Jawel hoor, vooral in de winter als je koude handen hebt, is het héérlijk om je handen te warmen aan het dampende, stomende, warme zakje.quote:Op zondag 4 september 2011 17:11 schreef livelink het volgende:
Bij ons komt er in ieder geval geen hond. Bij ons in de gemeente moet iedereen de hondenpoep opruimen met zo'n plastic zakje. Iedereen loopt wel braaf met die zakjes, maar ik zie eigenlijk maar weinig mensen ook daadwerkelijk die poep opruimen. En eerlijk is eerlijk, ik geloof dat ik het ook niet zou doen![]()
Het idee om met mijn handen in zo'n drol te graaien.
Buuv, veel plezier. Ik hoop dat je zus niet stiekem meeleest hier.
Huh?quote:Op zondag 4 september 2011 17:16 schreef trui het volgende:
en dat de taart haar naam niet waarmaakt.![]()
gefeliciteerd met je zus buuv, en veel plezier met het verrassen!
die was erg flauw en wat vergezocht. ik zag op facebook een foto van die taart met (volgens mij) een naam erop die als je er "de taart maakt.." voor zet een grappige zin vormt. ja, misplaatst garpje dus, sorry!!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef trui het volgende:
[..]
die was erg flauw en wat vergezocht. ik zag op facebook een foto van die taart met (volgens mij) een naam erop die als je er "de taart maakt.." voor zet een grappige zin vormt. ja, misplaatst garpje dus, sorry!!
fijn dat de verrassing goed lukte!
op de tekst onder de foto staat dikker, snap je hem nu een beetje?quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik snap m niet
er staat R u t h op? ik ben gewoon debiel geworden deze vakantie, ik zweer het.
Zo OEPS!quote:Op maandag 5 september 2011 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad wel erg vreemd een studiedag op de eerste schooldag. Zo had de hogeschool in Enschede ook een actie... ze zijn vorige week al begonnen... heel veel kinderen/ouders wisten dat niet en waren nog op vakantie.
quote:Op maandag 5 september 2011 12:20 schreef Sorbootje het volgende:
HAAI!
spiraal d'r uit! (en nu buikpijn)
hoppa! Op naar een (nog) dikke(re) pens!
quote:Op maandag 5 september 2011 12:20 schreef Sorbootje het volgende:
HAAI!
spiraal d'r uit! (en nu buikpijn)
hoppa! Op naar een (nog) dikke(re) pens!
Oh... je wilde toen je zus bellen....quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik snap m niet
er staat R u t h op? ik ben gewoon debiel geworden deze vakantie, ik zweer het.
Ja idd, hoewel het hem er gewoon om gaat dat hij baalt van de condooms die we nu moeten gebruikenquote:Op maandag 5 september 2011 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan me je manlief wel een beetje voorstellen, Sorbootje. Het wordt nu natuurlijk ook echt echt.
Ik zou ook balen van condooms.quote:Op maandag 5 september 2011 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja idd, hoewel het hem er gewoon om gaat dat hij baalt van de condooms die we nu moeten gebruiken
het is voor een goed doel, maar ik kan het me erg goed voorstellen. Mijn man zou ook niet staan te springen bij het moeten gebruiken van condooms.quote:Op maandag 5 september 2011 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja idd, hoewel het hem er gewoon om gaat dat hij baalt van de condooms die we nu moeten gebruiken
Er staat een boek tussen die ik erg goed/mooi vind... dus keuze is gemakkelijk!quote:
o dat weet ik wel, maar gewoon zijn allereerste uren op de brugklas vallen gewoon uitquote:Op maandag 5 september 2011 13:19 schreef Muks het volgende:
Lady, raak daar maar aan gewend, hier hebben we voor 4 vakken nog vacatures, dus ook uitval voor die leerlingen.
Dat vind ik een goed voorstel. Heb nog geen van de boeken gelezen. En ik lees graag....als ik tijd heb.quote:Op maandag 5 september 2011 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Kunnen we niet een circulatieplan bedenken voor die boeken Bodpa? Of krijg je ze niet. Kunnen we tenminste educated vote doen.
Gestemd! een jaar lang gratis boeken daar ga ik voor Chillquote:Op maandag 5 september 2011 13:02 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh spannend Sorbo, echt heel heel heel erg gaaf. Weer een horde genomen!
Nu ik hier toch ben: ik ben gister geinstalleerd als lid van de NS publieksjury. Zes boeken lezen en beoordelen, maar ook stemmers verzamelen. Wie de meeste stemmers verzamelt mag een jaar lang elke maand een boek uitkiezen en nu hoopte ik een beetje op jullie...![]()
Als je stemt kun je zelf ook een jaar gratis boeken winnen trouwens.![]()
![]()
Dit is de link: http://www.nspublieksprijs.nl/jurylid/ZX83Q
Dat is wel een goed idee. Ik heb in ieder geval 1 van die boeken... als ik hem terug kan vinden.quote:Op maandag 5 september 2011 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Kunnen we niet een circulatieplan bedenken voor die boeken Bodpa? Of krijg je ze niet. Kunnen we tenminste educated vote doen.
ja, ik snap nog steeds niet waarom dat chineesje in mijn handsfreeset daar iedere keer *Le-andra* in hoortquote:Op maandag 5 september 2011 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... je wilde toen je zus bellen....
Ik begon me al af te vragen hoe je mijn naam uitgesproken had toen je m opgaf voor voicedialing...quote:Op maandag 5 september 2011 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik snap nog steeds niet waarom dat chineesje in mijn handsfreeset daar iedere keer *Le-andra* in hoortNou ja, de volgende keer klets ik wel gewoon met jou!
getypt hè, en dat chineesje van Parrot leest dan voor wat ze denkt te horen. dus het is enkel en alleen te danken aan mijn spraakgebrekquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begon me al af te vragen hoe je mijn naam uitgesproken had toen je m opgaf voor voicedialing...
glas water..houdt hij niet zo vban.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:26 schreef Leandra het volgende:
Taartjesfee gefeliciteerd!
Wat is er met je toetsenbord gebeurd? Taart ingekomen?
Het zit m natuurlijk in die R die een L wordtquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
getypt hè, en dat chineesje van Parrot leest dan voor wat ze denkt te horen. dus het is enkel en alleen te danken aan mijn spraakgebrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |