Gefeliciteerd! Wat fijn dat je geen kwaaltjes hebt!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:55 schreef Natemelie het volgende:
Ja inderdaad! Het is ook ons eerste kindje, en natuurlijk erg nieuw allemaal.
Zag op google ook dat ik niet de enige ben die nergens last van heeft dus dat stelt me alweer gerust. Maar zoals elke net zwangere vrouw blijft de angst aanwezig dat het niet goed afloopt.. Maandag de HA bellen en kijken wat die zegtSpannend!
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
Super, Natemelie!
Nu ik on hold sta, merk ik dat ik niet meer dagelijks dit forum check, sorry dames... Zit overigens wel een beetje in de rats. Ben nog niet ongesteld geworden en nu twee dagen overtijd... Maar ik mag nu helemaal niet zwanger worden!
Nouja, dan valt er ook wel weer een mouw aan te passen hoor. Maar toch... pfff... morgen nog maar even afwachten, misschien is het een gevolg van wat kiespijn waar ik de afgelopen week mee te kampen had. Vrijdag maar eens een testje doen als er dan nog niks is...quote:
net als mij!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:35 schreef Frummeltje86 het volgende:
Volgend jaar juni pas, maar als dit iets is, zou ik begin mei uitgerekend zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |