Europees recht @ een fatsoenlijke faculteitquote:
Ik lijd niet aan psychoses.quote:Op zondag 4 september 2011 01:27 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
en in net in een ander topic zeg je nog dat mensen geen drugs moeten gebruikenhoezo hypocriet.
Drankje doen, dat zeggen alleen fragiele tuthola's.quote:
Ja. Blijkbaar wel meer dan een borrel sowieso, als ze er niet door kan studerenquote:Op zondag 4 september 2011 01:28 schreef OverRated het volgende:
Ja, want drugs gebruiken staat gelijk aan een borrel.
Dat valt toch wel mee. Of moet ik een (fictieve) hosseltopic openen?quote:
Hm ja, het blijft een student natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 01:29 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
[..]
Ja. Blijkbaar wel meer dan een borrel sowieso, als ze er niet door kan studeren
Beter open je geen topics.quote:Op zondag 4 september 2011 01:31 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee. Of moet ik een (fictieve) hosseltopic openen?
Mijn klacht is legitiem, alhoewel de moderators de bevoegdheid hebben om de regels zo te interpreteren dat ik geen recht heb op continuering van mijn topic.quote:
Duh, gratis bier, hoe kan je dat nou afslaanquote:Op zondag 4 september 2011 01:36 schreef Gemaskerde het volgende:
Je wilt toch zelf naar die borrels?
Daar gaat het toch niet om.quote:Op zondag 4 september 2011 01:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, gratis bier, hoe kan je dat nou afslaan
Waarom zou je beter af zijn zonder studentenvereniging? Dat is juist één van de leukste dingen van het student zijn. Daarnaast is het goed voor je algemene kennis, ervaring, communicatie, relatie en genot.quote:Op zondag 4 september 2011 01:37 schreef Ijsbergvla het volgende:
Een mooie aanleiding om nu te gaan chillen en je voor te nemen maandag je lidmaatschap van 'de vereniging' op te zeggen. Je bent nu beter af, hebt geen extra borrel en bent in de toekomst zeker beter af.
Als je daar toch een studentenvereniging voor nodig hebtquote:Op zondag 4 september 2011 01:38 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Waarom zou je beter af zijn zonder studentenvereniging? Dat is juist één van de leukste dingen van het student zijn. Daarnaast is het goed voor je algemene kennis, ervaring, communicatie, relatie en genot.
Borrels zijn niet altijd een keuze. Je moet sterker zijn dan je borrels, maar dat is zwaar!quote:Op zondag 4 september 2011 01:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.
TS doet moeilijk over dat ze nu 'moet' leren i.p.v. andere dagen er tijd voor te maken, omdat zij zelf allemaal borrels inpland.
Als je het lid zijn van en activiteiten ontplooien met een studentenvereniging als één van de leukste dingen van je studententijd beschouwt, heb je een totaal andere kijk op dat bestaan dan bijv. ik en veel mensen die ik ken. Maar sure, ieder z'n ding.quote:Op zondag 4 september 2011 01:38 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Waarom zou je beter af zijn zonder studentenvereniging? Dat is juist één van de leukste dingen van het student zijn. Daarnaast is het goed voor je algemene kennis, ervaring, communicatie, relatie en genot.
Het verschilt heel erg per vereniging hè. Bij mijn vereniging is veel vrijheid en doet men niet zo moeilijk met verplichtingen e.d.. Voor mij is m'n studentenvereniging gewoon een soort van kroeg maar dan met (bijna) alleen maar leuke mensen.quote:Op zondag 4 september 2011 01:40 schreef Ijsbergvla het volgende:
[..]
Als je het lid zijn van en activiteiten ontplooien met een studentenvereniging als één van de leukste dingen van je studententijd beschouwt, heb je een totaal andere kijk op dat bestaan dan bijv. ik en veel mensen die ik ken. Maar sure, ieder z'n ding.
Ja, dat kan. Wij bepalen vaak zelf met wie, waar, wanneer etc. we gaan zuipen of trainen of whatever.quote:Op zondag 4 september 2011 01:42 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per vereniging hè. Bij mijn vereniging is veel vrijheid en doet men niet zo moeilijk met verplichtingen e.d.. Voor mij is m'n studentenvereniging gewoon een soort van kroeg maar dan met (bijna) alleen maar leuke mensen.
quote:Op zondag 4 september 2011 01:43 schreef Godshand het volgende:
Een echte student schrijft dronken zn essays en haalt dan nog een 10!
Ik kots niet op corps, maar nee, in mijn geval niet.quote:
Waar zit je dan?quote:Op zondag 4 september 2011 01:48 schreef Gewetensvol het volgende:
Waarom verdenken jullie mij van een lidmaatschap bij een corps? Wat onzinnig en stereotype. Naast mijn studie probeer ik andere activiteiten te ontplooien. Niet zo gek, natuurlijk.
Ik plan deze borrels niet. Het is sociaal wenselijk dat ik mijn gezicht op deze borrels toon. Het draagt bij aan een goed begin van het collegejaar (lang niet gezien, mogelijke plannen bespreken).quote:Op zondag 4 september 2011 01:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.
TS doet moeilijk over dat ze nu 'moet' leren i.p.v. andere dagen er tijd voor te maken, omdat zij zelf allemaal borrels inpland.
lul niet, ze hebben je gewoon afgewezen. En nu maar beweren dat je er niet bij wou.quote:Op zondag 4 september 2011 01:48 schreef Gewetensvol het volgende:
Waarom verdenken jullie mij van een lidmaatschap bij een corps? Wat onzinnig en stereotype. Naast mijn studie probeer ik andere activiteiten te ontplooien. Niet zo gek, natuurlijk.
Je gaat buiten het collegejaar niet met die mensen om dus?quote:Op zondag 4 september 2011 01:49 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik plan deze borrels niet. Het is sociaal wenselijk dat ik mijn gezicht op deze borrels toon. Het draagt bij aan een goed begin van het collegejaar (lang niet gezien, mogelijke plannen bespreken).
Niet in de zomervakantie nee. Reizen en elders in het land verblijven.quote:Op zondag 4 september 2011 01:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je gaat buiten het collegejaar niet met die mensen om dus?
Qua vereniging bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2011 01:52 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Schaam je je zo erg voor je keuze?
Je hoeft niet te liegen hoor, we weten ook wel dat ze gewoon niet met je om willen gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 01:52 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Niet in de zomervakantie nee. Reizen en elders in het land verblijven.
Ik wil mijn anonimiteit een beetje waarborgen.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 01:56 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik wil mijn anonimiteit een beetje waarborgen.
Je moet wel oppassen nu. We weten al dat je Europees recht studeert, lid bent van een mysterieuze vereniging en vermoedelijk belast bent met het hebben van een geweten.quote:Op zondag 4 september 2011 01:56 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik wil mijn anonimiteit een beetje waarborgen.
Het is geen gezelligheidsvereniging trouwens, maar 4 studieverenigingen. Ik vind mijn tijd te waardevol om structureel te investeren in een pure gezelligheidsvereniging (alhoewel ik de voordelen natuurlijk ook wel zie).quote:Op zondag 4 september 2011 01:58 schreef Ijsbergvla het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen nu. We weten al dat je Europees recht studeert, lid bent van een mysterieuze vereniging en vermoedelijk belast bent met het hebben van een geweten.
Whateverquote:Op zondag 4 september 2011 02:00 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
"Ik wil mijn anonimiteit een beetje waarborgen" praat niet zo wannabe intelligent
oh my fucking godquote:Op zondag 4 september 2011 02:02 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Het is geen gezelligheidsvereniging trouwens, maar 4 studieverenigingen. Ik vind mijn tijd te waardevol om structureel te investeren in een pure gezelligheidsvereniging (alhoewel ik de voordelen natuurlijk ook wel zie).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |