht sensortje, houd je hand daar eens op, want als het goed is moeten die lampjes dan aangaan. Als je je hand er af haalt gaan die lampjes weer uit, weet niet of je ze standaard aan kan laten staan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:01 schreef Gaijin het volgende:
M'n Sensation (nadat ik hem een keer hard heb laten vallen) toont nu al wat kuren.. de lichtjes van de touch knoppen onderin (thuis, opties, terug, zoeken) doen het soms niet en soms weer wel... (het licht daarvan doet het niet, de knoppen zelf wel) Ik heb hem bijna 3 week of zo. Zal ik er maar mee terug gaan? En als ik een nieuwe krijg, hoe zit het met al mijn data? Ik wil alles eigenlijk zoals ik het nu heb
. (dus apps, agenda contacten! etc.)
daar staan dus alleen die standaard mappen, niet mijn eigen mappen die ik aangemaakt hebquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef blup het volgende:
Via menu ('hardware' knop) kan je naar andere mappen.
Exchange hotmail gmail?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar staan dus alleen die standaard mappen, niet mijn eigen mappen die ik aangemaakt heb
hoe zet ik hotmail op exchange en push?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:50 schreef poepeneesje het volgende:
Hotmail op Exchange en push zetten, dat scheelt batterij.
De batterij van de HTC Evo 3D in de Sensation is een aanrader.
Ja dat past en ik ben er blij mee.quote:
Dat is dus push het doorgeven dat er mail aanwezig is en niet tekens moeten pull-en. Even je huidig ingestelde account verwijderen en dan een nieuw account toevoegen, daar kiezen voor Exchange en push, de instellingen haalt hij zelf van Hotmail op.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe zet ik hotmail op exchange en push?
ik heb t nu zo ingesteld dat ie om de 5 mn mail checkt (best kut, ik wil het eigelijk gewoon wanneer het er is dat ie t heeft)
het is gelukt, tnxquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ja dat past en ik ben er blij mee.
[..]
Dat is dus push het doorgeven dat er mail aanwezig is en niet tekens moeten pull-en. Even je huidig ingestelde account verwijderen en dan een nieuw account toevoegen, daar kiezen voor Exchange en push, de instellingen haalt hij zelf van Hotmail op.
Waarom zou je alle mail op je telefoon willen hebben? Als ik naar mij Gmail kijk zitten daar vele honderden mails in (soms met bijlagen) samen goed voor een paar 100mb, dat hoef ik niet op mijn telefoon te hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef swarmahoer het volgende:
nu heb ik die email zo ingesteld dat hij alle mail op zou moeten halen (keuze was een aantal dagen t/m n maand geleden, of alles)
maar hij doet dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |