Heb verder nergens last van...quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:57 schreef Mangostine het volgende:
Vreemd hoor... Het zal wel weer op gang moeten komen.
Ja, irritant hè, denk je je lijf te kennen en dan dit soort fratsen. En je hebt geen klachten verder?
Ja voor de eerstequote:Op vrijdag 9 september 2011 10:38 schreef Mangostine het volgende:
Welkom Katy, klussen voor je 1e? Veel succes en plezier!
ben je al bij de huisarts geweest dananana? Niet dat ik je een complex wil aanpraten, maar als het zo lang duurt dan zou ik toch ff het een en ander laten checken....quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:36 schreef dananana het volgende:
hihi Sopho jouw lampjes idee lijkt mij ook wel wat!
Onze 11e poging is het ook niet geworden![]()
Had het deze maand ook niet echt verwacht maar toch doet het wel een beetje pijn..
Maarja.. volgende ronde gaan we weer voor!(
)
Tsja aan de ene kant vind ik het kinderachtig van mezelf. En als ik net begonnen was met het proberen om zwanger te raken had ik het geen enkel probleem gevonden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:46 schreef covie het volgende:
Heb er zelf niet zo'n last van, maar snap je wel winka.
Anders hadden we niet voor elk een andere topicreeks hoeven te hebben.
Nu hopen dat ik hier ook z.s.m. wordt weggestuurd![]()
(en de rest natuurlijk)
Is dit echt waar? Werkt dat beter?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:20 schreef KatyM het volgende:
Ik heb gister voor het eerst gesext zonder pil. Spannend! Nu als het lukt zaterdag nog een keer. Dat moeten m'n vruchtbare dagen zijn. Ik ben alleen vergeten om een kwartiertje op m'n rug te blijven liggen, maar dat ga ik zaterdag beter proberen te doen.
He, jammer. Kan me voorstellen dat het toch wel even pijn doet hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:36 schreef dananana het volgende:
hihi Sopho jouw lampjes idee lijkt mij ook wel wat!
Onze 11e poging is het ook niet geworden![]()
Had het deze maand ook niet echt verwacht maar toch doet het wel een beetje pijn..
Maarja.. volgende ronde gaan we weer voor!(
)
Gewoon blijven posten hoor, ik begrijp het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:52 schreef winka het volgende:
[..]
Tsja aan de ene kant vind ik het kinderachtig van mezelf. En als ik net begonnen was met het proberen om zwanger te raken had ik het geen enkel probleem gevonden.
Maar nu ik een tijdje bezig ben en de frustratie dat het niet lukt groter wordt, vind ik het vervelend om zwangerschapskwaaltjes in dit topic te lezen.
Misschien is het beter om even niet te lezen/posten hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1 (inclusief voorgevoel)quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
wauuwww Covie!! die is duidelijk hoor!! had al zo'n voorgevoel..
Gefeliciteerd!!!!!
*terug in lurkmodus*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |