Eentonige plaatsen. Vind je het gek dat er in Lloret de Mar veel chaos isquote:Op zondag 4 september 2011 15:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alberto gaat ook echt alleen naar aso plekken
Nederland is niet zo'n landquote:Op zondag 4 september 2011 15:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Daarstraks op nat. geo. "Hebt u messen, wapens, bommen, bazooka's bij u?" Dat vragen ze hier bij wegmisbruikers nou nooit.
quote:Op zondag 4 september 2011 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OMG ik vind dit ineens weer
kijk die gast gaan dan met zijn piepstemmetjequote:
Justin Bieber kan beterquote:Op zondag 4 september 2011 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kijk die gast gaan dan met zijn piepstemmetje
justin bieber loopt niet als een baas over het strand zoals king africaquote:
Gay over het strand doet Bieber denk ikquote:Op zondag 4 september 2011 15:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
justin bieber loopt niet als een baas over het strand zoals king africa
King africa kun je echt niet gay noemenquote:Op zondag 4 september 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gay over het strand doet Bieber denk ik
ik bedoel dat Bieber gay over het strand zou lopenquote:Op zondag 4 september 2011 15:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
King africa kun je echt niet gay noemen
Denk tot een uur of 9. Moet morgen ook om 5 uur weer op om te gaan filerijden, dus ook vroeg naar bedquote:Op zondag 4 september 2011 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot hoelaat zit jij te studeren dan?
quote:Op zondag 4 september 2011 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk tot een uur of 9. Moet morgen ook om 5 uur weer op om te gaan filerijden, dus ook vroeg naar bed
van de 25 moet je gewoon niet teveel verwachten, dan is het te doenquote:
Ergste is nog dat de kans groot is dat ik mijn avond verpest met onnodig studerenquote:
Ach, Ik kijk het iedere weekquote:Op zondag 4 september 2011 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
van de 25 moet je gewoon niet teveel verwachten, dan is het te doen
Ben je nu al bezig dan?quote:Op zondag 4 september 2011 16:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ergste is nog dat de kans groot is dat ik mijn avond verpest met onnodig studerenKan best zijn dat het tentamen volgende week is of dat de onderwerpen makkelijker zijn dan ik dacht. Niemand weet het
Alleen dat er een toets gaat komen binnen twee weken
Ja, had eventjes pauzequote:
quote:Op zondag 4 september 2011 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit gebeurt als nederlanders swagstyle willen doen
quote:Op zondag 4 september 2011 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit gebeurt als nederlanders swagstyle willen doen
Wat faalhaas was datquote:Op zondag 4 september 2011 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Anneke er niet meer is. Geweldig vorige week
Epische Alberto moment, man wat was hij boos!quote:Op zondag 4 september 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
uitspraak van dit seizoen tot nu toe
Anneke schaam je! dan miept dat wijf een beetje... nee anneke, Schaam je!quote:Op zondag 4 september 2011 16:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Epische Alberto moment, man wat was hij boos!
Was het niet Arke?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Laatst was er een programma met een openlijke pedofiel vs. henk bres ofzo, welk programma was dat ?
sbs6?quote:Op zondag 4 september 2011 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Laatst was er een programma met een openlijke pedofiel vs. henk bres ofzo, welk programma was dat ?
oh.quote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah al gevonden,éénvandaag dus
Zal ze nog steeds als reisleidster werken?quote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anneke schaam je! dan miept dat wijf een beetje... nee anneke, Schaam je!
ze is uit schaamte naar de sahara vertrokkenquote:Op zondag 4 september 2011 16:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zal ze nog steeds als reisleidster werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |