Jawel hoor, vooral in de winter als je koude handen hebt, is het héérlijk om je handen te warmen aan het dampende, stomende, warme zakje.quote:Op zondag 4 september 2011 17:11 schreef livelink het volgende:
Bij ons komt er in ieder geval geen hond. Bij ons in de gemeente moet iedereen de hondenpoep opruimen met zo'n plastic zakje. Iedereen loopt wel braaf met die zakjes, maar ik zie eigenlijk maar weinig mensen ook daadwerkelijk die poep opruimen. En eerlijk is eerlijk, ik geloof dat ik het ook niet zou doen![]()
Het idee om met mijn handen in zo'n drol te graaien.
Buuv, veel plezier. Ik hoop dat je zus niet stiekem meeleest hier.
Huh?quote:Op zondag 4 september 2011 17:16 schreef trui het volgende:
en dat de taart haar naam niet waarmaakt.![]()
gefeliciteerd met je zus buuv, en veel plezier met het verrassen!
die was erg flauw en wat vergezocht. ik zag op facebook een foto van die taart met (volgens mij) een naam erop die als je er "de taart maakt.." voor zet een grappige zin vormt. ja, misplaatst garpje dus, sorry!!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef trui het volgende:
[..]
die was erg flauw en wat vergezocht. ik zag op facebook een foto van die taart met (volgens mij) een naam erop die als je er "de taart maakt.." voor zet een grappige zin vormt. ja, misplaatst garpje dus, sorry!!
fijn dat de verrassing goed lukte!
op de tekst onder de foto staat dikker, snap je hem nu een beetje?quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik snap m niet
er staat R u t h op? ik ben gewoon debiel geworden deze vakantie, ik zweer het.
Zo OEPS!quote:Op maandag 5 september 2011 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad wel erg vreemd een studiedag op de eerste schooldag. Zo had de hogeschool in Enschede ook een actie... ze zijn vorige week al begonnen... heel veel kinderen/ouders wisten dat niet en waren nog op vakantie.
quote:Op maandag 5 september 2011 12:20 schreef Sorbootje het volgende:
HAAI!
spiraal d'r uit! (en nu buikpijn)
hoppa! Op naar een (nog) dikke(re) pens!
quote:Op maandag 5 september 2011 12:20 schreef Sorbootje het volgende:
HAAI!
spiraal d'r uit! (en nu buikpijn)
hoppa! Op naar een (nog) dikke(re) pens!
Oh... je wilde toen je zus bellen....quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik snap m niet
er staat R u t h op? ik ben gewoon debiel geworden deze vakantie, ik zweer het.
Ja idd, hoewel het hem er gewoon om gaat dat hij baalt van de condooms die we nu moeten gebruikenquote:Op maandag 5 september 2011 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan me je manlief wel een beetje voorstellen, Sorbootje. Het wordt nu natuurlijk ook echt echt.
Ik zou ook balen van condooms.quote:Op maandag 5 september 2011 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja idd, hoewel het hem er gewoon om gaat dat hij baalt van de condooms die we nu moeten gebruiken
het is voor een goed doel, maar ik kan het me erg goed voorstellen. Mijn man zou ook niet staan te springen bij het moeten gebruiken van condooms.quote:Op maandag 5 september 2011 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja idd, hoewel het hem er gewoon om gaat dat hij baalt van de condooms die we nu moeten gebruiken
Er staat een boek tussen die ik erg goed/mooi vind... dus keuze is gemakkelijk!quote:
o dat weet ik wel, maar gewoon zijn allereerste uren op de brugklas vallen gewoon uitquote:Op maandag 5 september 2011 13:19 schreef Muks het volgende:
Lady, raak daar maar aan gewend, hier hebben we voor 4 vakken nog vacatures, dus ook uitval voor die leerlingen.
Dat vind ik een goed voorstel. Heb nog geen van de boeken gelezen. En ik lees graag....als ik tijd heb.quote:Op maandag 5 september 2011 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Kunnen we niet een circulatieplan bedenken voor die boeken Bodpa? Of krijg je ze niet. Kunnen we tenminste educated vote doen.
Gestemd! een jaar lang gratis boeken daar ga ik voor Chillquote:Op maandag 5 september 2011 13:02 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh spannend Sorbo, echt heel heel heel erg gaaf. Weer een horde genomen!
Nu ik hier toch ben: ik ben gister geinstalleerd als lid van de NS publieksjury. Zes boeken lezen en beoordelen, maar ook stemmers verzamelen. Wie de meeste stemmers verzamelt mag een jaar lang elke maand een boek uitkiezen en nu hoopte ik een beetje op jullie...![]()
Als je stemt kun je zelf ook een jaar gratis boeken winnen trouwens.![]()
![]()
Dit is de link: http://www.nspublieksprijs.nl/jurylid/ZX83Q
Dat is wel een goed idee. Ik heb in ieder geval 1 van die boeken... als ik hem terug kan vinden.quote:Op maandag 5 september 2011 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Kunnen we niet een circulatieplan bedenken voor die boeken Bodpa? Of krijg je ze niet. Kunnen we tenminste educated vote doen.
ja, ik snap nog steeds niet waarom dat chineesje in mijn handsfreeset daar iedere keer *Le-andra* in hoortquote:Op maandag 5 september 2011 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... je wilde toen je zus bellen....
Ik begon me al af te vragen hoe je mijn naam uitgesproken had toen je m opgaf voor voicedialing...quote:Op maandag 5 september 2011 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik snap nog steeds niet waarom dat chineesje in mijn handsfreeset daar iedere keer *Le-andra* in hoortNou ja, de volgende keer klets ik wel gewoon met jou!
getypt hè, en dat chineesje van Parrot leest dan voor wat ze denkt te horen. dus het is enkel en alleen te danken aan mijn spraakgebrekquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begon me al af te vragen hoe je mijn naam uitgesproken had toen je m opgaf voor voicedialing...
glas water..houdt hij niet zo vban.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:26 schreef Leandra het volgende:
Taartjesfee gefeliciteerd!
Wat is er met je toetsenbord gebeurd? Taart ingekomen?
Het zit m natuurlijk in die R die een L wordtquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
getypt hè, en dat chineesje van Parrot leest dan voor wat ze denkt te horen. dus het is enkel en alleen te danken aan mijn spraakgebrek
Nou ja, ze heeft ze voorlopig toch niet meer nodig denk ik dan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:02 schreef livelink het volgende:
Ha, maar de tuinmeubelen van Kim zijn nu vast niet verankerd![]()
Dus als ze weg is uit die walgelijke zon dan kan ze eerst op zoek naar haar tuinmeubels. Moet je ook maar niet op vakantie gaan.
Hier Oeke :quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:07 schreef oeke het volgende:
Van het weekend pas Bar, hier hoost het nu ook. En in Drenthe zag ik, want daar ga ik kamperen. Zon en wat wolken. zaterdag zelfs zo'n 24 graden.
Ik zou zo graag willen weten hoe laat de zon ondergaat in Turkije in oktober, maar ik kan het nergens vinden.
Iemand die het weet toevallig?
dat klinkt fijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:07 schreef oeke het volgende:
Van het weekend pas Bar, hier hoost het nu ook. En in Drenthe zag ik, want daar ga ik kamperen. Zon en wat wolken. zaterdag zelfs zo'n 24 graden.
Ik zou zo graag willen weten hoe laat de zon ondergaat in Turkije in oktober, maar ik kan het nergens vinden.
Iemand die het weet toevallig?
Oh! Dankjewel!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef Spewey het volgende:
Hier Oeke :
http://www.timeanddate.co(...)bj=sun&afl=-11&day=1
Lekker dan!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:02 schreef livelink het volgende:
Ha, maar de tuinmeubelen van Kim zijn nu vast niet verankerd![]()
Dus als ze weg is uit die walgelijke zon dan kan ze eerst op zoek naar haar tuinmeubels. Moet je ook maar niet op vakantie gaan.
nou de jouwe dus (die link die onderaan staat)quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef _Bar_ het volgende:
ik bedoel nu kun je voor deze bijkomen
Over wiens log heb je het?
daar staan idd nog geen foto's of plaatjes op.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou de jouwe dus (die link die onderaan staat)
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef k_i_m het volgende:
Buuf, wil jij hem niet plakken voor livelink?
Werk je nog steeds op dezelfde school?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:52 schreef amaranta het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst lesgegeven aan mijn NT2 groepje.(nederlands als 2de taal).
Deze kinderen spreken dus géén woord Nederlands. Dus wij door het gebouw met zn vijfjes.
Dit is een trap. En die kleutertjes, TRRRAAP.
Dis is een deur. DEUUUR
Dit is een raam. Raam
Dit is de vloer. Vloer
Zo lief. Heb de indruk dat ze heel snel leren, ze zijn ook enorm leergierig, en wezen steeds ook dingen aan die ze wilden weten.
Ja ik werk nog steeds op dezelfde school, alleen sta ik dus niet meer voor de klas.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Werk je nog steeds op dezelfde school?
Fannetje dat is goed nieuws![]()
L.J. ga zo door meid
Heb jij al uitzicht op een (vaste) baan of een vervanging ergens?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Werk je nog steeds op dezelfde school?
Fannetje dat is goed nieuws![]()
L.J. ga zo door meid
Mja zoiets.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:39 schreef trui het volgende:
maar amaranta, dit is toch ook een klas(je) dan? klinkt leuk! een vriendin van me doet dit met volwassenen.
fannie, wat een opluchting voor jullie, geweldig!
hartstikke leuk!quote:Op donderdag 8 september 2011 11:56 schreef amaranta het volgende:
Mja zoiets.
Ik heb uit elke groep 4 tot 7 kinderen die ik een half uur begeleid. Deze kinderen krijgen echt woordjesleren.
De kinderen uit de andere groepen krijgen woordenschattraining.
En verder heb ik ook nog 4 groepjes waar ik so(ciale)va(aardigheids) training aan geef.
En nog een grote groep bovenpresteerders die Spaanse les gaan krijgen.
Dat is de gewone basisschool waar ze staan ingeschreven. En uiteindelijk ook weer 5 dagen per week naar toe gaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:04 schreef trui het volgende:
[..]
hartstikke leuk!
kaarr, wat bedoel je met die 'moederschool'?
Amaranta, kun je me uitleggen wat die SoVA training inhoudt? Toevallig hadden ze het er gisteren tijdens de infoavond op school over.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja zoiets.
Ik heb uit elke groep 4 tot 7 kinderen die ik een half uur begeleid. Deze kinderen krijgen echt woordjesleren.
De kinderen uit de andere groepen krijgen woordenschattraining.
En verder heb ik ook nog 4 groepjes waar ik so(ciale)va(aardigheids) training aan geef.
En nog een grote groep bovenpresteerders die Spaanse les gaan krijgen.
die hoop heb ik wel, aangezien het echt alleen een opslagschijf is en niet gebruikt wordt als werkgeheugen voor de computer......dus in principe vrij zou moeten zijn van gekke programma's die de boel verzieken.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:13 schreef trui het volgende:
oh da's wel heel griezelig dan inderdaad chacama. hopelijk is niet alles verloren! maar als je ziet wat ze soms allemaal nog van schijven terug kunnen toveren zou er toch nog wat mogelijk moeten zijn...!
Tegen oorpijn bij stijgen en dalen. Idee erachter is dat als je je oren dicht doet, je er geen last van hebt.Net als dat je zuigt op een snoepje of kauwt op kauwgom om je oren open te houden, maar dat kan een baby natuurlijk nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:15 schreef k_i_m het volgende:
Jahoor, alleen mijn zonnebloemen hangen op half 7. En mijn gras is gegroeid, niet normaal
.
Oja! Gezien tijdens de terugvlucht; Moeder met krijsende baby op schoot met twee papieren bekertjes over de oren. Ik had niet het idee dat het werkte, maar ben wel benieuwd wat het idee erachter was. Iemand?
Ik heb het niet geprobeerdquote:Op donderdag 8 september 2011 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Oorontsteking geloof ik. Tenminste, Snoopy kreeg dat advies ook toen ze ziek was en op vakantie moest
Nog nooit van gehoord. Ik had mn babie gewoon een kauwgom gegevenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:15 schreef k_i_m het volgende:
Jahoor, alleen mijn zonnebloemen hangen op half 7. En mijn gras is gegroeid, niet normaal
.
Oja! Gezien tijdens de terugvlucht; Moeder met krijsende baby op schoot met twee papieren bekertjes over de oren. Ik had niet het idee dat het werkte, maar ben wel benieuwd wat het idee erachter was. Iemand?
quote:Ik kon uit je zin niet opmaken of je noch Frans, noch wiskunde geeft.
Ik ben niet Tante Trui maar ik denk dat het niet klopt. Volgens mij kan de noch er ut, tenzij de persoon in kwestie geen docent is. Maar dan is het een rare zin. Want als je geen docent bent geef je sowieso geen les.quote:
En ik kon uit deze zin niet opmaken of ze überhaupt één van die twee vakken gaf.quote:Vanochtend een brugklasleerling, heel enthousiast: "BONJOUR!!!"
En direct een andere leerling, op iets gematigder toon: "Nee joh, die is van wiskunde."
Ik ben er nog niet helemaal uit welk imago ik liever heb eigenlijk, dat van een kittig-tuttige docente Frans, of dat van een nuchter-stoffige docente wiskunde...
ik vind 't ook een hele rare zin, maar strikt genomen is hij volgens mij niet fout. al durf ik 't niet met 100% zekerheid te zeggen. misschien meer iets voor Claudia.quote:
De docent in kwestie kwam zelf met de variant met 'überhaupt' erin.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Ik kan het niet meer veranderen.Ik heb de zin op FB gekwakt en de 'docente in kwestie'
twijfelt aan de juistheid ervan.
Ik had al wel het vermoeden dat ze geen Frans gaf, maar wist niet of ze daarnaast óók geen wiskunde gaf. Dus of ze zowel geen Frans als geen wiskunde gaf.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij is hij op zich niet fout, maar is het als antwoord op het stukje tekst niet wat je eigeniljk bedoelt, namelijk of ze wel Frans of wiskune geeft.
*splat*quote:Op donderdag 8 september 2011 21:37 schreef Ssserpente het volgende:
Wat is het toch vreselijk om op een slak te gaan staan.
Nee toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef trui het volgende:
op 2 parende padjes is ook geen pretje.
Brrr.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
Dat zachte gekraak van z'n huisje vooral.
Kobus was erbij.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef Ssserpente het volgende:
Gos, dat is ook sneu, Oek. Vooral omdat je het zo 'bewust' deed.
Zou ik als vega toch moeten weten.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Alsof een sperzieboon geen gevoel heeft!
Een Turkse Tortel zeker. Die lomperds blijven altijd zo lang zitten, ook voor de auto.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo heeft mijn vriend een keer een duif overreden met de fiets.... Zijn reactie: ik dacht dattie wel zou opvliegen..... Echt dood ook
Zooo ik was echt pissed
vroeger zat er in.de vriengriep van Rob iemand die weer iemand kende die het geluid nadeed van parende kikkers onder water. Dus elk feestje, als het bier rijkelijk had gevloeid en het op de klok alweer een nieuwe dag werd "apefacer" gebeld of hij even de parende kikkers onder water wilde doen... Daar is hij na tientallen telefoontjed midden in de nacht toch maar mee gestoptquote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef trui het volgende:
op 2 parende padjes is anders ook geen pretje.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef Ssserpente het volgende:
Bah, Rocka, dat vind ik ook ronduit smerig.
Een kennis van ons zag eens bij z'n hond een stukje plastic uit z'n kont steken. Toen ie eraan trok, kwam er een heel maandverband uit.
hihi. dat deed ik geloof ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:25 schreef Ssserpente het volgende:
Ik speelde vroeger ook met slakken. En wormen. Ik legde ze zelfs in m'n kinderwagen.
Haha, ik begroef ook alle dode dieren die ik tegenkwam. Om ze een week later weer op te graven omdat ik het schedeltje zo graag wilde hebben.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:30 schreef oeke het volgende:
[..]
hihi. dat deed ik geloof ik niet.
Ik speelde wel begrafenisje. Een dood musje dat we vonden, begraven, met een kruisje erbij en dan paadjes maken voor de mieren die kwamen rouwen.
vind ik leuk!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:37 schreef trui het volgende:
dochterlief maakt ook 'feestjes voor dieren'. legt ze er allerlei besjes en takjes neer. en dan een paar wurmen er tussen gooien. 'kijk!' zegt ze als er een wat paniekerig kronkelt, 'hij danst al!'.
ja maar dan vróeg ie er ook om.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:56 schreef oeke het volgende:
Echt zo vies.
Er zat laats ook een naaktslak in een tomaat van mijn tomatenplantje. Had hij zich even snel een gat in de rondte gegeten.
Ik heb hem er met een stokje vanaf gewipt. En die tomaat erachteraan gegooid.
Toen ik elf was ofzo, heb ik een keer een kikker doodgefietst. Ik weet het nog omdat het een dilemma was, ik kwam aanfietsen en week uit naar links, de kikker sprong ook naar links, dus ik draaide snel mijn stuur naar rechts om hem te omzeilen.
Toen sprong hij ook naar rechts.![]()
Zijn ingewanden kwamen door zijn bek naar buiten. Huu.
ik.denk dar hij luecer gestikt was, maar we zullen het nooit weten.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef Ssserpente het volgende:
Wat vreselijk!
Ik heb als kind een stekelbaarsje moeten dooddrukken omdat ie muurvast met z'n kieuwen in m'n netje zat. Vond het te zielig om hem te laten stikken dus toen met de steel van m'n netje zo hard gedrukt dat de er een beige brei uit z'n bek kwam.
Ik las druif!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo heeft mijn vriend een keer een duif overreden met de fiets.... Zijn reactie: ik dacht dattie wel zou opvliegen..... Echt dood ook
Zooo ik was echt pissed
Die hond wist het verschil niet tussen tampons en maandverband?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef Ssserpente het volgende:
Bah, Rocka, dat vind ik ook ronduit smerig.
Een kennis van ons zag eens bij z'n hond een stukje plastic uit z'n kont steken. Toen ie eraan trok, kwam er een heel maandverband uit.
Maar duiven zijn ook echt zo dom. Die blijven gewoon zitten. Ik heb eens per ongeluk een duif weggeschopt tijdens het lopen. Ik had hem niet zien zitten en dat beest ging dus ook mooi niet aan de kant.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zooo ik was echt pissed
de voorlichting aan honden is nog wel voor de nodige verbetering vatbaar.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Die hond wist het verschil niet tussen tampons en maandverband?of de plaats om ze te stoppen?
Zoiets als een OUD-SC ontgroening?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:29 schreef trui het volgende:
haha soempie da's een fijne start. nu nog een ranzige toevoeging jouwerzijds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef chacama het volgende:
en ik ben heel stiekum een heel klein beetje blijWat leuk! Kom je nu dan ook op tv of in de krant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef chacama het volgende:
Dat kwam ook in mij op...
En was het pesten daarna over Soempie?
en ik ben heel stiekum een heel klein beetje blijWat leuk Chaca! Ik krijg toch een beetje zo'n dorpsoudste gevoel erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |