a maatie thnx manquote:Op zondag 4 september 2011 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huil maar uit op mijn schouder mattie
ja kom dan vegten ma kom sondr die mocros van jequote:Op zondag 4 september 2011 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
moet je koomen morgen na sgool bij de poort als je durrefd
Owwww dikkeuuu ownagee!!111EINZEINZquote:Op zondag 4 september 2011 15:07 schreef ilsevanaalst het volgende:
@TWP Oja en waarom zijn ze dan geen landskampioen geworden vorig seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe maar breezer die groenenquote:Op zondag 4 september 2011 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet je nog wat watur voor duh schrik?
3 plaatjes is 3 kruizen is amsterdam je weet tog!!! EINZEIENZquote:Op zondag 4 september 2011 15:10 schreef TWP het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hahahihihihih so grappigggggggggquote:Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef Caland het volgende:
waarom gaan dommuh blontjes niet naar ajakkes?
zo dom sijn ze ook weer nied
hihihahahi
Prima topic. kijk hoe actief.quote:Op zondag 4 september 2011 15:10 schreef ilsevanaalst het volgende:
@Skv bedankt of was dat sarcasme :p
Neeee!quote:Op zondag 4 september 2011 15:10 schreef ilsevanaalst het volgende:
@Skv bedankt of was dat sarcasme :p
ja nu nie meer die marookaan heeft et topic gekaapd maar als wilders aan de magt kom dan kan da nie meerquote:
Ik ben Piet de Keurslager. Ik kom dezen hgiraffen keuren om te slachtenquote:Op zondag 4 september 2011 15:16 schreef TWP het volgende:
[ afbeelding ]
HALLO IK BEN HENK IK IK HOU VAN JONGE GIRAFJES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |