Je zit bij 4 studieverenigingen tegelijk?quote:Op zondag 4 september 2011 02:02 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Het is geen gezelligheidsvereniging trouwens, maar 4 studieverenigingen. Ik vind mijn tijd te waardevol om structureel te investeren in een pure gezelligheidsvereniging (alhoewel ik de voordelen natuurlijk ook wel zie).
Jep, geen fuck doen en toch veel doekoe's over een jaartje verdienen.quote:Op zondag 4 september 2011 02:03 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
[..]
oh my fucking godje voelt je wel heel cool eh, met je rechtenopleiding
ze is de sperma-dump van een aantal verenigingenquote:Op zondag 4 september 2011 02:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je zit bij 4 studieverenigingen tegelijk?
Jep, zowel universitair als facultair.quote:Op zondag 4 september 2011 02:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2011 02:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan maar geen echte vrienden hebben.quote:Op zondag 4 september 2011 02:05 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Jep, zowel universitair als facultair.
Daar heb ik echt nog nooooit van gehoordquote:Op zondag 4 september 2011 02:05 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Jep, zowel universitair als facultair.
Studievereniging is compleet iets anders dan een studentenvereniging.quote:Op zondag 4 september 2011 02:10 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[..]
Je kan maar geen echte vrienden hebben.
Ik heb altijd een beetje medelijden met mensen die bij studentenverenigingen zitten.
2 verenigingen zijn een mix van alfa's, gamma's en beta'squote:Op zondag 4 september 2011 02:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooooit van gehoordVast iets van alfa-studies...
Nu ben ik de draad helemaal kwijtquote:Op zondag 4 september 2011 02:12 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
2 verenigingen zijn een mix van alfa's, gamma's en beta's
Oooooh, reken je dat er ook toe...quote:Op zondag 4 september 2011 02:13 schreef Gewetensvol het volgende:
(vereniging over universitaire medezeggenschap bijvoorbeeld)
Tja, als je een zinvolle functie namens deze verenging vervult, dan behoort het inderdaad tot het lijstje van verenigingen waar sociale verplichtingen aan verbonden zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 02:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooooh, reken je dat er ook toe...
Mwa nee, dat zou ik bijvoorbeeld meer als commissie bestempelen dan als vereniging. Een studievereniging is iets voor (alle) mensen van 1 studie.quote:Op zondag 4 september 2011 02:14 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Tja, als je een zinvolle functie namens deze verenging vervult, dan behoort het inderdaad tot het lijstje van verenigingen waar sociale verplichtingen aan verbonden zijn.
Men spreekt hier over studieverenigingen, maar goed, andere kwalificaties zijn inderdaad denkbaar.quote:Op zondag 4 september 2011 02:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa nee, dat zou ik bijvoorbeeld meer als commissie bestempelen dan als vereniging. Een studievereniging is iets voor (alle) mensen van 1 studie.
Cool. Nu nier meer soggen!quote:Op zondag 4 september 2011 02:18 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Men spreekt hier over studieverenigingen, maar goed, andere kwalificaties zijn inderdaad denkbaar.
Potato, potato...quote:Op zondag 4 september 2011 02:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Studievereniging is compleet iets anders dan een studentenvereniging.
die uitdrukking werkt geschreven niet zo goedquote:Op zondag 4 september 2011 02:18 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Potato, potato...
Studenten en borrels: ordinair zuipen, brallen en sletten.
Mensen die fatsoenlijk Engels spreken kennen de achterliggende gedachte; we zitten hier in een topic met universitair geschoolden, toch? Dan verwacht ik wel iets meer dan niveautje RTL4 Engels.quote:Op zondag 4 september 2011 02:19 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
[..]
die uitdrukking werkt geschreven niet zo goed
Dat zou je wel denken ja.quote:Op zondag 4 september 2011 02:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Mensen die fatsoenlijk Engels spreken kennen de achterliggende gedachte; we zitten hier in een topic met universitair geschoolden, toch? Dan verwacht ik wel iets meer dan niveautje RTL4 Engels.
Lekker origineel...quote:Op zondag 4 september 2011 01:28 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Europees recht @ een fatsoenlijke faculteit
Mannen ook.quote:Op zondag 4 september 2011 02:16 schreef igottagun het volgende:
Drinken en studeren niet kunnen combineren, vrouwen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |