En als je de 40 passeert word je depressief van je duffe kantoorbaan en ga je enge medicijnen slikken omdat het niet allemaal gaat zoals je verwacht had, terwijl het 'netwerk' dat je nu zogenaamd hebt opgebouwd, je grotendeels niet meer bekend is en niemand van de personen die wél over zijn, bereid zijn je te helpen. Zo gaat dat met oppervlakkige borrelcontacten.quote:
Ik moet altijd lachen om zulke mensen.quote:Op zondag 4 september 2011 17:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
En als je de 40 passeert word je depressief van je duffe kantoorbaan en ga je enge medicijnen slikken omdat het niet allemaal gaat zoals je verwacht had, terwijl het 'netwerk' dat je nu zogenaamd hebt opgebouwd, je grotendeels niet meer bekend is en niemand van de personen die wél over zijn, bereid zijn je te helpen. Zo gaat dat met oppervlakkige borrelcontacten.
Dit.quote:Op zondag 4 september 2011 01:29 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Drankje doen, dat zeggen alleen fragiele tuthola's.
Het gaat om het hier en nu. Ik ben nu actief en ik onderneem nu allerlei activiteiten. Deze contacten komen en gaan (snel). Verzuurd mannetje.quote:Op zondag 4 september 2011 17:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
En als je de 40 passeert word je depressief van je duffe kantoorbaan en ga je enge medicijnen slikken omdat het niet allemaal gaat zoals je verwacht had, terwijl het 'netwerk' dat je nu zogenaamd hebt opgebouwd, je grotendeels niet meer bekend is en niemand van de personen die wél over zijn, bereid zijn je te helpen. Zo gaat dat met oppervlakkige borrelcontacten.
Anderzijds zag je toch ook veel voordelen op de lange termijn?quote:Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Het gaat om het hier en nu. Ik ben nu actief en ik onderneem nu allerlei activiteiten. Deze contacten komen en gaan (snel). Verzuurd mannetje.
Nee, jij bent straks degene die verzuurd en verbitterd is omdat de carrière niet zoals gepland gaat...quote:Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Het gaat om het hier en nu. Ik ben nu actief en ik onderneem nu allerlei activiteiten. Deze contacten komen en gaan (snel). Verzuurd mannetje.
Hier kan inderdaad wel een aparte topic voor komen in de KLB....quote:Op zondag 4 september 2011 16:27 schreef Snuf. het volgende:
Wat begrijpen mensen niet aan het verschil tussen een studentenvereniging en een studievereniging
BAMquote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef Ijsbergvla het volgende:
[..]
Anderzijds zag je toch ook veel voordelen op de lange termijn?
Ja, nu denkt ze nog dat het er in het rechtenwereldje net zo stoer aan toe gaat als in films en series.quote:Op zondag 4 september 2011 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, jij bent straks degene die verzuurd en verbitterd is omdat de carrière niet zoals gepland gaat...
Wedden voor 20 euro dat TS de DVD-reeks van Ally MacBeal in haar verzameling heeft?quote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
BAM
[..]
Ja, nu denkt ze nog dat het er in het rechtenwereldje net zo stoer aan toe gaat als in films en series.
:-/ Te veel gezopen afgelopen maanden... Beter focus je op de studie, en drink je gewoon een cola'tje bij de borrel. Niet waar?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:47 schreef Splutje het volgende:
Moeilijk te combineren inderdaad. Ik denk dat ik ga stoppen met studeren een full time ga borrelen
Niet waar inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:51 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
:-/ Te veel gezopen afgelopen maanden... Beter focus je op de studie, en drink je gewoon een cola'tje bij de borrel. Niet waar?
Wat dacht je ervan dat je laat zien hoe goed je op je eigen 'wetenschapsgebied' (rechtenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een essay ter voorbereiding van een sollicitatiegesprek. Like what the fuck? Welke wetenschappelijke dwarsverbanden wil je daarin gaan betogen.
Wat dacht je ervan dat het behoorlijk vreemd in de oren klinkt. Een essay schrijf je nooit ter voorbereiding van een sollicitatiegesprek, maar goed wellicht dat jij op een aparte (fictieve) school of uni je studie volgt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:09 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat je laat zien hoe goed je op je eigen 'wetenschapsgebied' (rechten) bent?
En ze postte net iets over de opening van het academisch jaar in januari. Ik weet niet hoe dat op den Hollander zit, maar hier in Bels kan dat alvast niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een essay ter voorbereiding van een sollicitatiegesprek. Like what the fuck? Welke wetenschappelijke dwarsverbanden wil je daarin gaan betogen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:24 schreef Gewetensvol het volgende:
Ik ben gekozen uit de verschillende kandidaten.![]()
![]()
![]()
![]()
MBO/HBO'er?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:23 schreef FokkenopFok het volgende:
Aandachtshoer. Maak een Twitter account of zo.
Ja, lekker jointje roken in de pauzes en op technofeestjes XTC gebruiken. Zin in!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:47 schreef Vincent17 het volgende:
Misschien moet TS gewoon een MBO gaan doen, net als het vriendje van der vriendin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |