?.quote:Op zondag 4 september 2011 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ken jij Tong80?. Dat is een uberbaas.
moet opasen tegen wie je dat segt want mense kunne je veradden en dan kun je nit mer so lefenquote:Op zondag 4 september 2011 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Seide ze ook alteid van mijn ma ik sit nu helen week thuis geniete van uitkeringkje en eige kweekplantjus op solder en verdien nu meer dan al die mense die dat alteid sijden en als straks wilders aan de magt komt dan komt alles goet.
Mirjam en Gemaskerde hebben jouw baggertopics geslotenquote:Op zondag 4 september 2011 15:03 schreef ilsevanaalst het volgende:
nee die ken ik niet hoezo is hij uberbaas dn:p
twente is een clup die baas is. En Ajax was vorug jaar heel lukkie.quote:Op zondag 4 september 2011 15:07 schreef ilsevanaalst het volgende:
@TWP Oja en waarom zijn ze dan geen landskampioen geworden vorig seizoen?
als je stoer komt doen ga dan weg a zemmel a bezemquote:Op zondag 4 september 2011 15:07 schreef ilsevanaalst het volgende:
@TWP Oja en waarom zijn ze dan geen landskampioen geworden vorig seizoen?
kom dn vegten kakerlakquote:Op zondag 4 september 2011 15:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
keik dan kijgrappug plaatjen.
Huil maar uit op mijn schouder mattiequote:Op zondag 4 september 2011 15:07 schreef TWP het volgende:
[..]
als je stoer komt doen ga dan weg a zemmel a bezemwordt misselijk van jou
bah
moet je koomen morgen na sgool bij de poort als je durrefdquote:
je liep wel hand in hand op de basisschool. Ik heb jou zien lopen op je school.quote:Op zondag 4 september 2011 15:08 schreef ilsevanaalst het volgende:
1 ik ben geen kakkerlak ik loop niet hand in hand want ik ben een echte ajacied.
je bnt geen vrouwquote:Op zondag 4 september 2011 15:08 schreef ilsevanaalst het volgende:
1 ik ben geen kakkerlak ik loop niet hand in hand want ik ben een echte ajacied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |