Jawel hoor, vooral in de winter als je koude handen hebt, is het héérlijk om je handen te warmen aan het dampende, stomende, warme zakje.quote:Op zondag 4 september 2011 17:11 schreef livelink het volgende:
Bij ons komt er in ieder geval geen hond. Bij ons in de gemeente moet iedereen de hondenpoep opruimen met zo'n plastic zakje. Iedereen loopt wel braaf met die zakjes, maar ik zie eigenlijk maar weinig mensen ook daadwerkelijk die poep opruimen. En eerlijk is eerlijk, ik geloof dat ik het ook niet zou doen![]()
Het idee om met mijn handen in zo'n drol te graaien.
Buuv, veel plezier. Ik hoop dat je zus niet stiekem meeleest hier.
Huh?quote:Op zondag 4 september 2011 17:16 schreef trui het volgende:
en dat de taart haar naam niet waarmaakt.![]()
gefeliciteerd met je zus buuv, en veel plezier met het verrassen!
die was erg flauw en wat vergezocht. ik zag op facebook een foto van die taart met (volgens mij) een naam erop die als je er "de taart maakt.." voor zet een grappige zin vormt. ja, misplaatst garpje dus, sorry!!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef trui het volgende:
[..]
die was erg flauw en wat vergezocht. ik zag op facebook een foto van die taart met (volgens mij) een naam erop die als je er "de taart maakt.." voor zet een grappige zin vormt. ja, misplaatst garpje dus, sorry!!
fijn dat de verrassing goed lukte!
op de tekst onder de foto staat dikker, snap je hem nu een beetje?quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik snap m niet
er staat R u t h op? ik ben gewoon debiel geworden deze vakantie, ik zweer het.
Zo OEPS!quote:Op maandag 5 september 2011 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad wel erg vreemd een studiedag op de eerste schooldag. Zo had de hogeschool in Enschede ook een actie... ze zijn vorige week al begonnen... heel veel kinderen/ouders wisten dat niet en waren nog op vakantie.
quote:Op maandag 5 september 2011 12:20 schreef Sorbootje het volgende:
HAAI!
spiraal d'r uit! (en nu buikpijn)
hoppa! Op naar een (nog) dikke(re) pens!
quote:Op maandag 5 september 2011 12:20 schreef Sorbootje het volgende:
HAAI!
spiraal d'r uit! (en nu buikpijn)
hoppa! Op naar een (nog) dikke(re) pens!
Oh... je wilde toen je zus bellen....quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik snap m niet
er staat R u t h op? ik ben gewoon debiel geworden deze vakantie, ik zweer het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |